تیم کوک شایعه‌های تولید خودرو توسط اپل را رد می‌کند

۲۰ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«تیم کوک» (Tim Cook)، مدیر ارشد اپل اعلام کرد که این شرکت در حال مطالعه و بررسی حوزه‌ی خودرو است. او شایعه‌هایی که درباره‌ی تولید خودرو توسط این شرکت منتشر شده را رد می‌کند.

مدتی است که گفته می‌شود اپل وارد صنعت خودروسازی شده و احتمالا در حال تست اتومبیل‌های بدون راننده‌ی تولید این شرکت است. این شرکت در مورد نشر اخبار دراین‌باره بسیار محتاطانه عمل می‌کند؛ این در حالی است که «ایلان ماسک» (Elon Musk)، مدیر ارشد شرکت تکنولوژیک تسلا (Tesla) می‌گوید که «فعالیت اپل در خصوص تولید خودرو یک راز برملاشده است و همه می‌دانند اپل قصد دارد اتومبیل‌های تکنولوژیک بسازد.»

تیم کوک در مصاحبه‌ای که با نشریه‌ی Fortune داشت، گفت که این شرکت فعلا فقط در حال بررسی ایده‌ی تولید خودرو است

تیم کوک در مصاحبه‌ای که با نشریه‌ی Fortune داشت، گفت که این شرکت فعلا فقط در حال بررسی ایده‌ی تولید خودرو است، اما اذهان عمومی بر این باورند که اپل در حال تدارک تیم قدرتمندی برای این پروژه است؛ ولی اشاره نکرد که آیا اذهان عمومی درست فکر می‌کنند یا خیر.

کوک در مورد رویکرد اپل در خصوص تولید خودرو گفت: “اپل فعلا مبلغ زیادی را برای بررسی حوزه‌ی خودرو اختصاص نداده، اما به محض جدی شدن در این رابطه و تعیین یک بودجه‌ی قابل توجه، نسبت به این پروژه متعهد خواهیم شد.”

وی در طول مصاحبه به نکات حائز اهمیت دیگری هم اشاره کرد؛ از جمله این‌که اپل دغدغه‌ی تولید «بهترین آیفون» را ندارد و نیز این‌که قصد دارد در سال ۲۰۱۶ تکنولوژی Apple Pay  را در دسترس تعداد بیش‌تری از فروشگاه‌ها قرار بدهد.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. علی جوادی

    خدا کنه ماشینهاش هم با اشتباه فشار دادن پدال ترمز و گاز;مثل ارور ۵۳ و تغییر تاریخ و انفجارهای پشت سر هم و زیر شارژ هنگ کردن مک بوک نشه و ببینیم ماشین چپ میکنه خود به خود…البته از اپل بعید نیست
    با تشکر

  2. پویا

    iCar… :)))))

    1. ...

      یعنی چی؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه