تصاویر جدیدی از گوشی هوآوی میت S لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

هوآوی یکی از شرکت‌های چینی توسعه‌دهنده‌ی گوشی‌های هوشمند است. این شرکت اخیرا در حال کار روی یک گوشی هوشمند جدید است. هوآوی هنوز نام رسمی این دستگاه را اعلام نکرده است و در حال حاضر این محصول با عنوان‌‌های مختلفی شناخته می‌شود. براساس جدیدترین اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد نام این گوشی میت S باشد، البته این احتمال هم وجود دارد که هوآوی نام میت ۷S یا میت ۸ را روی این گوشی قرار دهد.

ساعاتی پیش جدیدترین تصاویر از گوشی هوشمند هوآوی میت S به‌بیرون درز کرد. براساس این تصاویر برخی جزییات سخت‌افزاری از این گوشی مشخص شد.

در هرصورت تنها چند روز تا زمان معرفی رسمی این گوشی باقی‌مانده است. همان‌طور که می‌دانید هوآوی قرار است جدیدترین گوشی هوشمند خود را در جریان مراسم IFA 2015 برلین که از تاریخ ۱۳ شهریور آغاز خواهد شد، به‌طور رسمی رونمایی کند. این در حالی است که ساعاتی پیش تعدادی تصویر از این محصول در فضای مجازی منتشر شد.

mate-s-1

هوآوی در زیر دوربین اصلی این گوشی از تکنولوژی حسگر اثر انگشت بهره گرفته است. جنس بدنه‌ی این محصول فلزی بوده و ظاهر آن بسیار شبیه به گوشی هوآوی میت ۷ است. محل قرارگیری سنسور و دوربین سلفی در این تصاویر با آن‌چه روز گذشته از طریق فروشگاه آنلاین Oppomart منتشر شده بود، متفاوت است. البته لازم به‌ذکر است که ظاهر و محل جای‌گیری دوربین اصلی و سلفی این گوشی دقیقا مشابه به تصویر منتشر شده از سازمان تنظیم مقررات TENAA است.

mate-s-2

براساس شایعه‌های منتشر شده هوآوی در گوشی میت S از یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی QHD بهره گرفته است. همچنین هنوز مشخص نیست توان پردازشی این محصول از طریق کدام چیپ‌ست تامین می‌شود. براساس اخبار منتشر شده احتمالا هوآوی یکی از دو چیپ‌ست Kirin 950 یا Kirin 935 را در این دستگاه قرار می‌دهد.

شرکت سازنده در این دستگاه یک دوربین اصلی ۲۰.۷ مگاپیکسلی و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی برای عکس‌برداری‌های سلفی قرار داده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول باید به ۳ یا ۴ گیگابایت رم، فناوری حسگر اثر انگشت، قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G LTE، اندروید لالی‌پاپ همراه با رابط کاربری Emotion 4.0 و یک باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد.

mate-s-4

لازم به ذکر است که هوآوی در این محصول از تکنولوژی Force Touch هم بهره گرفته است. این تکنولوژی در زیر صفحه‌نمایش قرار می‌گیرد و امکان تشخیص فشارهای کم یا زیاد دست کاربر را به گوشی اضافه می‌کند. این قابلیت، به دستگاه اجازه می‌دهد که بر اساس میزان فشار وارد شده، عملکردهای متفاوتی از خود نشان دهد. همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده، پیش از این شرکت اپل وZTE  در جدیدترین محصولات خود از این تکنولوژی بهره گرفته‌اند.

mate-3-3

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه