راهنمای خرید هدیه برای آن‌هایی که دوست‌شان داریم

۱۵ بهمن ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همیشه می‌توان به طلافروشی رفت و یک کادوی ارزشمند و جذاب برای یک خانم تهیه کرد. هیچ مردی هم نیست که از یک ساعت، دستبند چرم یا یک ست کیف پول و کمربند خوشش نیاید. عطر و ادکلن هم که جزو رایج‌ترین هدیه‌ها به حساب می‌آیند. ولی مثل هر روند دیگری که با آمدن فناوری و گجت‌های دیجیتالی تغییر کرد، بد نیست تا در هدیه‌های‌مان هم ساختارشکنی کنیم و اجازه دهیم تا فناوری یک پله‌ی دیگر در زندگی‌مان رسوخ کند.

در این راهنمای خرید قصد داریم تا تعدادی از گجت‌های مناسب هدیه برای آقایان و بانوان را معرفی کنیم. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.

Best_Gadgets_for_Valentine_001

Apple Watch رز گلد ۳۸ میلی‌متری

اپل واچ یکی از محبوب‌ترین گجت‌ها در بین بانوان است، پس چه هدیه‌ای بهتر از این ساعت هوشمند، آن‌هم رنگ رز گلدش؟! البته اگر بانوی موردنظرتان، آیفون نداشته باشد، خرید یک اپل واچ چندان هوشمندانه نخواهد بود به دلیل اینکه برای استفاده از اپل واچ، حداقل به یک آیفون ۵ نیاز خواهد داشت.

خوشبختانه اپل واچ رز گلد با بند اسپورت، یکی از ارزان‌ترین مدل‌های این ساعت هوشمند به حساب می‌آید، بنابراین لازم نیست که برای خرید این هدیه، حساب بانکی‌تان را خالی کنید.

به‌طور خلاصه، اپل واچ پرفروش‌ترین و جذاب‌ترین ساعت هوشمند جهان است و امکانات زیادی را در قالب یک گجت پوشیدنی ارائه می‌دهد.

Best_Gadgets_for_Valentine_002

سونی PlayStation 4

اصلا مهم نیست مردی که هدیه را دریافت می‌کند، چه سنی داشته باشد، چه پسر ۱۰ ساله، چه مرد ۴۰ ساله، همه از هدیه گرفتن یک پلی‌استیشن۴ خوشحال می‌شوند. این کنسول بازی، بهترین گجتی است که می‌توان به یک مرد هدیه داد.

قطعا پلی‌استیشن۴ هدیه‌ی گران‌قیمتی حساب می‌شود ولی مطمئن باشید ارزش لذت-بر-هزینه‌ی این کنسول، چند برابر بیشتر از یک ساعت مردانه با قیمتی مشابه است.

به دلیل هزینه‌ی بالای بازی‌های این دستگاه، باید تهیه‌ی بازی‌هایش را برعهده‌ی شخص موردنظر بگذارید ولی اگر دوست داشتید که شاهد یک حمله‌ی قلبی از شدت لذت مضاعف باشید، می‌توانید یک بازی Dark Souls II یا FIFA16 هم به‌عنوان چاشنی هدیه‌تان در نظر بگیرید.

Best_Gadgets_for_Valentine_003

دوربین فوجی‌فیلم Instax Mini 8

بانوان علاقه‌ی زیادی به عکاسی دارند و این موضوع از هیچ‌کس پنهان نیست. چه عکاسی سلفی، چه عکاسی دست جمعی، چه عکاسی از محیط و چه عکاسی از غذا. پس کلا، دوربین‌های عکاسی، می‌توانند به‌عنوان هدیه‌ی مناسبی برای بانوان در نظر گرفته شوند.

اما دوربین Instax Mini 8 نه‌تنها یک دوربین عکاسی Point-to-Shoot مقرون‌به‌صرفه است، بلکه می‌تواند بلافاصله پس از گرفتن عکس، آن را چاپ کند. عکاسی با این دوربین، حس نوستالوژیک فوق‌العاده لذت بخشی ایجاد می‌کند و به همین دلیل هدیه‌ای مناسب برای علاقه‌مندان به عکاسی است. به‌علاوه، این دوربین در رنگ‌های متنوعی قابل تهیه است. البته بد نیست که همراه این دوربین، چند قطعه فیلم اضافی هم هدیه دهید.

Best_Gadgets_for_Valentine_004

هدفون پاناسونیک مدل RP-HX350

یک هدفون مناسب، با کیفیت صدای خوب و بدنه‌ی ارگونومیک، می‌تواند به‌راحتی نظر آقایان را به خود جلب کند. مدل RP-HX350 شرکت پاناسونیک، گوشی‌های بزرگ و راحتی دارد، کیفیت صدایش بسیار خوب است و برای علاقه‌مندان به موسیقی یا بازی گزینه‌ی خوبی به حساب می‌آید. در ضمن، قیمت این هدفون هم مناسب است.

Best_Gadgets_for_Valentine_005

مچ‌بند هوشمند شیاومی مدل Mi Band 1S

Best_Gadgets_for_Valentine_006

مچ‌بند هوشمند ریزر مدل Nabu X

همه مچ‌بندهای هوشمند را دوست دارند. حتی اگر کوچک‌ترین استفاده‌ای از امکانات ورزشی این گجت‌ها نداشته باشید (!)، در بدترین حالت می‌توان به‌عنوان یک گجت زینتی و مدرن از آن‌ها استفاده کرد. دو مدلی که پیشنهاد می‌کنیم، از محبوب‌ترین، برترین و درعین‌حال مقرون به‌صرفه‌ترین مچ‌بندهای هوشمند بازار هستند.

گام شمار معروف شیاومی، به دلیل ظاهر زیبا و رنگ‌های شاد، برای بانوان مناسب‌تر است ولی مچ‌بند ریزر، ظاهری جدی و خشن‌تر و مردانه دارد. به هر صورت انتخاب اینکه کدام مدل را به خانم یا آقا هدیه دهید کاملا سلیقه‌ای است. هر دو مدل با سیستم‌های عامل اندروید و iOS سازگار هستند و به لطف گواهینامه‌ی IP67، در برابر نفوذ آب و گردوغبار هم مقاوم‌اند. فقط در نظر داشته باشید که هدیه دادن این‌چنین گجتی، ممکن است برای خودتان هم، پیاده‌روی‌های اجباری به همراه داشته باشد.

Best_Gadgets_for_Valentine_007

فلش مموری مکسل مدل Love

Best_Gadgets_for_Valentine_008

فلش مموری لسی مدل PetiteKey

اگر قصد خرید هدیه‌ گران‌قیمتی ندارید، به‌ناچار به لوازم جانبی و کالاهای دیجیتال ارزان‌تر می‌رسیم. یکی از گجت‌هایی که برای همه استفاده دارند و انتخاب مطمئنی هم به حساب می‌آید، فلش مموری‌ها هستند. به همراه داشتن یک فلش مموری ۸ یا ۱۶ گیگابایتی همیشه به کار می‌آید. خوشبختانه فلش‌ها در طرح‌های مختلفی برای سلیقه‌های متفاوت وجود دارند و پیدا کردن مدلی که مناسب هدیه دادن باشد، کار دشواری نیست. به‌هرحال با توجه به حال و هوای اواخر بهمن‌ماه، فلش مموری مکسل با طرح Love می‌تواند انتخاب خوبی برای بانوان باشد. برای آقایان هم، فلش مموری PetiteKey شرکت لسی را پیشنهاد می‌کنیم که شبیه به یک کلید طراحی شده و به‌راحتی می‌تواند در دسته‌کلید یا حتی سوییچ ماشین قرار گیرد.

Best_Gadgets_for_Valentine_009

پاوربانک ADATA مدل PV110

Best_Gadgets_for_Valentine_010

پاوربانک Romoss مدل Polymos 5

پاوربانک یا شارژرهای همراه هم از آن دسته گجت‌هایی هستند که همه دوستشان دارند و در هر جایی به کار می‌آیند. مدل‌های زیادی در بازار وجود دارند و پیشنهاد دادن دو مدل خاص برای بانوان و آقایان کار آسانی نخواهد بود. به‌عنوان یک قاعده‌ی کلی، پاوربانک‌های ظریف، زیبا و سبک برای بانوان جذاب‌تر و آقایان هم قدرت بیش‌تر را می‌پسندند. با پیروی از همین قاعده می‌توان مدل Polymos 5 شرکت راموس (که تنها ۱۱ میلی‌متر ضخامت و ۱۴۰ گرم وزن دارد) را هدیه‌ای مناسب برای بانوان و PV110 شرکت ADATA با ۱۰۴۰۰ میلی‌آمپرساعت را مناسب آقایان دانست.

Best_Gadgets_for_Valentine_011

اسپیکر قابل‌حمل میوزیک انجل JH-MD05B

بلندگوی کوچک و قابل‌حمل JH-MD05B یک دستگاه دوست‌داشتنی است که قیمت مناسبی دارد و برای هدیه دادن به آقایان یا بانوان هم کاملا مناسب است.

این بلندگو درگاه USB دارد، از کارت حافظه‌ی microSD پشتیبانی می‌کند و ۶ وات هم توان دارد. به‌علاوه می‌تواند تا ۴ ساعت به‌صورت مداوم، موسیقی پخش کند. با توجه به حال و هوای بهمن‌ماه، فکر بدی نیست اگر همراه این اسپیکر، یک کارت حافظه هم تهیه کنید و تعدادی موسیقی رمانتیک در آن قرار دهید.

Best_Gadgets_for_Valentine_012

آیفون ۶s با ظرفیت ۶۴ گیگابایت

Best_Gadgets_for_Valentine_013

ال‌جی V10

فاکتور «هزینه» را که کنار گذاریم، به جذاب‌ترین هدیه‌های دیجیتال می‌رسیم. چه چیزی می‌تواند «دوستت دارم» را بهتر از یک گوشی آیفون ۶s نشان دهد؟ چه بهتر که مدل ۶۴ گیگابایتی‌اش را هم تهیه کنید که در آینده با مشکل کمبود فضا برای ذخیره‌ی عکس یا نصب برنامه مواجه نشوند. آیفون ۶s یکی از زیباترین و خوش‌ساخت‌ترین گوشی‌های موجود در بازار است و یکی از هدیه‌های نمادین به بانوان به حساب می‌آید.

آقایان هم معمولا گوشی‌های سریع، بزرگ و خوش‌ساخت را دوست دارند که هنگام در دست گرفتن، احساس قدرت کنند. مدل‌های زیادی با این مشخصات وجود دارند که برای مثال می‌توان به مایکروسافت لومیا ۹۵۰ اکس‌ال، سامسونگ گلکسی نوت ۵ و سونی اکسپریا زد۵ پریمیوم اشاره کرد ولی جدیدترین پرچم‌دار ال‌جی یعنی V10 را می‌توان انتخاب مناسب‌تری دانست. با توجه به قیمت پایین‌تر V10 در مقایسه با آیفون ۶s، می‌توانید یک سری لوازم جانبی جذاب مثل کارت حافظه یا یک پاوربانک هم همراه V10 تهیه کنید تا بسته‌ی کاملی را هدیه دهید.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۲ دیدگاه
  1. Amirhossein

    😐 بنظرتون کی حاضر میشه یه PS4 هدیه بده 🙁 🙁 ما که تا ۴۰ سالگی نمیتونیم PS3 بخریم

  2. دانلود آهنگ جدید

    مرسی فرهنگ جان راهنمای خرید گوشی کجا برم؟

  3. آرمین

    ماشالا هدایای بانوان چقد ارزونهههه؟! این پیشنهادا فقط به درد ۰.۰۱ درصد از مردم ایران میخوره
    بعدشم مهم کارامدیه هدیه اس که از آیفون و اپل واچ نمیشه کاراییه زیادی داشت!!مخصوصا با این خطاهای جدید آیفون(خطای ۵۳)گوشی آیفونت خراب بشه کارش تمومه باید بندازیش دور
    بنظرم هدایا خوب گلچین نشده اصن
    نظر شخصیم بود اگه دوست نداشتید نظرمو تایید نکنید

  4. لیلیوم

    من از اون فلش مموری که معرفی کردید خیلی خوشم اومد

  5. علی جوادی

    نه هدیه اپل واچ ونه آیفون به عنوان هدیه جالب نبودن…اینا برای کسانی مناسب بودن که تازه با فناوری آشنا شدن و از گوشی فقط آیفون و از آیفون فقط سیب گاز زدش رو میشناسن;طوری که طرف برای محافظ گوشیش میخواد فقط طوری طراحی شده باشه که لوگوی سیب دیده بشه… در صورتی که برترین و زیباترین هدیه برای خانم و آقا یک S6 Edge ویک گیر اس ۲ هست وبس…هنوزم تعصب چشم رو روی همه چیز بسته…نظرمم هم اگه براتون خوشایند نیست ثبت نکنین

    1. سهراب

      شما زیاد سخت نگیر .اونا پول در میارن شما حرص میخوری

  6. نسرین ستوده

    سلام
    بهترین هدیه همین آیفون رزگلد هست برای بانوان ایرانی
    ممنون دیجیکالا

  7. Mehdi

    ای جونم یکی PS4واسم بگیره

  8. ملودي

    حمله قلبی از شادی مضاعف
    پیاده روی اجباری
    :))))
    عالی بود. ممنون از شما.

  9. محمدحسین

    عالی بود. ممنون. لطفا باز هم از مطالب برامون بذارید.

  10. Pourya

    مرسی فرهنگ جان. خیلی خوب بود.

  11. سعید

    عمو فرهنگ سلیقتو پسندیدم!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه