خودروهای فرمول یک سال ۲۰۲۷، احتمالا این شکلی هستند

۵ بهمن ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در نمایشگاه خودرو شانگهای، رنو با یک خودرو ویژه حاضر شد. خودرویی که نه سدان است و نه هاچ‌بک، نه شهری و نه سوپراسپرت. این خودرو که R.S. 2027 Vision نام دارد، در کلاس خودروهای ورزشی چرخ‌باز فرمول یک قرار دارد. این کانسپت رنو، تصویری از خودروهای فرمول یک ۱۰ سال دیگر را به تصویر می‌کشد. رنو در ساخت R.S. 2027 Vision سعی کرده که بیشترین تمرکز خود را روی طراحی آن معطوف کند. کابین این خودرو توسط پرینتر سه بعدی ساخته شده است.

رنو حساسیت خاصی روی طراحی کابین این خودرو به خرج داده و تلاش کرده که راننده، بهترین ارگونومی را در آن تجربه کند. چراغ‌های LED در چرخ و قسمت‌های متحرک مربوط به آیرودینامیک خودرو مثل باله‌ها، بخشی از طراحی ویژه این اتومبیل محسوب می‌شود. سقف پلی‌کربنات کابین این خودرو در برابر ضربات شدید خیلی مقاوم است و خودرو می‌تواند نیروی زیاد حاصل از تصادف را به خوبی جذب کند.

نکته جالب در مورد این خودرو، قابلیت رانندگی خودکار آن است! حالت رانندگی خودکار تنها زمانی فعال می‌شود که خودرو در شرایط یک تصادف قرار بگیرد. تقسیم نیرو به تمام چرخ‌ها صورت می‌گیرد و هر ۴ چرخ توانایی پیچش دارند. در ادامه با تصاویری از این خودرو هیجان‌انگیز فرمول یک همراه باشید.

منبع: Wired
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mEHDI

    میدوونید رنو توو طراحی ماشینای شهریش خیلی زیاد موفق بوده آخه دیگه زده توو ماشینای فرمول
    بهتره این طرح و بده هاتویلز توو اسباب بازیاش استفاده کنه
    چیزی بیشتر از یه اسباب بازی نیس

  2. Avatar amir abbas

    اووووف عجب استایلی دارن????????????
    عید مبعث شما و همکاران گرامی هم مبارک ❤️❤️❤️

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه