تصاویری از هدفون‌ احتمالی آیفون ۷ با پورت لایتنینگ را ببینید

۲۴ تیر ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در ماه‌های گذشته شایعات زیادی منتشر شده که بیان می‌کنند آیفون جدید جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری ندارد. تا امروز چندین و چند طرح هم دیده‌ایم که این فرضیه را تایید می‌کنند. با این حال تا الان تصویری از هدفون‌های جدید احتمالی که با پورت لایتنینگ کار می‌کنند را ندیده بودیم.

در این شرایط تصویری از این مدل هدفون‌ها که احتمالا در آیفون ۷ به کار خواهند رفت منتشر شده است. این تصاویر نشان می‌دهند که این هدفون را نمی‌توان برای گوشی‌هایی غیر از گوشی‌های اپل و همینطور برای مدل‌های قدیمی‌تر به کار برد.

اتصال لایتنینگ در این تصویر بزرگ‌تر از اتصال کابل USB اپل است و بخشی از بدنه آن حالت مدور دارد در حالی که کابل‌های رسمی اپل مربعی هستند، به همین دلیل برخی حدس زده‌اند که شاید این محصول را شرکت دیگری برای اپل تولید کرده باشد.

پیش از این تصاویری هم از یک تبدیل منتشر شده بودند که بوسیله آن می‌شد هدفون‌های قدیمی‌تان را در مدل‌های جدید با پورت لایتنینگ هم به کار ببرید. به هر حال احتمال دارد که بازار این آداپتورها هم داغ شوند. باید دید اگر این تغییر در گوشی‌های اپل رخ بدهد در عمل چه تاثیری روی استقبال کاربران خواهد داشت.

در ادامه می‌توانید تصاویر این هدفون را ببینید:

‌‌

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ
مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar سهیل

    اگر این خبر درست باشد، پس شارژ همزمان و استفاده از هدفون عملاً غیر ممکن می شود.

  2. Avatar عليرضا

    با اینکه رد نمیکنم اپل جک ٣.۵ رو حذف میکنه اما بعید میدونم این هدفون جدید اپل باشه.
    هیچ تناسبی با کیفیت و طراحی اپل نداره.

  3. Avatar فرخ کاردان

    اگه این شایعه واقعیت داشته باشه و اپل بخواد از این نوع جک استفاده کنه، از نظر شخصی من کار عاقلانه ای نمیتونه باشه به چند دلیل:
    ۱. اگه هدفون مورد نظر همین هدفون در تصاویر بالا باشه، میشه دید که جک مورد استفاده نسبت به جک های قبلی بلندتر و قطور تر شده که تا حدودی موجب سختی قرار دادن گوشی در جیب و احتمال شکستگی و خرابی بیشتر میشه.
    ۲. برای استفاده از هدفون های مختلف غیر از هدفون خود اپل نیاز به استفاده از تبدیل های احتمالی تولیدی توسط خود اپل یا شرکت های دیگه پیش میاد که قاعدتا موجب افزایش هزینه میشه و همینطور جک های طراحی شده، اندازه و طول جک رو افزایش میده که طبق صحبت بالا مشکلات اندکی به وجود میاره.
    طبق مورد کابری شخصی من، جک هدفون باید طوری طراحی بشه که راحت توی جیب قرار بگیره و آدم نگرانی بخاطر تحت فشار بودن اون نداشته باشه، یا نگرانی برای استفاده از تبدیل های متفاوت که احتمال گم شدن و خرابی زیادی داره.
    این نظر شخصی من بود و ممکنه برای افراد متفاوت اینطور نباشه
    با تشکر

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه