تماس صوتی به تلگرام آمد

۱۱ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

پیام‌رسان تلگرام در طول ماه‌های گذشته با ویژگی‌های جدیدی به‌روزرسانی شد. امروز یک به‌روزرسان دیگر برای این پیام‌رسان محبوب عرضه شده که یک قابلیت هیجان‌انگیز را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. در به‌روزرسان جدید تلگرام کاربران با امکان «تماس صوتی» (Voice Calls) مواجه می‌شوند. براساس ادعای تلگرام این ویژگی  بسیار سریع، امن و با کیفیت خواهد بود.

براساس اطلاعات منتشر شده قابلیت تماس صوتی در حال حاضر در کشور‌های غرب اروپا فعال شده و پس از مدتی در دیگر کشورها هم قابل استفاده خواهد بود. استفاده از این امکان جدید هم خیلی راحت است.

سازندگان تلگرام به این موضوع اشاره کرده‌اند که تماس تصویری در این پیام‌رسان کاملا رمز گذاری شده و استفاده از روش رمزگذاری دو طرفه باعث شده که کاربران تماس‌های امنی را تجربه کنند. این امکان هم در اختیار کاربران قرار گرفته تا بتوانند دسترسی مخاطب‌ها به برقراری تماس صوتی را محدود کنند. مثلا می‌توانید کاری کنید که تعدادی از دوستان یا آشنایا‌ن‌تان نتوانند از طریق تماس صوتی با شما در ارتباط باشند. حتی می‌توانید این ویژگی را غیرفعال کنید تا هیچ کس نتواند با شما تماس صوتی داشته باشد.

Telegram-Voice-Calls

تلگرام به قابلیت تماس صوتی این ویژگی را اضافه کرده که کاربران بتوانند با مصرف حجم اینترنت بسیار پایین با هم تماس صوتی بر قرار کنند. برای این‌کار می‌توانید گزینه‌ی  Use Less Data را فعال کنید تا در زمان تماس صوتی کمترین حجم از اینترنت شما مصرف شود.

از دیگر ویژگی‌های جدیدی که در به‌روزرسان ۳.۱۸ به تلگرام اضافه شده می‌توانیم به اضافه شدن تنظیمات جدید برای ارسال ویدیو‌ها اشاره کنیم. با این ویژگی کاربران می‌تونند حجم ویدیوی خودشان را به شکل‌های مختلف تغییر دهند و ویدیو را در بهترین حالتی که دوست دارند برای افراد مختلف ارسال کنند.

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۷ دیدگاه
  1. Avatar تلگرام

    جالبه توی ترکیه هم تماس صوتی تلگرام فعال شده اما توی ایران نه خخخخ

  2. Avatar افزایش ممبر تلگرام

    مثل این فقط برای اروپا فعلا گذاشته تلگرام تماس صوتی

  3. Avatar زهیر

    سلام من به روز کردم ولی هیچ تغییر نکرد
    نه گزینه ای نه ایکونی اضافه شده

    1. Avatar مجتبی

      چون تو ایرانی
      هنوز برا اروپا فعال شده فقط
      شماره تلفنت باید از اروپا باشه تا امکان تماس بیاد

  4. Avatar alireza

    خیلی عالی میشه

  5. Avatar آرش جلیلی

    سلام پس خداحافظ تلگرام….

    1. Avatar مستر چیف

      شما میتونید کلا غیرفعالش کنید بعد میشه عین سابق

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه