جنسیس GV80، شاسی‌بلند لوکس و مدرن

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یادتان باشد، همیشه انتقادهای زیادی به فناوری و طراحی خودروهای کره‌ای وارد بوده. می‌شنیدیم که خودروی کره‌ای کجا و ژاپنی کجا! گذشته از هرگونه مقایسه‌ی خودروسازها با هم، چند سال اخیر شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر شرکت‌های کره‌ای بودیم؛ خودروهای لوکس، جدید و اسپرت با قیمت‌های پایین و امکانات زیاد. به‌طور مثال شرکت جنسیس در حال حاضر خودروهای لوکس با امکانات رفاهی متعدد می‌سازد؛ خودروهای لوکسی که بعضی اوقات با محصولات شرکت‌های معتبر آلمانی و ژاپنی برابری می‌کند. این شرکت همانند خودروسازهایی مثل تویوتا، هوندا و کیا روی ساخت خودروهایی تمرکز کرده که به لطف فناوری‌های جدید، آلودگی و آلایندگی به همراه نداشته باشند.

جنسیس به تازگی مدل جدیدی به اسم GV80 را معرفی کرده است. جنسیس می‌گوید که این کانسپت از آخرین فناوری پلاگین-پیل سوختی بهره می‌برد. بنابراین، GV80 شاسی‌بلند مدرنی است که از باتری‌های قابل شارژ و پیل سوختی هیدروژنی بهره می‌برد. طراحی این خودرو مدرن و هیجان‌انگیز است. نمای بیرونی این خودرو ظاهر خشن و اسپرتی دارد و در داخل، شاهد ادامه سیر نوآوری این شرکت در زمینه طراحی GV80 هستیم. این خودرو به شکلی طراحی شده تا تمام نیازهای داخل شهر برطرف شود.

در کابین این لوکس کره‌ای از یک صفحه نمایش خمیده ۲۲ اینچی OLED استفاده شده است. در مورد مشخصات فنی جنسیس GV80 هنوز اطلاعاتی منتشر نشده است. شاید این خودرو در حد یک خودروی مفهومی مدرن و پاک با طراحی خیال‌انگیز برای جنسیس باقی بماند اما شروعی پرقدرت برای ساخت خودروهای پاک مدرن و لوکس برای این شرکت باشد.

منبع: Theverge
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه