تصاویر رسمی جدید از گوشی HTC 10‌ منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه
htc10

به‌تازگی تصاویری از رندرهای گوشی HTC 10 به بیرون درز کرده که این گوشی را در رنگ‌های مختلف به نمایش درآورده‌اند.

گوشی HTC 10 در رنگ‌های سفید، طلایی و مشکی در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

در تصاویر منتشر شده از این گوشی مشخص شده که HTC 10 در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی و طلایی راهی بازار می‌شود. البته مدل سفید رنگ در دو طرح در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. یک مدل از قاب پشتی سفید و قاب جلوی مشکی بهره می‌برد و مدل بعدی هم کلا سفید رنگ است.

در حالی که مشخص نیست این گوشی در چه تاریخی معرفی می‌شود، شرکت HTC تبلیغات این محصول را شروع کرده است.

با توجه به شایعات منتشر شده، گوشی HTC 10 از یک صفحه‌نمایش ۵٫۱ اینچی AMOLED بهره می‌برد و برای آن از تراشه‌ی اسنپ‌دراگون ۸۲۰ استفاده شده است. تلفن همراه هوشمند جدید شرکت HTC چهار گیگابایت رم دارد و یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی با فناوری UltraPixel برای آن در نظر گرفته شده است. شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که شرکت HTC قصد دارد پرچم‌دار جدید خودش را در تاریخ ۳۱ فروردین ماه (۱۹ آوریل) معرفی کند.

در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

HTC10
HTC10
HTC10
HTC10

البته دیروز گزارش مالی شرکت HTC منتشر شد که باز هم به شرایط بد این شرکت اشاره می‌کردند. درآمد این شرکت در ماه گذشته تنها ۱۲۸ میلیون دلار بوده که در مقایسه با سال گذشته کاهش چشم‌گیری داشته است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Nixanbal

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۸ دیدگاه
  1. Avatar مهرداد...

    سنسور دوربین اصلی واسه سونیه و دوربین سلفی برا سامسونگه

  2. Avatar امین

    من خودم طرفدار دو آتیشه اچ تی سی بودم و هستم الانم اچ تی سی دارم، ولی نمیدونم همه این دوستانی که تو نظرات گفتن طراحی فوق العاده تعصبی نظر دادن یا حرف دلشونه، چون واقعا این طراحی بدرد یه پرچمدار اونم اچ تی سی نمیخوره و طراحی های قبلیش واسه پرچمداراشو من خیلی بیشتر میپسندم بعد این همه سال، نسبت به بقیه پرچمدارا حتی هواوی هم قطر گوشی مثل همیشه خیلی زیاده فاصله لبه ها با صفحه نمایش زیاده که من اصلا دوست ندارم جلوی گوشی خیلی شبیه گوشی های زشت چند سال پیش سامسونگه مثل اس ۵.
    پشت گوشی هم که نسبت به آیفون حرفی واسه گفتن نداره.
    بنظرم بهتربود استفاده از دو دوربین که اولین بار خود اچ تی سی اینکارو رو ام ۸ انجام دادو معرفیش کرد بجای اینکه دسته برندهای دیگه بیفته و الان پزش و بدن خود اچ تی سی ادامش میداد و از همون اسپیکرهای بوم ساند خودش استفاده میکرد.
    متاسفم که این گوشی هم نمیتونه اچ تی سی و ازین بحران دربیاره مثل Z5 سونی

  3. Avatar دانلود فیلم

    مشکیش واقعا عالیه
    یه طراحی خوب از htc

  4. Avatar ehsan

    شاید این htc A10 باشه.البته خداکنه باشه.چون من اون htc با بوم ساندو خیلی دوست دارم .واقعا طراحی htc one بهترین طراحی تو موبایل ها بود.خداکنه موفق شه…..

  5. Avatar پوریا

    کلا خودم از طرف دار های همیشگی اچ تی سی بودم و هستم از دایموند ۲ تا العان فقط اچ تی سی داشتم ولی واقعا این همه انتظار و صبر برای m10 انتظار طراحی دقیق تر و یونیک تری میرفت …. و بیشتر از اون این همه هزینه برای تحقیقات برای دوال کمرا و اولترا پیکسل و بوم سوند ( دوال اسپیکر ) حالا استفاده از سنسور دوربین سامسونگ و …. خیلی عقب گرد بدی هست و بیشتر متوصل شدن به همه چی برای موندن تو صحنه …. امیدوارم دوباره خاص بودنشو حفظ کنه ………….

    1. Avatar حمید

      کجا گفته سنسور سامسونگ؟؟؟؟ اچ تی سی اگر بخواد از شرکت دیگه سنسور تهیه کنه بدون تردید یکی از گزینه های اصلی سونی است. چراکه حتی سامسونگ هم مجبوره از سنسورهای با کیفیت تر سونی علیرغم میل درونی خودش استفاده کنه.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه