تصویر گوشی جدید هوآوی لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت چینی هوآوی قصد دارد در تاریخ ۱۱ شهریور ماه در مراسم IFA یک گوشی جدید معرفی کند.

 

به‌تازگی تصویری از گوشی Mate 8 شرکت هوآوی به بیرون درز کرده است.

 

به‌ احتمال زیاد این شرکت قصد دارد در IFA از پرچم‌دار جدید خودش رونمایی کند. همچنین به‌نظر می‌رسد که هوآوی یک گوشی دیگر را هم در این مراسم معرفی خواهد کرد. تا این لحظه شایعات مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند که این گوشی Mate 8 نام دارد که قرار است به‌جای گوشی Ascend Mate 7 راهی بازار شود.
امروز تصویر جدیدی از گوشی Mate 8 به بیرون درز کرده و شکل و شمایل جدید این محصول هوآوی را به‌نمایش درآورده است. البته هنوز مشخص نشده که تصویر منتشر شده مربوط به قسمت جلو است یا قسمت پشت گوشی را به نمایش درآورده است.

mate8

اگر این تصویر مربوط به جلوی این گوشی باشد، قطعا با محصولی روبه‌رو می‌شویم که از یک صفحه‌نمایش خمیده برخوردار است و شباهت زیادی به گوشی گلکسی S6 اج شرکت سامسونگ پیدا می‌کند. از طرف دیگر اگر این تصویر مربوط به قسمت پشت این گوشی باشد، به‌نظر می‌رسد که هوآوی از دو رنگ نقره‌ای و مشکی برای آن استفاده کرده است. همچنین دیدن بدنه پشت خمیده در این گوشی یک قابلیت هیجان‌انگیز به‌حساب نمی‌آید. البته داشتن یک بدنه خمیده در پشت باعث می‌شود که بتوان گوشی را بهتر دردست گرفت.
براساس شایعاتی که قبلا منتشر شده بود، گوشی Mate 8 شرکت هوآوی با یک صفحه‌نمایش ۶ اینچی با کیفیت QHD عرضه می‌شود. همچنین هوآوی از چیپ‌ست Kirin 950 ساخت خودش روی این گوشی استفاده خواهد کرد. یک دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلوی این گوشی قرار گرفته است. به احتمال زیاد این گوشی از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و حسگر تشخیص اثر انگشت برای آن در نظر گرفته شده است. این محصول در دو مدل راهی بازار می‌شود که یک مدل دارای ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی است و گوشی بعدی دارای ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه