جدیدترین تصاویر از گوشی بلک‌بری ونیز به بیرون درز کرد

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

می‌دانیم که شرکت بلک‌بری درحال ساخت گوشی ونیز است. محصولی که قرار است با سیستم عامل اندروید راهی بازار شود.

xگوشی ونیز که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد، یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی و ۳ گیگابایت رم خواهد داشت.

تا این لحظه شایعات مختلفی از گوشی بلک‌بری ونیز منتشر شده است. گوشی‌ای که از سیستم عامل اندروید بهره می‌برد و یک صفحه کلید فیزیکی خواهد داشت. تاکنون تصاویر مختلفی هم این گوشی منتشر شده است. با نگاهی به تصاویر متوجه شدیم که این محصول کشویی است و با بالا بردن صفحه نمایش به صفحه کلید دسترسی خواهید داشت. این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۴ اینچی بهره می‌برد و بلک‌بری از رابط کاربری مخصوص خودش برای سیستم عامل اندروید این گوشی استفاده کرده است.
به تازگی تصاویری از گوشی ونیز منتشر شده که اطلاعات جدیدی از آن را منتشر کرده‌اند. کاربران به راحتی می‌توانند در این گوشی میان‌برهای مختلف درست کنند که با فشار دادن یک دکمه به برنامه‌ای خاص یا منوی مخصوصی از گوشی دسترسی پیدا کنند. در تصاویر مشخص شده که کاربران می‌توانند این میان‌برها را در قسمت ویجت‌ها هم قرار دهند. به طور مثال می‌شود از قسمت ویجت‌ها به برنامه‌هایی مانند BBM، ایمیل و نرم‌افزارهای دیگر دسترسی پیدا کرد. همچنین کاربران می‌توانند قرارهای خودشان را در قسمت تقویم این گوشی قرار دهند. منویی برای این گوشی طراحی شده که با مراجعه به آن می‌توان به برنامه‌های که به تازگی اجرا شده دسترسی پیدا کرد.

adnroid-venice-bb-1

تصویری هم از پشت محصول جدید بلک‌بری لو رفته است. برای گوشی اندرویدی ونیز یک دوربین ۱۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی با شماره مدل STV100-6 ساخته شده و چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۰۸ روی آن قرار گرفته است. براساس اطلاعاتی که قبلا منتشر شده بود، پردازنده‌های این چیپ‌ست با سرعت ۱.۸ گیگاهرتز کار می‌کنند. به احتمال زیاد ۳ گیگابایت رم هم برای این گوشی در نظر گرفته شده است.

adnroid-venice-bb-4شایعات گفته‌اند که این محصول بلک‌بری قرار است در آبان ماه راهی بازار شود. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این گوشی را مشاهده کنید:

adnroid-venice-bb-2 adnroid-venice-bb-3 adnroid-venice-bb-5 adnroid-venice-bb-6 adnroid-venice-bb-7

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه