تصاویر بازی The Rise of the Tomb Raider منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

دموی دیگری از روند بازی جدیدترین عنوان مجموعه‌ی «توم ریدر» یعنی The Rise of The Tomb Raider در کنفرانس دیشب مایکروسافت به روی پرده آمد. 

استودیوی بازی‌سازی «کریستال داینامیکس» (Crystal Dynmics) در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه گیمزکام ۲۰۱۵ دمویی از بازی «خیزش توم ریدر» را به نمایش درآورد.

روند بازی آشکارا ترکیبی از روند بازی‌های آخرین ما و Uncharted است و مکانیک‌های مشابه این دو بازی را شاهد هستیم. البته یک حرکت کاملا جدید از لارا دیدیم که تا به حال در هیچ یک از عنوان‌های قبلی سابقه نداشت و با لارا کرافتی که ما می‌شناسیم نامانوس است؛ در این دمو می‌بینیم که لارا کمین می‌گیرد و با یک خنجری ناگهان به سربازهای دشمن حمله می‌کند و در خفا آنها را می‌کشد. همچنین مثل نسخه‌ی قبلی لارا می‌تواند اسلحه‌ها و تجهیزات خود را ارتقا دهد.
بازی خیزش توم ریدر در تاریخ نوزدهم آبان ماه برای ایکس باکس ۳۶۰ و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد. شرکت سازنده‌ی این بازی «اسکویر انیکس» (Square Enix) اعلام کرده است که خیزش توم ریدر با اختلاف یک سال برای پلی استیشن ۴ و کامپیوترهای شخصی منتشر خواهد شد.

Rise-of-the-Tomb-Raider_2015_08-04-15_003 Rise-of-the-Tomb-Raider_2015_08-04-15_004 Rise-of-the-Tomb-Raider_2015_08-04-15_005

lara lara2

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه