از گوشی HTC One X9 فردا رسما رونمایی خواهد شد

۱۹ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
گوشی One 9X

تصویر تبلیغاتی رسمی که منتشر شده، گوشی HTC One X9 در بیست و چهارم دسامبر رسما معرفی خواهد شد.

این دستگاه مدتی پیش توسط سازمان چینی TENNA تایید شده بود.

گوشی هوشمند HTC One X9 که در تصاویر لو رفته ظاهر شده بود، احتمالا فردا رونمایی خواهد شد. این شرکت تایوانی تصاویری تبلیغاتی از این دستگاه را در حساب کاربری رسمی‌اش در شبکه‌ی اجتماعی چینی Weibo منتشر کرده که این موضوع را نشان می‌دهد.

htc one x9

حرف X در وسط نمایشگر دستگاه و همچنین آن کلید‌های خازنی برجسته به خوبی نشان می‌دهند که گوشی One X9 موضوع این تصویر است. این دستگاه مدتی پیش توسط سازمان چینی TENNA تایید شده بود.

تا جایی که به مشخصات فنی دستگاه مربوط می‌شود، می‌توانیم بگوییم که One X9 به یک پردازنده‌ی هشت‌هسته‌ای که احتمالا مدیاتک MT6795 خواهد بود، با فرکانس ۲٫۲ گیگاهرتز و همچنین رم ۲ گیگابایتی مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند یک نمایشگر ۵٫۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۰۸۰p دارد. حافظه‌ی داخلی آن هم ۱۶ گیگابایت است که امکان افزایش ظرفیت حافظه‌ با یک کارت حافظه‌ی خارجی هم دارد.

دوربین اصلی One X9 حسگری با دقت ۱۳ مگاپیسکل دارد و ویژگی لرزش‌گیر تصویر هم دارد. دوربین جلویی آن هم ۵ مگاپیکسل است. ابعاد این دستگاه ۱۵۳٫۲ در ۷۵٫۹ در ۷٫۹۹ میلی‌متر بوده و ۱۷۴ گرم وزن دارد. در این گوشی سیستم عامل اندروید ۵.۰.۲ نصب شده و باتری آن هم ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد. انتظار می‌رود قیمت این تلفن هوشمند در کشور تایوان بین ۳۶۶ تا ۴۵۷ دلار باشد.

منبع: Android Headlines

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. مازیار

    ادامه سیر سقوط HTC !!!!

  2. حمید

    سلام
    ممنون از شما خانم زهرا غلامی از اطلاع رسانی های خوبتون …

    1. علی

      اصلا گوشی قشنگی نیست

      1. محمد حسین

        نه که قشنگ نیس طراح های اچ تی سی گوشی one sv رو انگار دوباره طراحی کردن!
        یا one های قدیم بخیر …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه