[CES 2016] مدل KS9500 از تلویزیون‌های خمیده‌ی سامسونگ معرفی شد

۱۶ دی ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

شرکت سامسونگ (Samsung) در نمایشگاه CES امسال مدل جدیدی از تلویزیون‌های خمیده‌ی (Curved TV) خود را معرفی کرده است.

این شرکت که اخیرا پیشرفت‌های قابل توجهی در حوزه‌ی طراحی و تولید تلویزیون‌ با امکانات و قابلیت‌های ویژه داشته، پیش از این هم تعدادی از مدل‌های دیگر تلویزیون‌های خمیده را معرفی کرده و نشان داده بود که رقابت با تلویزیون‌های این شرکت در این زمینه کار آسانی نیست.

تلویزیون هوشمند (smart) جدید سامسونگ با مدل KS9500 طراحی ظریف و باریکی دارد و در واقع مدل پیشرفته‌تر و ارتقا یافته‌ی تلویزیون JS9500 به شمار می‌رود که سال پیش وارد بازار شده بود. این تلویزیون صفحه‌ای منحنی با کیفیت سوپر الترا اچ. دی (SUHD) و ویژگی‌هایی قابل توجه دارد.

در تکنولوژی SUHD برای نمایش رنگ از تکنولوژی نانو کریستال استفاده می‌شود. نانو کریستال فاقد کادمیم (ماده‌ای مضر برای محیط زیست) است و از این جهت به نفع محیط است. نمایشگرهای SUHD دارای پنل پیشرفته با ساختار سلولی هستند و نور پس‌زمینه، جزییات رنگ و کنتراست‌ها را بهتر نمایش می دهند.

صفحه‌ی نمایشگر این تلویزیون ۹۵ اینچی است و طراحی آن بر اساس معیار «سامسونگ ۳۶۰» (Samsung 360) انجام شده؛ به این معنی که این تلویزیون از تمام زوایا (روبه‌رو، جوانب و پشت) طراحی زیبا و خوشایندی دارد. به این ترتیب وسط فضای داخلی ساختمان هم می‌تواند محل مناسبی برای آن باشد.

این تلویزیون دارای پایه‌ای از جنس کروم است. پشت آن هم از آلومینیوم برس خورده ساخته شده و پیچ‌های مخفی دارد که ظاهر مینیمال‌تری به آن داده است؛ ضمنا این تلویزیون به حالت HDR مجهز شده است و اوج روشنایی ۱۰۰۰ نیت (nit) دارد.

KS9500-samsung-curved-tv---v-stand

از دیگر ویژگی‌های این تلویزیون، تکنولوژی الترا بلک (Ultra Black) است که در آن به کار رفته و باعث می‌شود که انعکاس و بازتاب تصاویر محیطی روی صفحه‌ی نمایش کم‌تر بشود. در عین حال قابلیتی برای این تلویزیون در نظر گرفته شده که «خیرگی» (Glare) کم‌تری ایجاد کند. خیرگی اثری هست که از یک سطح خیلی روشن در فضای نسبتا تاریک‌تر ایجاد می‌شود و چشم را خسته می‌کند.

در مورد قیمت و زمان عرضه‌ی تلویزیون KS9500 تا این لحظه اطلاعی در دست نیست؛ ولی به نظر نمی‌رسد محصولی با این ابعاد، طراحی و قابلیت‌ها ارزان تمام شود.

تعدادی از تصویرهای تهیه شده از این تلویزیون در نمایشگاه CES 2016 را در آلبوم زیر ببینید.

منبع: Ubergizmo

 CES_2016_Slider_02

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امین حمیدی

    بسیار خارقالعاده . بسیار شیک …
    وجود رقابت بین شرکتها باعث پیشرفت سریع تکنولوژی و کاربردها و امکانات فراوانی خواهد شد کهتصور از آینده را به طرز غیرقابل باوری هیجان انگیز میکند .
    شرکت سامسونگ در زمینه ی کاری چند محصول بطور جدی و رقیب اصلی دیگر برندها وارد شده و واقعا دگرگون کرده اون محصول را . از موبایل و طراحی های عیب و دلربا سری اس اج و نوع دیگری با امکانات خاص دیگر سری نوت و نوت اج …لوازم خانگی مانند یخچال ها و ماشین های لباسشویی . سیستم های تصویری مانند همین تلویزیون های عجیب و نامحدود زیبا … که در همه ی این زمینه ها پیشرفت های خیلی زیادی داشته و رقیب هایش را وادار به ارائه محصولات کاربردی تر و دارای امکانات زیادتری کرده است . و من و شمای کاربر هستیم که نهایت نفع را برده و میتوانیم انتخاب درستی از محصول مورد نیازمان انجام دهیم .
    موفق باشین

  2. Avatar علی جوادی

    همیشه برتری از آن سامسونگ بوده و خواهد بود…بی رقیب در همه ی زمینه ها
    زنده باد سامسونگ

  3. Avatar MEHR

    بیا تلویزیونش رو هم تقلید میکنه.موبایلشو که از اپل کپی کرد.تلویزیونش رو هم از ال جی.

    1. Avatar علیرضا

      شرکت سامسونگ صفحه‌های نمایش OLED برای آیفون‌های جدید تولید می‌کند.
      تیتر خبر منتشر شده توسط همین سایت در تاریخ ۲۵ دی۱۳۹۴
      دوست عزیز متعصب آنتی سامسونگ!
      بد نیست به دور از تعصب له یا علیه یک برند خاص،به عملکردهای مثبت آن برند در سطح جهان توجه کنید:جهت اطلاع شما سامسونگ در بین ۱۰۰ برند برتر سال ۲۰۱۵ رتبه ۷ را کسب کرده و قطعا معیارهای این ارزش گذاری برندها،به میزان متقلب بودن یا کپی کار بودن آنها هم برمی گردد!!
      دوست عزیز اگر سامسونگ کپی کار بود صفحات OLED آیفونهای جدید اپل را تولید نمی کرد!
      ضمنا بازهم بد نیست بدانید در بین لیست ۱۰۰ برند برتر سال ۲۰۱۵ دنیا که اپل رتبه اول و سامسونگ رتبه هفتم آن را کسب کرده اند،هیچ اثری از برند محبوب شما(یعنی LG)دیده نمی شود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه