رنگ‌کالا: راهنمای خرید کالا برای دوست‌داران رنگ طلایی

۷ آبان ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

در سری مطالب راهنمای خرید «رنگ‌کالا» قصد داریم تا بسته‌هایی از کالاهای مختلف را با رنگی یکسان معرفی کنیم تا بتوانید با توجه به رنگ مورد علاقه‌ی‌تان، لوازمی یک رنگ خریده و به اصطلاح «ست» کنید.

طلایی رنگی میان نارنجی و زرد است و نام‌اش از عنصر شیمیایی طلا گرفته شده‌است. طلایی لوکس بودن را می‌رساند و رنگ رفاه است. از زمان‌های دور تا امروز برای نشان دادن زرق و برق و تجمل از طلایی استفاده می‌شده است. طلایی در ترکیب با رنگ‌های فیروزه‌ای، بنفش و مشکی بسیار مجلل به نظر می‌رسد و برای فضاهای کلاسیک مناسب است. برای ست کردن پوشاک، استفاده از طلایی در کنار آبی فیروزه ای از براقیت طلایی می‌کاسته  و جلوه ای بهتر از آن نشان می‌دهد.

برای مشاهده‌ی جزئیات بیش‌تر و خرید هر کدام از کالاها، بر روی عکس‌شان کلیک کنید.

Color-Palette-132083-Labelگوشی «لنوو وایب پی۱ دو سیم‌کارت» یکی از بهترین گوشی‌های این شرکت چینی به شمار می‌آید. اگر می‌خواهید، بتوانید با یک گوشی ۵.۵ اینچی مدت زمان زیادی شارژ داشته باشید، تصاویر با کیفیت و شفاف ثبت کنید، از دو سیم‌کارت و اینترنت نسل چهارم استفاده کنید و امنیتی زیر سایه‌ی حسگر اثرانگشت داشته باشید، این گوشی می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

‌ ‌ ‌

دوربین سونی سایبرشات DSC-WX200

دوربین سونی سایبرشات DSC-WX200 با بهره گیری از یک سنسور جدید ۱۸.۲ مگاپیکسلی و لنزی با وان بزرگنمایی ۱۰ برابر در اختیار علاقه‌مندان به دوربین‌های کامپکت قرار گرفته است. این دوربین دارای ظاهری شکیل با بدنه فلزی بوده که حس بسیار خوبی را به عکاس منتقل می‌کند. WX200 در سه رنگ طلایی، سیاه و صورتی از سوی سونی به بازار عرضه شده است. استفاده از یک پردازشگر توانمند BIONZ X، عملکرد سریع این دوربین را برای کاربران به ارمغان می‌آورد.

‌ ‌

بلوز یقه هفت تیفوسیبلوز یقه هفت تیفوسی، دارای استایل روزمره و آستین‌های بلند است. جنس آن به طور کامل از الیاف پلی استر ساخته شده. این لباس دارای فرم آزاد بوده و پایین آن فرم گره‌ای داشته و کمی گرد است. در پارچه‌ی این لباس یک طرح ملانژ خفیف وجود دارد. بلوز یقه هفت تیفوسی مناسب استفاده‌ی روزانه و فصل بهار و پاییز است.

‌ ‌

هدست استریوی بی‌سیم «ال‌جی» LG‌‌هدست استریوی بی‌سیم «ال‌جی» مدل «Tone Pro HBS-760» از نوع هدست‌های پشت‌گردنی با اسپیکرهای توگوشی است و با داشتن باتری لیتیومی قابل‌شارژ می‌تواند برای ۱۰.۵ ساعت پخش موسیقی یا ۱۶ ساعت مکالمه انرژی داشته باشد. هشداردهنده‌ی لرزشی از دیگر ویژگی‌های این محصول است و گیره‌های نگه‌دارنده‌ی سیم اسپیکرها و همچنین آهن‌رباهایی که پشت اسپیکرها قرار دارند، برای مدیریت طول اضافه‌ی کابل اسپیکر کمک خوبی هستند.

‌ ‌ ‌

کیف دوشی زنانهکیف دوشی زنانه Call it Spring، با طراحی خاص و شیک، انتخاب مناسبی برای استفاده‌ی روزمره و مهمانی‌هاست. نحوه‌ی بسته شدن محفظه‌ی اصلی با زیپ است. بند کیف از ترکیب چرم و زنجیر طلایی تشکیل شده است که با دو حلقه‌ی فلزی به کیف متصل شده. یک جیب زیپ دار دو طرفه در جلوی کیف قرار دارد و به زیپ‌ها منگوله‌هایی از جنس چرم کیف وصل شده‌است. رویه کیف دارای دوخت‌های لوزی است.

‌ ‌ ‌

فلش مموری HP مدل V223W فلش مموری اچ پی مدل V223W دارای ظرفیت ۱۶ گیگابایت‌‌ ‌است و سرعت خواندن اطلاعات در آن ۱۸ مگابابیت بر ثانیه است. طراحی این فلش بسیار شیک است و یک نگین براق در وسط آن می درخشد. در صورت استفاده از هدست HBS-760 با گوشی‌های اندرویدی و با نصب نرم‌افزار «Tone And Talk» می‌توان قابلیت‌هایی چون شماره‌گیری صوتی، اعلام زمان و خواندن پیامک‌ها را در اختیار داشت.

‌ ‌

صندل تخت برند آلدو

صندل تخت برند آلدو با نگین های براق رزگلد تزیین شده است مدل این صندل لاانگشتی است و دارای پاشنه تخت با ارتفاع ۱ سانتی متر است، به همین دلیل برای استفاده‌ی روزمره مناسب است. این صندل با استفاده از بند سگک داری که دور مچ پا قرار گرفته است بسته می‌شود. رویه‌ی صندل آلدو از مواد مصنوعی ساخته شده و زیره‌اش از لاستیک است.

‌ ‌

مچ بند هوشمند هوآوی TalkBand B3 Classic SmartBand Brownمچ‌بند هوآوی مدل «Huawei TalkBand B3 Brown» با بند چرمی و قاب طلایی همراه است. این مچ‌بند با قابلیت‌های بسیاری از جمله امکان کنترل تماس و حتی استفاده به عنوان هندزفری یا هدست بلوتوث همراه است. صفحه‌نمایش تاک بند مستطیلی و به صورت لمسی و خمیده طراحی شده است. با تاک بند می‌توان فعالیت‌های روزمره و ورزشی مثل قدم‌زدن، دوندگی، کوه‌نوردی و… را اندازه گیری کرد. قابلیت اندازه‌گیری و نمایش کالری مصرفی و سیستم ثبت و پایش وضعیت خواب کاربر هم از دیگر ویژگی‌های کارآمد و بارز این مچ‌بند محسوب می‌شوند.

‌ ‌

عینک آفتابی ری بن سری Aviator مدل «85-112-8307»

‌عینک آفتابی ری بن سری Aviator مدل «۸۵-۱۱۲-۸۳۰۷» از مجموعه عینک‌های Aviator برند ری‌ بن، یکی دیگر از خلبانی‌های خاص و مجلل است. عدسی خلبانی با سایه روشن کهربایی در کنار فریم فلزی که آن را به زیبایی قاب گرفته است همراه با دسته کائوچویی قهوه‌ای رنگ که بافتی ظریف و ویژه را در دل خود پنهان کرده، همه و همه از اوج گرفتن هنر و ظرافت در طراحی این مدل خبر می‌دهد. اگر می‌خواهید خاص و متفاوت باشید به طور حتم این عینک فاخر، انتخاب مناسبی است.

‌ ‌

اگر از این مطلب لذت بردید، سایر قسمت‌های رنگ‌کالا را از دست ندهید. برای مطالعه روی عکس زیر کلیک کنید.

Color_Shopping_Guide_Shortcut

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar braniko

    مرسی از مطالب خوبتون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه