تمام مجری‌های فصل جدید Top Gear معرفی شدند

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Meet your new Top Gear presenters!

مجریان فصل جدید برنامه‌ی Top Gear از رانندگان، موتورسواران، روزنامه‌نگاران و بازیگران مطرح تشکیل شده‌اند.

فصل بعدی برنامه‌ی Top Gear شش مجری جدید خواهد داشت.

در حالی که هفته‌ی گذشته مشخص شد «مت له‌بلانک» (Matt LeBlanc) بازیگر محبوب سریال Friends در فصل جدید برنامه‌ی Top Gear حضور دارد، امروز لیست کامل مجریان این برنامه‌ی تلویزیونی منتشر شده است.

براساس اطلاعات منتشر شده «زابینه اشمیتس» (Sabine Schmitz) که از جمله موتورسواران حرفه‌ای دنیا به شمار می‌رود، «کریس هریس» (Chris Harris)‌ روزنامه‌نگار حوزه‌ی خودرو، «ادی جوردن» (Eddie Jordan) قهرمان مسابقات فرمول ۱ و «روری رید» (Rory Reid) در کنار «کریس ایوانز» (Chris Evans) و مت له‌بلانک به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

ادی جوردن در باره‌ی حضورش در فصل جدید برنامه‌ی Top Gear می‌گوید: «به سایر افرادی که در کنار من این برنامه را اجرا می‌کنند، بسیار احترام می‌گذارم و به آن‌ها می‌گویم که همچنان ساختار قبلی را زنده نگه دارند.»

اشمیتس هم در صحبت‌هایی به این موضوع اشاره کرده که حضور در برنامه‌ی Top Gear یک شانس بزرگ به حساب می‌آید و او که از کودکی در کنار پیست Nürburgring بزرگ شده، از این فرصت نهایت استفاده را خواهد برد.

کریس هریس که در یوتوب یه برنامه‌ی هیجان‌انگیز خودرو دارد هم گفته که برنامه‌ی Top Gear یکی از اصلی‌ترین دلایلی بوده که باعث شده برنامه‌ی خودش را درست کند.

کریس ایوانز مجری اصلی فصل جدید Top Gear

کریس ایوانز مجری اصلی فصل جدید Top Gear

فصل جدید برنامه‌ی Top Gear در بهار سال آینده به نمایش در می‌آید. باید ببینیم با این همه تغییری که در این برنامه به وجود آمده، فصل جدید می‌تواند نظر علاقه‌مندان به دنیای خودرو را به سمت خودش جلب کند یا خیر.

منبع: Top Gear

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۰ دیدگاه
  1. Avatar محمد حسین

    یعنی
    جرمی کلارکسون
    تازه این اولین باری هست که مجریش غیر انگلیسی هست بعد از ۳۹ سال تولید

  2. Avatar حسین

    فقط جرمی کلارکسون و ریچارد هموند و جیمز می

    اینا نباشن باید بوسید این برنامه رو گذاشت کنار

    بریم ببینیم امازون چه میکنه

  3. Avatar عطر

    با سلام
    خیلی عالی بود .

  4. Avatar REZA

    فقط اون ۳ تا میشه گفت همه ی مردم جهان شخصیت هاشونو شناخته بودن و ارتباط خیلی عالی باهاش برقرار کرده بودن با توجه به این که اطلاعات فنی هم که میدادن جا افتاده تر وبهتر بود هر سه تاشون عالی بودن | ولی فک نکنم فصل جدید زود جا بیفته

  5. Avatar آریا

    جرمی ، ریچارد و جیمز می شناسنامه برنامه هستند و بدون اونها top gear اصلا جذابیی نداره.

  6. Avatar قلی

    جرمی کلارکسون فقط یک از خودراضی نژادپرست بود و بس! برنامه تاپ گیر هم یک جور کمدی درباره خودرو بود و نه برنامه ای که از نظر کارشناسی خیلی دقیق باشه و بیشتر سلیقه ای و شخصی بود. اما متاسفانه روال دنیا اینه که اینجور آدم ها بیشتر طرفدار دارند.

    1. Avatar پاشا

      با نظر قلی پر طرفدار ترین برنامه تاریخ هیچ تغییری نمیکنه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه