رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا بر اساس رنگ (قرمز)

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۶ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

قرمز C0 M100 Y100 K0، یک رنگ خالص است و شور و هیجان بسیاری را در خود نهفته دارد. رنگ قرمز با قرار گرفتن در کنار رنگ سبز، توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند و بسیار شفاف و پررنگ به چشم می‌رسد. قرمز از آنجا که جزو رنگ‌های گرم است، باعث ایجاد نشاط و تحرک می‌شود و اشتها را هم افزایش می‌دهد. به همین دلیل استفاده از آن برای اتاق خواب یا اتاق استراحت، چندان مناسب به نظر نمی‌رسد. اما کاملا برعکس، برای فضاهایی که قرار است، نشاط و تحرک بربینگیزند، بسیار مناسب به نظر می‌رسد. رنگ قرمز در کنار رنگ‌های خنثی مانند توسی بسیار شیک جلوه می‌کند، کمی از گرمای آن گرفته شده و متعادل می‌شود. گرمای زیادی که در رنگ قرمز وجود دارد، باعث کوچک به نظر رسیدن یک فضا می‌شود. پس اگر قصد استفاده از قرمز برای رنگ آمیزی یک دیوار را دارید، بهتر است تمام بخش‌های آن را قرمز نکنید و به استفاده‌ی کم و سنجیده از رنگ قرمز بسنده کنید. این اصل در مورد پوشاک هم صادق است. استفاده از رنگ قرمز به تنهایی باعث چاق‌تر به نظر رسیدن افراد می‌شود پس سعی کنید قرمز را در کنار مشکی و دیگر رنگ‌های خنثی استفاده کنید تا لاغرتر به نظر برسید. با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.‌

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Color_Palette_Label_141801شرکت «ایسر» لپ‌تاپ‌های ۱۵ اینچی خانواده‌ی E1 تا E5 خود را با قیمت‌های کاملا مناسب، برای استفاده‌ی رده‌ی کاربری عمومی عرضه کرده‌است. بدنه‌ی اسپایر از پلاستیک مات ساخته شده و تا حدودی در مقابل جذب چربی دست و اثر انگشت مقاومت می‌کند. جنس پلاستیک به کار رفته در بدنه‌ی آن مرغوب است و در برابر ضربه و فشار استحکام لازم را دارد. این لپ تاپ رنگ بندی خاصی دارد و از ترکیب دو رنگ نوک مدادی و قرمز ساخته شده‌است. سخت‌افزار استفاده‌ شده در این محصول، از یک پردازنده‌ی ولتاژ پایین Core i3 5005U شرکت اینتل با فرکانس ۲ گیگاهرتز به همراه ۴ گیگابایت رم و هارددیسک ۵۰۰ گیگابایتی تشکیل شده است.

Color_Palette_Label_61219شاید در انتخاب یک دفتر یادداشت، عوامل زیادی دخیل نباشند اما به طور حتم، جلد آن نقش مهمی در انتخاب‌اش دارد. سری دفتر یادداشت‌های جیبی آنجلیک یکی از خاص ترین طرح جلدها را دارند. این دفترها از داستان‌های تن تن الهام گرفته اند و جلد هر کدام، روایت گر یکی از ماجراجویی‌های این خبرنگار کنجکاو است. نوع صحافی دفتر آنجلیک افقی است و جلد آن سخت است. پس اگر برای یادداشت‌های روزانه‌ یا رویاپردازی‌های خلاقانه‌تان یه یک دفتر یادداشت با کیفیت و خاص نیاز دارید، در خرید دفتر یادداشت جیبی طرح تن‌تن تعلل نکنید.

Color_Palette_Label_95928گوشی «سونی اکسپریا Z5 کامپکت» (Sony Xperia Z5 Copmact) از سخت‌افزار قدرتمندی بهره می‌برد. تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸۱۰ شرکت کوالکام، ۲ پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس‌های ۱.۵ و ۲.۰ گیگاهرتزی، پردازنده‌ی گرافیکی آدرنو ۴۳۰ و البته ۳ گیگابایت رم قرار گرفته‌اند. سونی همچنان اعتقادی به عرضه‌ی گوشی در نسخه‌های‌ مختلف با حافظه‌های داخلی متفاوت ندارد و Z5 کامپکت را با حافظه‌ی داخلی ثابت ۳۲ گیگابایتی به همراه امکان به‌کارگیری کارت حافظه‌ی جانبی تا حجم ۲۰۰ گیگابایت روانه‌ی بازار کرده است. دوربین اصلی این گوشی سنسوری ۲۳ مگاپیکسلی دارد، این اولین بار است که سونی از این سنسور در گوشی‌های تولیدی خود استفاده می‌کند.

Color_Palette_Label_65458پرچم یک کشور نمادی از هویت ملی آن است. شاید به همین دلیل باشد که برند معتبر «کارن داش» (Caran d’Ache) دست به طراحی خودکاری با طرح پرچم سوییس زده است. این خودکار خوش‌دست با انگشتان شما مهربان است و اجازه نمی‌دهد حتی با ساعت‌ها نوشتن هم آسیبی به آن‌‎ها وارد شود. خودکار «توتالی سوییس» (Totally Swiss) می‌تواند بارها و هر بار به مدت طولانی استفاده شود. لازم به ذکر است جوهر این خودکار قابل تعویض است و قبل از تمام شدن‌اش می‌تواند ۸۰۰۰ متر بنویسد.

Color_Palette_Label_25948هارد دیسک HD650 نمونه‌ای از هاردهای ضدضربه‌ی ای دیتا (Adata) است. بدنه‌ی این هارد دیسک از سه لایه مواد سیلیکونی و اکریلیک ساخته شده است که فوق‌العاده مستحکم، مقاوم و ضد خش است و این هارد را برای کاربرانی که همیشه در حال حرکت هستند و سبک زندگی فعال و پر جنب وجوشی دارند و به ضد ضربه بودن هارد خود نیاز دارند، ایده‌آل خواهد بود.

Color_Palette_Label_57168به‌تازگی شرکت خوش‌نام «لاجیتک» محصولی باکیفیت را روانه‌ی بازار کرده است. اسپیکر قابل‌حمل مدل «X100» از طریق بلوتوث یا جک ۳.۵ میلی‌متری به تلفن همراه یا پخش‌کننده‌ی موسیقی شما متصل می‌شود و صدایی قدرتمند و دوست‌داشتنی را برای‌تان تولید می‌کند. این اسپیکر قابل‌حمل شرکت لاجیتک از فرکانس پاسخ‌گویی ۱۵ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز پشتیبانی می‌کند و حداکثر برد بلندگوی آن ۱۰ متر است. به یاری وجود میکروفون روی این اسپیکر می‌توانید به تماس‌های تلفن همراه خود پاسخ دهید. به کمک باتری لیتیوم یونی قابل‌شارژ می‌توانید تا مدت ۵ ساعت به موزیک دلخواه خود گوش کنید و تنها به ۲ ساعت زمان برای شارژ کامل این اسپیکر نیاز دارید. بدون شک اسپیکر قابل‌حمل X100 یک محصول حرفه‌ای برای شما خواهد بود.

Color_Palette_Label_5684دوربین فوجی فیلم F750 EXR از سنسور ۱۶ مگاپیکسلی CMOS بهره می‌برد. این دوربین کامپکت سوپر زوم، مجهز به لنز Fujinon با توانایی ایجاد بزرگ‌نمایی فوق‌العاده‌ی ۲۰ برابر است. همچنین از نمایشگر ۳ اینچی بسیار با کیفیت بهره می‌برد و در ابعاد کوچک خود فن‌آوری‌های بسیار پیشرفته‌ای را جای داده است. فوجی فیلم ادعا می‌کند که این مدل سرعت فوکوس خودکار بیشتر و فن آوری تشخیص حرکت بهتری دارد. به‌علاوه F750 توانایی عکاسی سه بعدی یا  ۳D را نیز دارد. این دوربین در رنگ‌های مشکی و قرمز ساخته شده است.

‌‌

Color_Palette_Label_132128تبلت ZenPad C به یک نمایشگر ۷ اینچی با فناوری IPS مجهز است و از دقت تصویر ۶۰۰ × ۱۰۲۴ پیکسل بهره می‌برد. این تبلت در دو مدل و با حافظه‌های داخلی ۸ و ۱۶ گیگابایتی و با حافظه‌ی رم یک گیگابایتی عرضه شده است. دوربین اصلی به دو انتخاب ۲ و ۵ مگاپیکسلی محدود می‌شود. همچنین این تبلت از یک حسگر ۰.۳ مگاپیکسلی برای دوربین دوم بهره می‌برد. از دیگر مشخصات برجسته‌ی این محصول می‌توان به پشتیبانی از قابلیت Miracast و اسپیکر DTS با صدای HD اشاره کرد. در نهایت ایسوس از یک باتری لیتیوم پلیمری غیر قابل تعویض با ظرفیت ۱۳ وات ساعت برای این محصول استفاده کرده‌است.

Color_Palette_Label_142227کفش مخصوص دویدن مردانه سالومون مدل S-Lab Sense 5 Ultrs دارای رویه‌ای کوتاه بوده و با پوشاندن مچ پا به صورت کامل، فشارهای وارده به پا را تا حد زیادی کم خواهد کرد. بندهای این کفش با استفاده از سگکی که بر روی آن تعبیه شده، بسیار سریع‌ بسته می‌شوند. S-Lab Sense 5 Ultrs، به گونه‌ای طراحی شده که با مقاومت زیاد و اصطکاک بالا با سطح زمین، از سر خوردن و یا لیز خوردن شما در زمان ورزش جلوگیری خواهد کرد. استفاده از فناوری OS Tendon در این کفش به راحتی بیشتر پای شما در زمان ورزش کمک خواهد کرد. کفش مخصوص دویدن مردانه سالومون مدل S-Lab Sense 5 Ultrs به گونه‌ای طراحی و ساخته شده که می‌تواند برای استفاده‌ی ورزشکاران در فعالیت‌های ورزشی نظیر پیاده‌روی و یا دویدن بسیار مناسب باشد.

Color_Palette_Label_137798قمقمه «کلمن» مدل «Sport» برای ورزشکارانی مناسب است که می‌خواهند از مکمل‌های غذایی خود در زمان فعالیت‌های ورزشی به شکلی مطلوب استفاده کنند. ورزشکارانی که به ورزش‌های هوازی و بدنسازی می‌پردازند، برای تقویت بیشتر خود و همچنین کارآیی بهتر در زمان ورزش از مکمل‌های غذایی مختلف استفاده می‌کنند به علاوه که باید در فوصل مختلف، آب بنوشند. این محصول دارای بدنه‌ای پلاستیکی است که دوام خوبی دارد. موادی که در تهیه این پلاستیک استفاده شده همگی غیرسمی و قابل باز‌یافت هستند.

Color_Palette_Label_89951ساعت مچی قرمز رنگ مدل SUOR105 یکی از دوست‌داشتنی‌ترین محصولات زنانه‌ی شرکت سواچ است. SUOR105 در میان ساعت‌های مچی طرح‌دار سواچ از محبوبیت بالایی برخوردار است. قاب و بندساعت از پلاستیک ساخته شده و دارای طرح‌های گل در تمام قسمت‌هایش است و می‌توان با تعداد زیادی رنگ و لباس آن را ست کرد. قطر ۴۱ میلی‌متری قاب این ساعت به زیبایی روی مچ دست می‌نشیند و جلوه‌ی به‌روزی دارد.

‌اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar Mohammadk

    چه عجب یه بار توی لیستهای دیجی کالا یه سونی دیدیم
    البته تا چند سال دیگه نوبت سونی میشه که شاه بشه
    سری x واقعا خیلی محصول هوشمندیه
    اون موقعس که دیگه مجبور میشین سونی رو هم بیارین تو لیستاتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه