تمام مشخصات سخت افزاری گوشی گلکسی S7 Active لو رفت

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ همانند سال‌های گذشته یک مدل Active از پرچم‌دار خودش را راهی بازار خواهد کرد. تا این لحظه هم شایعات زیادی درباره‌ی گلکسی S7 Active منتشر شده و احتمال اینکه این محصول مدتی دیگر راهی بازار شود، بسیار زیاد است. به‌تازگی تمام مشخصات سخت افزاری این گوشی لو رفته و حتی مشخص شده که گوشی Galaxy S7 Active در تاریخ ۲۱ خرداد ماه راهی بازار می‌شود.

GalaxyS7-Active-2

محصول جدید سامسونگ از نظر سخت افزاری تفاوت چندانی با گلکسی S7 معمولی ندارد و تنها بدنه‌ی آن به شکلی ساخته شده که در برابر ضربه بسیار مقاوم باشد. این تلفن همراه هوشمند از یک باتری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که برای کارهای مختلف مناسب خواهد بود.

گلکسی اس ۷ اکتیو از یک صفحه نمایش ۵.۱ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و تراشه‌ی اسنپ دراگون ۸۲۰ روی آن دیده می‌شود. این گوشی از ۴ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی برخوردار است و با اندروید ۶.۰ در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌گیرد. یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی هم در جلوی آن دیده می‌شود.

گوشی Galaxy S7 Active نزدیک به ۱۸۵ گرم وزن و ۹.۹ میلی‌متر هم ضخامت دارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده، این تلفن همراه هوشمند فعلا برای اپراتور AT & T کشور آمریکا عرضه خواهد شد.

‌‌‌

منبع: Venture Beat

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه