۲۳ پیشنهاد عالی برای خرید هدیه روز مادر

۱۷ بهمن ۱۴۰۲ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳۴ دقیقه
50 پیشنهاد عالی برای خرید هدیه روز مادر

احتمالا تا الان خرید هدیه مناسب برای مادر به‌ نظرتان کار ساده‌ای بوده است. هدیه روز مادر می‌دهیم، هدیه تولد برای مادر می‌خریم یا حتی خرید هدیه روز مادر برای مادرشوهر یا مادربزرگ هم کار ساده‌ای به نظر می‌رسد. بیشتر اوقات هم در نهایت انتخابمان یک شال یا کیف است. هر چه باشد مادرها کم‌توقع هستند. اما گاهی هم پیش می‌آید که خودمان از خرید شال و روسری به‌عنوان هدیه برای مادر خسته می‌شویم و دلمان می‌خواهد برای مناسبتی مانند شب یلدا، عید نوروز یا روز مادر یک هدیه خاص برای مادر بخریم. اگر شما هم به این نتیجه رسیده‌اید و دنبال بهترین هدیه برای مادر خود می‌گردید، این راهنمای خرید را حتما تا انتها بخوانید.

گرامیداشت روز مادر

روز مادر در هر کشور و فرهنگی تاریخ متفاوتی دارد و معمولا با یک دلیل مذهبی، تاریخی، ملی، سیاسی یا افسانه‌ای از مقام مادر تجلیل می‌شود. اما مستقل از هر کشور و فرهنگی، از سال ۱۹۱۴ دومین یکشنبه‌ی ماه می به عنوان روز جهانی مادر تغیین شده و از آن به بعد هر سال از تاریخ ۱۲ می با عنوان روز جهانی مادر یاد می‌شود. در همین تاریخ در ژاپن نمایشگاه نقاشی مخصوص کودکان ۶ تا ۱۴ ساله برگزار می‌شود تا با کشیدن نقاشی درباره‌ی مادران خود، از آن‌ها قدردانی کنند. هر ۴ سال یک بار هم نقاشی‌های منتخب در نمایشگاهی به نام «مادر من» به نمایش گذاشته می‌شود.

روز مادر در یونان به زمان باستان و ۲۵ سال قبل از ظهور مسیج بازمی‌گردد. در یونان باستان الهه‌ها یا ایزدبانوهای مختلفی وجود داشتند که محبوب‌ترین آن‌ها گایا، هرا، آفرودیته و آتنا بوده‌اند و روز مادر هم در یونان برای تجلیل از مقام این ایزدبانوان و تجلیل از مقام زن و مادر برگزار می‌شده است.

مراسم روز مادر در ایران از سال ۱۳۱۹، در تاریخ ۲۵ آذر و به مناسبت بزرگداشت تاسیس «بنگاه خیریه‌ی حمایت از مادران و نوزادان» برگزار می‌شد. اما از سال ۱۳۵۷ این تاریخ به روز ولادت حضرت فاطمه، ۲۰ جمادی‌الثانی، تغییر پیدا کرد. به دلیل تفاوت تاریخ‌های قمری و شمسی، هر سال تاریخ روز مادر جابه‌جا می‌شود و امسال سوم بهمن به این مناسبت زیبا تعلق دارد.

فارغ از هر فرهنگ و سنت و دلیلی که برای این مناسبت انتخاب شده است، روز مادر بهانه‌ای برای تجلیل از مقام مقدس او و قدردانی از زحمات و محبت‌های مادران است. به طور قطع برای قدردانی از ماد نیازی به خرید هدیه‌های گران‌قیمت و تجملی نیازی ندارید. آن چیزی که یک هدیه را ارزشمند می‌کند ارتباط احساسی‌ای است که به واسطه‌ی آن پیش می‌آید.

زیورآلات

زیورآلات و به‌خصوص گردنبند همیشه برای مادرها یک هدیه درجه یک محسوب می‌شده است. البته هدیه‌ای بود که بیشتر پدرهایمان به مادرهایمان هدیه می‌دادند چون وسع بچه‌ها کمتر به خرید طلا می‌رسید. با این حال قیمت زنجیر طلای بافت خیلی مناسب است و به نظرم می‌تواند یکی از آن هدایای ساده و شیک برای مادرها باشد. این نوع زنجیر، ساده ولی ضخیم است که هم با لباس‌های اسپورت و هم مجلسی می‌شود استفاده‌اش کرد. خوبی قطرش این است که دور گردن پیچ هم نمی‌خورد. یکی از آن زیورآلاتی است که برازنده مادران است.

زیورآلات نقره گاهی حتی بیشتر از طلا محبوب هستند. لزوما هم به دلیل قیمت پایین‌شان نیست. رنگ نقره و حس و حالی که دارد با روحیه بعضی‌ها جورتر است. درنتیجه زیورآلات نقره هم طرفداران زیادی دارند. در ضمن اگر بودجه‌تان محدود است نقره گزینه بهتری محسوب می‌شود. گردنبند نقره اقلیمه با نگین‌هایی که دارد شبیه یک گردنبند جواهر گران‌قیمت است. کاملا مجلسی با عیار بالا که برای مادران شیک‌پوش گزینه درجه یکی محسوب می‌شود.

عطر و ادوکلن

کلاسیک‌ترین هدیه برای خانم‌ها از جمله مادران و مادربزرگ‌ها عطر و ادوکلن است. همه از بوی خوش لذت می‌برند. بعضی خانم‌ها دوست دارند عطرشان معرف‌ شخصیت‌شان باشد. برای همین همیشه از یک برند استفاده می‌کنند و برخی دیگر علاقه‌مندند عطرشان را در مناسبت‌های مختلف، فصل‌های مختلف و مکان‌های مختلف تغییر بدهند. موقع خرید عطر باید به این نکته دقت کنید که مادرتان دوست دارد همیشه عطر خودش را بزند یا به برندهای دیگر هم روی خوش نشان می‌دهد.

به هر حال عطرهای خنک شیرین معمولا به مذاق مادرها خوش می‌آید. اگر بودجه‌تان محدود است به جای عطرهای فرانسوی می‌توانید سراغ عطرهایی بروید که در امارات تولید شده‌اند و در این سال‌ها طرفداران زیادی هم پیدا کرده‌اند. این عطرها ماندگاری‌شان به نسبت قیمتشان بد نیست و واقعا می‌توانند گزینه‌ی خوبی برای هدیه به مادرها در مناسبت‌های مختلف باشند.

لوازم آرایشی

برای خانم‌ها، از دختران جوان تا مادرها و مادربزرگ‌ها، همیشه لوازم آرایشی هدیه‌ی لذت‌بخشی است. البته انتخاب از میان صدها قلم لوازم آرایشی کار ساده‌ای نیست. به علاوه ماجرای رنگ‌ها هم مطرح است. بعضی از مادرها از لوازم آرایشی پررنگ و شاد خوششان می‌آید و بعضی‌ها از رنگ‌های ملایم لذت می‌برند. به همین خاطر خرید چیزهایی مثل رژگونه و رژلب کمی ریسک دارد.

مداد چشم و خط چشم را هم ممکن است همه استفاده نکنند. بنابراین در همین گروه ریمل همیشه انتخاب مطمئنی است. اما اگر قرار است کمی متفاوت‌تر عمل کنید پیشنهاد ما برای هدیه‌ی لوازم آرایش به مادرتان، کیت رنگ مو است. اولین‌بار که مادرم متوجه شد موهایش سفید شده را یادم می‌آید. حسی از بالا رفتن سن ایجاد می‌کند که شاید باعث اندوه شود. با رنگ‌ موهای متنوع حالا همیشه می‌شود احساس جوانی کرد.

در گروه لوازم آرایشی یکی دیگر از چیزهایی که ریسک خریدش با توجه به سلیقه متفاوت مادرها کم است، کرم پودر می‌تواند باشد. در مورد کرم پودر تنها نکته مهمی که باید رعایت کنید کیفیت آن است. رنگ‌ها فاصله‌ی کمی با هم دارند و رنگی را باید انتخاب کنید که به پوست صورت مادرتان نزدیک باشد. اما مهم‌تر این است که کرم پودر سنگین نباشد. روی پوست خط و لک نیندازد. بعضی از کرم ‌پودرها مواد تقویت‌کننده و مفید برای پوست، مانند SPF که از پوست در برابر نور خورشید محافظت می‌کند هم دارند.

لوازم بهداشتی

لوازم بهداشتی شاید یک هدیه‌ی خیلی مجلسی محسوب نشود. اصولا کمتر کسی به‌عنوان یک هدیه‌ی رسمی مثلا کادو و هدیه روز مادر یا هدیه تولد سراغ لوازم بهداشتی می‌رود اما اگر با دقت و سلیقه انتخاب کنید در لوازم بهداشتی هم می‌شود هدایای کاربردی خوبی پیدا کرد.

در سال‌های اخیر خوشبختانه استفاده از کرم ضدآفتاب متداول شده است. همه می‌دانند که اشعه‌ی ماورای بنفش چه ضررهایی برای پوست دارد. کرم ضدآفتاب حالا جزء لوازم بهداشتی طبقه‌بندی می‌شود و در عین حال می‌تواند هدیه‌ای دوست‌داشتنی برای مادران باشد. مادرانی که نگران پوستشان هستیم. از لحاظ قیمتی هم محدوده‌ی متنوعی دارند. کرم ضدآفتاب الارو هم سبک است و هم رنگ‌دانه‌هایی دارد که می‌شود از آن به جای کرم پودر هم استفاده کرد. در مقابل آفتاب هم مقاومت خوبی دارد و دو بار در روز استفاده از آن کافی است.

مشکل این روزهای بسیاری از خانم‌های ایرانی از جمله مادرها و مادربزرگ‌هایمان ریزش موست. موهایی که در اثر رنگ تخریب می‌شوند. موهای زبر و خشنی که حتی با سشوار کشیدن هم رام نمی‌شوند. حقیقت این است که مو هم مثل پوست از آن چیزهایی است که به رسیدگی نیاز دارد. انواع ماسک مو که برای تقویت موها به کار می‌روند بعد از شامپو کردن سر باید استفاده بشوند و مدتی روی سر باقی بمانند.

لوازم برقی

خانم‌ها کلا بعد از استحمام یکی از مشکلاتشان، سر و شکل دادن به موهایشان است؛ به‌خصوص اگر موهای مجعدی همراه با کمی وز داشته باشند. تجربه می‌گوید که بعد از حمام تا قبل از سشوار، موها حالت وحشتناکی پیدا می‌کند. از طرف دیگر خودم در سشوار کشیدن تنبل هستم و از این لحاظ هم به مادرم رفته‌ام. برای ما تنبل‌ها انواع اتو و حالت‌دهنده‌ی مو اختراع شده که دیگر مجبور نباشیم با یک دست برس را بگیریم و با دست دیگر سشوار را. برس‌های حرارتی دقیقا شبیه برس‌های عادی هستند و انگار دارید موهایتان را شانه می‌زنید. این یکی از بهترین هدایایی بود که یک روز به مادرم دادم.

از بین لوازم برقی دیگری که می‌شود به مادرها هدیه داد و برای هر خانمی جذاب است، باید به اپیلیاتور اشاره کرد؛ دستگاه‌های موبر با درد کم و بدون عوارض پوستی. در خانه می‌توانید خیلی ساده و در ظرف مدتی کوتاه از آن استفاده کنید و نیازی به رفتن به آرایشگاه نیست. اپیلاتورها چند سری دارند که برای قسمت‌های مختلف بدن به کار می‌روند.

کیف و کفش

از قدیم گفته‌اند کفش قلب دوم است. اگر مدت زمان زیادی خارج از خانه باشید و پایتان در کفش، خودتان صحت این موضوع را حس می‌کنید. برای مادران شاغل یا مادرانی که زیاد برای خرید و کارهای منزل از خانه خارج می‌شوند، کفش یکی از بهترین هدایاست. انتخاب یک کفش راحت اسپورت برای مادران هدیه مناسبی است. کفش‌هایی که هم شیک باشند و کفی طبی و استانداردی داشته باشند، گزینه‌ی خوبی برای خرید هدیه مادران است. کفش زنانه‌ی روشن که از چرم طبیعی ساخته شده، کفش سبک و راحتی است که برای استفاده‌ی روزمره به کار می‌آید و از کمردرد و پادرد جلوگیری می‌کند.

زمانی یکی از هدیه‌هایی که سالی یک‌بار برای معلم‌های دبستانم، که حکم مادر دوم را برایم داشتند، می‌خریدم کیف بود. کیف سایز ندارد. البته که در اندازه‌های مختلف هستند ولی هر کسی با هر سایزی می‌تواند هر مدل کیفی که دوست دارد دستش بگیرد. مادرها معمولا کیف‌های بزرگتر دوست دارند که همه چیز را بتوانند در آنجا بدهند. یک کیف چرمی هدیه خوبی برای مادرتان می‌تواند باشد.

شلوار و دامن

خرید شلوار البته بین پوشاک کار ساده‌ای نیست اما کاربردی‌تر از بقیه است. شلوارهای کتان برای استفاده روزمره خیلی مناسب هستند و در چهار فصل هم می‌توانید آن‌ها را بپوشید. شلوارهای کتان هم در موقعیت‌های اسپورت می‌توانند پوشیده شوند و هم در مهمانی‌ها به همین دلیل برای هدیه دادن به مادرها گزینه‌ی مناسبی به شمار می‌روند. شلوارهای کتان تولیدات برندهای ایرانی هستند و جزء محصولات باکیفیت تولید کشور خودمان. یک رنگ خاص و روشن می‌تواند انتخاب خوبی برای مادرتان باشد تا استایل او را از رنگ‌های تکراری و خنثی مانند مشکی و خاکستری خارج کند.

دامن‌های مجلسی کلوش و نیم کلوش هم جزء پوشش‌های کلاسیک مادرانمان بودند و هستند. مادرها همچنان از پوشیدن این دامن‌های کلاسیک احساس خوبی دارند. دامن‌هایی که شیک هستند و برای مهمانی‌های کوچک و بزرگ مناسب‌اند. یک هدیه بسیار خوب برای روز مادر همین دامن‌ها هستند. رنگ‌های مختلفی هم دارند.

ساعت

باز هم یک هدیه‌ی کلاسیک دوست‌داشتنی. ساعت مچی همیشه هدیه درجه یکی برای روز مادر است. مادرهایی که اصولا آدم‌های دقیقی هستند. ساعت‌های مجلسی با بندهای استیل و نگین‌هایی که رویشان کار شده می‌توانند زیور مادرها در مجالس و مهمانی‌ها باشند. حتی مادرهایی که زیور‌آلات دوست ندارند هم از داشتن ساعت لذت می‌برند. ساعت‌های نگین‌دار هدیه‌ی مناسب‌تری برای مادرهاست. با قیمت‌های مختلف هم می‌توانید از این مدل ساعت‌ها خریداری کنید.

اگر مادرتان به ساعت اسپورت‌تر نیاز دارد یا در کل استایل لباس پوشیدنش اسپورت‌تر است، توصیه می‌کنیم ساعت‌های بند چرمی بخرید. البته همان ساعت‌ها هم مدل نگین‌دار شیکی دارند که به جز استفاد‌ه‌ی روزمره، اگر دلشان بخواهد در مهمانی هم می‌توانند از آن استفاده کنند. ساعت‌های بندچرمی برای استفاده‌ی روزانه مناسب‌تر هستند یا برای مادرانی که احیانا ممکن است به بند استیل حساسیت داشته باشند.

عینک آفتابی

سال‌ها قبل در دهه ۶۰ و ۷۰ عینک آفتابی وسیله‌ای لاکچری بود که فقط خیلی شیک‌پوش‌ها از آن استفاده می‌کردند. الان دیگر عینک آفتابی تبدیل به یک وسیله‌ی روزمره شده است. همان‌قدر که وقتی از خانه بیرون می‌روید کرم ضدآفتاب می‌زنید، طبیعی است برای اینکه چشم‌هایتان آسیب نبیند عینک آفتابی هم به چشم‌تان بزنید. دو تا فاکتور تعیین‌کننده برای انتخاب عینک آفتابی دارید که مربوط به قاب و جنس دسته می‌شود. ما از هر دو نوع برایتان پیشنهاداتی داریم.

برند پلیس که در زمینه‌ی عینک آفتابی نیازی به معرفی ندارد. درجه یک است و قاب‌های کلاسیکی دارد. با دسته‌ای محکم اما سبک. جوری که مادرتان از گذاشتن عینک روی صورتش احساس سنگینی نکند. عینک آفتابی دیگر که می‌توانید انتخاب کنید از جنس کائوچو است و رنگ جذابی هم دارد. رنگ شیشه‌های آن هم نزدیک به رنگ فریم است و از آنجایی که تناژ شبیه به رنگ پوست دارد استایل شیک و مد روزی را برای مادرهای خوش‌پوش می‌سازد.

دکوراسیون منزل

خانه برای مادرها مفهومی متفاوت از بقیه‌ی اعضای خانواده دارد. برای همه‌ی ما خانه مأمن است و برای مادرها بیشتر. آن‌ها با تک‌تک جزئیات خانه در طول روز سر و کار دارند حتی اگر مادرهای شاغل بیرون از خانه باشند. برای همین دکوراسیون خانه برایشان خیلی مهم است. خرید هدیه از بین اجناس دکوری برای مادرها یک گزینه‌ی مناسب است. مادرها به زیبایی خانه اهمیت ویژه‌ای می‌دهند.

این روزها استفاده از آینه‌های دکوری بسیار محبوب شده است. این آینه‌ها وسایل دکوراتیو زیبایی هستند که خانه رو روشن‌تر و بزرگ‌تر نشان می‌دهند. این دقیقا همان چیزی است که هر خانه‌ای به آن نیاز داد و می‌تواند مادرتان را خوشحال کند. در کنار آینه‌های دکوراتیو، گیاهان آپارتمانی هم مانند گذشته جای ویژه‌ای در خانه‌ها دارند و باعث سرزندگی و نشاط اعضای خانه می‌شوند. تصور کنید یک استند گلدان زیبا که در گوشه‌ای از خانه قرار گرفته است و روی آن گلدان‌های مختلفی گذاشته‌اید چقدر می‌تواند حال و هوای خانه را عوض کند. شک نکنید که این هدیه، یکی از بهترین هدایا برای مادر است.

کالاهای دیجیتال

کالاهای دیجیتال به عنوان هدیه روز مادر می‌توانند در عین جذاب بودن، خیلی هم کاربردی باشند. هدیه‌ی دیجیتال برای مادر عزیزتان نه تنها نمادی از تقدیر و عشق بلکه یک گام به سوی راحتی و سهولت در زندگی او است. مثلا گوشی یا تبلت به او این امکان را می‌دهد که با دنیای فناوری ارتباط برقرار کند، عکس‌ها و لحظات خاص خانوادگی را در دسترس داشته باشد و حتی از امکانات مختلفی نظیر برنامه‌های کاربردی برای بهبود زندگی روزمره‌اش بهره‌مند شود. ساعت هوشمند به او اجازه می‌دهد فعالیت‌های ورزشی‌اش را پایش کرده و سبک زندگی سالم‌تری داشته باشد و هدفون هم می‌تواند به او کمک کند تا در هر لحظه، موسیقی محبوبش را بدون مزاحمت گوش کرده و لذت ببرد. در ادامه بهترین محصولات در دسته‌های یادشده را به شما معرفی خواهیم کرد.

گوشی هوشمند

گوشی هوشمند شیائومی مدل پوکو M4 پرو ۵G

هدیه روز مادر

پوکو M4 پرو ۵G یک گوشی اقتصادی بسیار جذاب محسوب می‌شود که به لطف پردازنده دایمنسیتی ۸۱۰، قادر است در انجام کارهای روزانه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد. همچنین مادرهایی که به عکاسی و فیلم‌برداری علاقه‌مند هستند می‌توانند به لطف دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، تصاویر و ویدیوهای بسیار جذاب و باکیفیتی را ثبت و ضبط کنند. طول عمر باتری این گوشی عالی است و سرعت شارژر آن هم خوب است تا مجبور نباشید هر روز آن را به شارژر متصل کنید. لازم به ذکر است این گوشی نمایشگر بزرگ ۹۰ هرتزی هم دارد تا کار کردن با آن بسیار نرم و روان باشد.

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco M4 Pro 5G 21091116AG دو سیم‌ کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

گوشی هوشمند شیائومی مدل ردمی ۱۲

گوشی هوشمند شیائومی مدل ردمی 12

ردمی ۱۲ به عنوان هدیه روز مادر، به مادرانی توصیه می‌شود که به حافظه‌ی داخلی و رم زیاد نیاز دارند تا بتوانند تصاویر،‌ ویدیو و به صورت کلی فایل‌های زیادی را درون گوشی خود ذخیره کنند و از آن طرف آنقدر قدرت سخت‌افزاری مناسب دریافت کنند که بتوانند کارهای روزانه را به بهترین شکل ممکن انجام دهند. ردمی ۱۲ با بهره‌مندی از ۲۵۶ گیگابایت حافظه و ۸ گیگابایت رم و همچنین پردازنده هلیو G88، آنقدر خوب هست که بتواند در انجام کارهای روزمره عالی ظاهر شود و نیاز یک مادر را به خوبی برطرف کند. از لحاظ کیفیت عکاسی و شارژدهی هم این گوشی وضعیت بسیار خوبی دارد. این گوشی هم از پنل ۹۰ هرتزی پشتیبانی می‌کند و این یعنی تجربه‌ی لذت‌بخش هنگام گشت و گذار در منوهای مختلف گوشی.

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 12 دو سیم کارت ظرفیت 256 گیگابایت و رم 8 گیگابایت به همراه شارژر - گلوبال

گوشی هوشمند سامسونگ مدل گلکسی A05s

هدیه روز مادر

اما اگر فکر می‌کنید یک گوشی از سامسونگ می‌تواند گزینه‌ی بهتری برای هدیه روز مادر باشد، گلکسی A05s را مد نظر داشته باشید. محصولی که اخیرا معرفی شده و کاملا جدید است. این گوشی از لحاظ قدرت سخت‌افزاری مشابه مدل بالاست و از جمله دلایل جذابیت آن می‌توان به پشتیبانی نرم‌افزاری ۲ ساله، نمایشگر ۹۰ هرتزی نرم و روان، دوربین باکیفیت، باتری پرظرفیت با دوام دو روزه و شارژر سریع ۲۵ واتی اشاره کرد. البته شارژر را باید به صورت جداگانه تهیه کنید.

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A05s دو سیم کارت ظرفیت 128 گیگابایت و رم 6 گیگابایت

تبلت

تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 مدل ۸ اینچی

هدیه روز مادر

تبلت برای یک فرد عاشق فیلم و سریال یا کتاب می‌تواند بهترین هدیه روز مادر باشد. نیازی نیست برای این منظور تبلت گرانی هم تهیه کنید. گلکسی تب A8 برای مثال می‌تواند برای انجام دادن این کارها کاملا کافی باشد. این تبلت که نمایشگری ۸ اینچی دارد، از ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم بهره می‌برد و در واقع برای دیدن فیلم و سریال یا خواندن کتاب گزینه‌ی کاملا مناسبی ارزیابی می‌شود.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A 8.0 2019 LTE SM-T295 ظرفیت 32 گیگابایت

تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 مدل ۱۰٫۵ اینچی

تبلت سامسونگ گلکسی تب A8 مدل 10٫5 اینچی

اگر به دنبال تبلتی با قدرت بیشتر و اندازه‌ی بزرگ‌تر برای هدیه روز مادر هستید، مدل دیگری از همان گلکسی تب A8 با ابعاد ۱۰٫۵ اینچ در دسترس قرار دارد که برای آن در کنار حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی از ۳ گیگابایت رم استفاده شده تا اندکی تجربه‌ی کاربری با آن لذت‌بخش‌تر باشد. این تبلت قابلیت مکالمه هم دارد و کیفیت نمایشگر آن هم بسیار عالی است تا هنگام خواندن کتاب یا تماشای فیلم اصلا با مشکل مواجه نشوید. بهره‌مندی از یک باتری پرظرفیت هم سبب شده تا از بابت نگهداری شارژ هیچ مشکلی برای شما پیش نیاید.

تبلت سامسونگ مدل Galaxy Tab A8 10.5 SM-X205 ظرفیت 32 گیگابایت و رم سه گیگابایت

تبلت شیائومی مدل ردمی پد

هدیه روز مادر

اگر حافظه‌ی ذخیره‌سازی زیاد و همچنین قدرت سخت‌افزاری بهتر مد نظرتان است، آخرین گزینه‌ای که می‌توانیم به عنوان هدیه برای یک مادر به شما پیشنهاد کنیم، ردمی پد است. یک تبلت با تراشه‌ی خوب هلیو G99 که در کنار ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه، برای رسیدگی به کارهای روزانه عالی است و سرعت بسیار خوبی را ارائه می‌کند. این تبلت از آلومینیوم ساخته شده و کیفیت بالایی دارد. نمایشگر ا ین تبلت ۱۰٫۶ اینچی با کیفیت عالی است تا از کار کردن با آن لذت ببرید. لازم به ذکر است این تبلت از سیم‌کارت هم پشتیبانی می‌کند.

تبلت شیائومی مدل Redmi pad ظرفیت 128 گیگابایت و رم چهار گیگابایت

هدفون بی‌سیم

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13x

هدیه روز مادر

هدفون بی‌سیم بیشتر برای مادرهایی است که عاشق گوش دادن به موسیقی هستند. از آن جایی که اکثر مادرها ممکن است گوش دادن به موسیقی با هدفون را کار آزاردهنده‌ای بدانند، در نتیجه انتخاب‌هایی که انجام داده‌ایم از بین محصولاتی است که کیفیت صدای بسیار خوب و نرمی زیادی دارند و به گوش یا سر فشار وارد نمی‌کنند. برای مثال هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13x که یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین هدفون‌های دیجی‌کالا است. این هدفون بی‌سیم تا ۸ ساعت موسیقی پخش می‌کند، محفظه شارژر آن هم حداقل ۲ یا ۳ بار آن را شارژ می‌کند، در برابر آب مقاوم است و کیفیت صدای فوق‌العاده‌ایی هم دارد تا فرایند گوش دادن به موسیقی اصلا آزاردهنده نباشد.

هدفون بلوتوثی کیو سی وای مدل T13x

هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

اگر هدفونی با کیفیت پخش بیشتر می‌خواهید، هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023 می‌تواند گزینه‌ی جذابی باشد. این هدفون هم قیمت مناسبی دارد و هم اینکه کاملا درون گوش قرار نمی‌گیرد. در نتیجه مادرهایی که قرار دادن هدفون به داخل گوش را آزاردهنده می‌دانند می‌توانند روی این محصول حساب کنند. این هدفون قادر است تا بیش از ۵ ساعت موسیقی پخش کند و در برابر آب هم مقاوم است تا به این زودی‌ها خراب نشود. این هدفون همچنین از قابلیت حذف نویز هم بهره می‌برد تا بدین ترتیب صدای اطراف مانعی برای لذت‌بردن از گوش دادن به فایل صوتی مورد نظر نباشد.

هدفون بلوتوثی هایلو مدل X1 2023

هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus

هدیه روز مادر

هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus برای مادرهایی مناسب است که هدون روگوشی را به توگوشی ترجیح می‌دهند. این نوع هدفون‌ها چون درون گوش قرار نمی‌گیرند، کمتر باعث سردرد می‌شوند. در نتیجه گزینه‌ی بسیار جذابی برای مادرهای اهل فیلم و سریال و موسیقی محسوب می‌شوند. هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus هم یک هدست واقعاً باکیفیت و محبوب است که کیفیت صدای استثنائی دارد و می‌تواند به یکی از بهترین هدایایی تبدیل شود که برای مادر عزیز خود تهیه می‌کنید. این هدفون در برابر پاشش آب مقاوم است و کیفیت بسیار خوبی هم دارد؛ گوش را آزار نمی‌دهد و کاملا هم آن را می‌پوشاند. همچنین پشتیبانی از حذف نویز هم در آن دیده می‌شود.

هدست بلوتوثی انکر مدل SoundCore Life Q20 Plus

ساعت هوشمند

ساعت هوشمند شیائومی مدل ردمی واچ ۳

ساعت هوشمند شیائومی مدل ردمی واچ 3

اگر مادر ورزشکاری دارید که می‌خواهد سلامت فیزیکی و فعالیت‌های بدنی‌اش را پایش کند، بهترین هدیه برای روز مادر به او می‌تواند ساعت یا مچ‌بند هوشمند باشد. ردمی واچ ۳ به عنوان یک گزینه‌ی اقتصادی با بهره‌مندی از طیف وسیعی از امکانات و قابلیت‌ها‌ یک هدیه‌ی جذاب، زیبا و چشم‌نواز است که از ۱۰۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند، امکان پایش ضربان قلب، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، پایش وضعیت فشار خون و پایش وضعیت خواب بهره می‌برد. همچنین هشدار عدم تحرک، امکان شخصی‌سازی واچ‌فیس، کنترل موسیقی و طول عمر ۸ تا ۱۲ روزه‌ی باتری هم از جمله بهترین قابلیت‌های آن به حساب می‌آید. این ساعت زیبا نمایشگری ۱٫۸۳ اینچی داشته و کاملا هم ضد آب است.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل بند ۸ پرو

مچ‌بند هوشمند شیائومی مدل بند 8 پرو

اگر به دنبال یک مچ‌بند مجهز با دقت و کیفیت بسیار بالا هستید، می‌توانید بند ۸ پرو را برای مادر خود به عنوان هدیه روز مادر تهیه کنید. این مچ‌بند نمایشگر کوچک‌تری از مدل بالا دارد (۱٫۷۴ اینچ) اما این پنل از نوع AMOLED بوده و وضوح و کیفیت بیشتری دارد. همچنین از لحاظ شارژدهی می‌توانید تا دو هفته در صورت انجام کارهای ابتدایی و سبک روی آن حساب کنید. این مچ‌بند از ۱۵۰ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی می‌کند و تمام امکانات ساعت هوشمند بالا را به علاوه‌ی امکان پایش سلامت بانوان، برنامه تمرین تنفس، دستیار مجازی تمرینات ورزشی، پشتیبانی از فرامین صوتی و… در اختیارتان قرار می‌دهد. از لحاظ ظاهری هم یک مچ‌بند شیک و زیبا محسوب می‌شود.

ساعت هوشمند شیائومی مدل Band 8 Pro

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی

هدیه روز مادر

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سیلیکونی برای مادرانی است که به شکل حرفه‌ای‌تری ورزش را دنبال می‌کنند و به دنبال سلامتی جسمی خود هستند. این ساعت به دلیل بهره‌مندی از نمایشگر ۱٫۴۳ اینچی، کوچک و جمع و جور است و روی  دست خانم‌ها فوق‌العاده شیک و زیبا دیده می‌شود. همچنین بدنه‌ی آن از جنس پلیمر بوده و بسیار سبک است (۳۶ گرم) تا فشار زیادی به دست کاربر وارد نشود. این محصول از باتری بسیار پرظرفیت ۴۷۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد که در صورت انجام کار معمولی قادر است تا ۱۰ روز هم شما را همراهی کند که این میزان برای یک ساعت هوشمند عالی است. پشتیبانی از ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف و پشتیبانی از سیستم‌های ماهواره‌ای نظری گلوناس و گلیلیو برای موقعیت‌یابی دقیق هم از جمله امکاناتی است که سبب شده این ساعت از دو محصول بالا کاملا متمایز باشد.

ساعت هوشمند شیائومی مدل S1 Active بند سلیکونی

فیلم و موسیقی

برای مادران اهل فیلم و فرهنگ انتخاب‌های زیادی وجود دارد؛ کلی کتاب، آلبوم موسیقی و فیلم. ولی مجموعه‌ی مستند تماشایی «کارستان» با عنوان «کاری کنیم» از این جهت می‌تواند جذابیت بیشتری داشته باشد که حداقل دو مستند از میان فیلم‌هایش درباره زنان مهم و کارآفرین است. چهره‌هایی که نشان می‌دهند جنسیت نتوانسته مانع از پیشرفتشان بشود یا سختی‌ها و موانع را با وجود همه‌ی دشواری‌ها کنار گذاشته‌اند. زنانی که خودشان مادر هستند. در نتیجه این هدیه برای مادر به شکل کاملا فرهنگی قدردانی از مقام شامخ مادر محسوب می‌شود.

در طول روز آن‌قدر در معرض آلودگی صوتی و اعصاب خردی قرار داریم که یک قطعه موسیقی خوب آرام‌بخش در حد یک مسکن می‌تواند عمل کند. مادرها بیشتر از بقیه‌ی اعضای خانواده به چنین آرامشی نیاز دارند. در نتیجه می‌توانید یک آلبوم موسیقی آرامش‌بخش و در سبک مورد علاقه‌ی مادرتان را به عنوان هدیه بخرید. حتی می‌توایند موسیقی فیلم مورد علاقه‌اش را هم برای او بخرید تا هر وقت نیاز به آرامش داشت، آن را گوش دهد.

کتاب

خیلی از مادرها عاشق خواندن داستان هستند. برای همین وقتی کودک هستیم خوب بلدند برای ما قصه و لالایی بگویند. یادم می‌آید که مادرم هر کتابی دستش می‌آمد می‌بلعید. از کتاب‌های داستان کودک تا رمان‌های بزرگسالانه. کتاب خواندن ذهن مادران را آزاد می‌کند و فکرشان را روشن و حافظه‌شان را قوی نگه می‌دارد. بین همه‌ی رمان‌ها، انتخاب یک کتاب کار سختی است. کاملا بسته به سلیقه‌ی مادرتان دارد. کتاب «بمبئی رقص الوان است» به گردآوری علی اصفر شیروانی، تکه‌هایی از سفرنامه‌های مسافران زمان قاجار به شهر بمبئی است که بسیار خواندنی است و می‌تواند خواننده را با خود به این شهر شلوغ و پر از رنگ و طعم ببرد.

لوازم ورزشی

اگر مادرتان فرصت باشگاه رفتن ندارد یا محیط باشگاه معذبش می‌کند باشگاه را به خانه ببرید. با خرید یکی دو وسیله‌ی ورزشی به‌عنوان هدیه روز مادر که مادام‌العمر هم می‌شود از آن‌ها استفاده کرد، می‌توانید سلامت و شادابی به مادرها هدیه بدهید. به علاوه این وسایل ورزشی کمک می‌کنند که مادران وزنشان را هم حفظ کنند و از چاقی‌های مشکل‌ساز جلوگیری‌ می‌کند.

این روزها ورزش‌های تناسب اندام مثل ایروبیک و تی‌آرایکس بسیار رایج شده‌اند. این ورزش‌ها را به‌راحتی می‌شود در خانه و با حداقل وسایل لازم انجام داد. ست لواز تناسب اندام تی‌آرایکس یک هدیه‌ی عالی برای مادرهاست که با آن می‌توانید او را تشویق به ورزش و فعالیت و بدنی کنید و برای حفظ سلامتیش، به اون کمک کرده باشید. دوچرخه ثابت یک هدیه‌ی عالی برای مادرهاست که به سلامتشان کمک می‌کند و برای تقویت پاها و زانوها و آب کردن شکم به کار می‌آید. این دستگاه نسبت به بقیه‌ی دستگا‌ه‌های ورزشی قیمت مناسبی دارد، همچنین به‌راحتی جابه‌جا می‌شود و می‌توان آن را در هر نقطه‌ای از خانه گذاشت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. Avatar Yasin

    بهترین هدیه بنظرم یک شاخه گل رز میتونه باشه

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه