تمام آمار و ارقام بتای Overwatch را در اینفوگرافیک‌اش ببینید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کمتر از دو روز تا عرضه‌ی رسمی اکشن اول‌شخص استودیوی بازی‌سازی بلیزارد باقی مانده است. سازندگان بازی Overwatch هم یک تصویر اینفوگرافیک منتشر کرده‌اند که با جزییات زیادی، آمار و ارقام نسخه‌ی آزمایشی این بازی را به تصویر می‌کشد.

نکته‌ی جالب درباره‌ی اینفوگرافیک بلیزارد، ارایه‌ی آمار کشته شدن شخصیت Bastion است.

بتای بازی Overwatch، بزرگ‌ترین نسخه‌ی آزمایشی تاریخ صنعت بازی است. بیش از ۹.۷ میلیون نفر در مدت ۵ پنج روز، Overwatch را به صورت آزمایشی بازی کردند. این رقم، حتی از تعداد مشترکان فعلی بازی بزرگ «دنیای وارکرفت» هم بیشتر است.

در این اینفوگرافیک، بلیزارد گفته است که بازی‌کننده‌ها از ۱۹۰ کشور مختلف پای بتای Overwatch نشسته بودند. نسخه‌ی آزمایشی این بازی، ۴.۹ میلیارد دقیقه بازی شده است. این رقم، معادل ۹ هزار و ۳۸۰ سال است!

Overwatch_-Beta

می‌توانیم هم‌چنین در این اینفوگرافیک، اطلاعاتی از شخصیت‌ها ببینیم. در کلاس «حمله»، شخصیت Soldier: 76 بیشترین استفاده را داشته است. در کلاس «دفاع»، شخصیت Widowmaker بیشتر از سایر شخصیت‌ها انتخاب شده است. شخصیت Reinhardt و Mercy هم به ترتیب در کلاس‌های «تانک» و «پشتیبان» بیشترین استفاده را داشته‌اند.

نکته‌ی جالب درباره‌ی اینفوگرافیک بلیزارد، ارایه‌ی آمار کشته شدن شخصیت Bastion است. این شخصیت در بازی آن قدر قوی است که اعصاب بازی‌کننده‌ها را خرد کرده بود. ظاهرا بلیزارد هم از این موضوع خبر داشته که آمار نابود شدن Bastion را هم در اینفوگرافیک‌اش آورده است.

می‌توانید اینفوگرافیک Overwatch را در پایین ببینید.

بازی پس‌فردا برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

FWCRAO8L79RA1463709403948

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Ovewatch.com

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه