جزییات سخت‌افزاری و تصاویر جدید از نکسوس هوآوی منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت گوگل با همکاری شرکت‌های ال‌جی و هوآوی در حال کار روی نسل جدیدی از نکسوس‌های خود است. براساس آخرین اخبار منتشر شده، به‌نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد نکسوس‌های جدید خود را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارش‌مالو معرفی کند.

به‌تازگی تصاویر جدید و اطلاعاتی از جزییات سخت‌افزاری نکسوس هوآوی به‌بیرون درز کرده است. به‌نظر می‌رسد گوگل این محصول را همراه با سیستم‌عامل اندروید ۶.۰ مارش‌مالو رونمایی خواهد کرد.

روز گذشته تصاویری منتسب به نکسوس شرکت هوآوی منتشر شد. براساس این تصاویر مشخص شد که شرکت سازنده در پشت این محصول یک حسگر اثر انگشت و جلوی آن دو بلندگوی استریو قرار داده است. این در حالی است که امروز هم تعدادی تصویر جدید از این «فبلت» (Phablet) به‌بیرون درز کرده است. صفحه‌نمایش این فبلت ۵.۷ اینچ است و احتمالا بدنه‌ای فلزی خواهد داشت. همچنین براساس تصاویر منتشر شده، به‌نظر می‌رسد هوآوی در انتهای این محصول یک پورت USB Type-C هم قرار داده است.

nexus-1 nexus-2

پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون نکسوس هوآوی منتشر شده بود، اما براساس اطلاعات موجود در این تصاویر می‌توان احتمال وجود یک چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ را در آن تایید کرد. هوآوی همچنین در این فبلت ۳ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی قرار داده است.

nexus-huawei-2

 البته لازم به‌ذکر است که به‌گفته‌ی منبع انتشار این تصاویر، هوآوی و گوگل قصد دارند به‌جای استفاده از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ در این محصول، از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۲۰ بهره بگیرند.

nexus-huawei-3

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه