دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ، برگزیدگان نهمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران

۵ اسفند ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
جشنواره وب و موبایل ایران

نهمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران در روز پنجشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ با معرفی برگزیدگان بخش‌های مختلف به کار خود پایان داد. در جریان مراسم اختتامیه، دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ از سوی داوران به عنوان برگزیدگان بخش‌های «برترین فروشگاه آنلاین»، «برترین اپلیکیشن خرید» و «برترین وب‌سایت حوزه‌ی علم و دانش» انتخاب شدند. گفتنی است سال گذشته هم دیجی‌کالا و دیجی‌کالا مگ در هشتمین دوره‌ی جشنواره وب و موبایل ایران این عنوان‌ها را کسب کرده بودند.

دیجی‌کالا مگ برای دومین سال متوالی عنوان برترین «وب‌سایت علم و دانش» جشنواره وب و موبایل ایران را کسب کرد.

مراسم اختتامیه نهمین جشنواره وب و موبایل ایران، روز پنجشنه ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ از ساعت ۱۷:۳۰ تا ۲۰:۳۰ در سالن همایش‌های پژوهشگاه نیرو برگزار شد. بنا بر اعلام رضا الفت نسب، دبیر انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی، امسال بیش از چهار هزار وب‌سایت و نهصد اپلیکیشن موبایل در جشنواره شرکت کرده بوده‌اند. در ادامه‌ی این مراسم کاندیداهای بخش‌های مختلف شامل ۷۷ بخش در زمینه‌ی وب‌سایت‌ها و ۲۰ بخش در زمینه‌ی اپلیکیشن‌ها اعلام و از برگزیدگان اصلی و منتخب مردمی با اهدای تندیس نهمین جشنواره وب و موبایل ایران تقدیر به عمل آمد.

وب‌سایت و اپلیکیشن دیجی‌کالا امسال هم موفق شدند در بخش‌های «برترین فروشگاه آنلاین» و «برترین اپلیکیشن خرید» از میان ۵ کاندیدای هر بخش عنوان برنده‌ی برگزیده‌ی هیات داوران را کسب کنند. در بخش «برترین وب‌سایت علم و دانش» هم دیجی‌کالا مگ موفق شد برای دومین سال متوالی از میان ۵ کاندیدا عنوان برگزیده‌ی هیات داوران را از آن خودش کند. رسانه‌ی آنلاین دیجی‌کالا مگ به عنوان بخشی از رسالت فرهنگی فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا از سال ۱۳۹۴ با موضوع فناوری، دانش و سرگرمی راه‌اندازی شده است.

جشنواره وب و موبایل ایران از سال ۱۳۹۲ با ادغام دو جشنواره وب ایران و جشنواره نرم‌افزارهای موبایل ایران پدید آمد. این جشنواره هر ساله برگزار می‌شود و هدف آن انتخاب و معرفی برترین سایت‌ها و نرم‌افزارهای موبایل فارسی است.

telegram_ad2_1

دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar امیر

    تبریک میگم
    شایسته دریافت این جوایز هستید.
    امیدوارم در آینده نه چندان دور رقبای قدرتمندی در کنارتون حضور پیدا کنند

  2. Avatar پژمان

    متاسفانه یا خوشبختانه
    دیجی کالا در سیستم فروشگاهی با نفرات دوم به بعد فاصله ای بسیار زیاد دارد و کسی نمیتونه فعلا بهش نزدیک بشه . دلیلش هم سیستم بسیار درست و هماهنگ و همینطور پشتیبانی مالی خوب میتونه باشه.
    در قسمت علم و دانش البته این نظر رو ندارم و شاید بتونیم اندکی خوش شانسی رو هم بهش اضافه کنیم.
    مرسی دیجیکالا امیدوارم روز به روز بهتر بشی چون برای خیلیا خیلی مشکلات خرید رو برطرف کردی

  3. Avatar کیانی

    دی جی کالا و تیم حرفه ای آن مستحق دریافت این جایگاه ها می باشند
    به امید وجود رقبای قوی در کنار دی جی کالا

  4. Avatar صابر شمس

    تبریک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه