زمان برگزاری کنفرانس بتسدا در E3 2017 مشخص شد

۲۰ فروردین ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به نظر می‌رسد که رویداد E3 امسال، یعنی بزرگ‌ترین مراسم صنعت بازی‌های ویدیویی، قرار است با اتفاقات بزرگی همراه باشد. درست مثل سال گذشته، شرکت‌های مختلف می‌خواهند برای خودشان یک کنفرانس بزرگ برگزار کنند. شرکت بازی‌سازی «بتسدا» (Bethesda) که دو سالی است کنفرانسی در E3 برگزار می‌کند، می‌خواهد این روند را در سال ۲۰۱۷ هم ادامه دهد.

نمی‌دانیم بتسدا دقیقا چه برنامه‌هایی برای کنفرانس امسال خودش دارد، اما ممکن است شاهد نمایش بازی جدید این شرکت یعنی Prey باشیم.

طبق خبری که بتسدا منتشر کرده است، کنفرانس این شرکت در روز یازدهم ژوئن امسال برگزار خوهد شد. کنفرانس بتسدا از ساعت ۷ بعد از ظهر روز ۱۱ ژوئن آغاز می‌شود. یعنی در روز ۲۲ خرداد در ساعت ۷ صبح به وقت تهران باید منتظر کنرانس بتسدا باشیم.

تا به امروز به غیر از بتسدا، دو شرکت مایکروسافت و الکترونیک آرتز هم زمان برگزاری کنفرانس خودشان را مشخص کرده‌اند. مایکروسافت که امسال می‌خواهد در E3 از کنسول پروژه‌ی اسکورپیو، یعنی همان مدل ارتقا یافته‌ی ایکس‌باکس وان رونمایی کند و الکترونیک آرتز هم قرار است مراسم EA Play خودش را داشته باشد که به غیر از کنفرانس، شامل بخش‌های دیگری هم می‌شود.

نمی‌دانیم بتسدا دقیقا چه برنامه‌هایی برای کنفرانس امسال خودش دارد، اما ممکن است شاهد نمایش بازی جدید این شرکت یعنی Prey باشیم یا بسته‌ی الحاقی بازی آنلاین The Elder Scrolls Online را ببینیم.

می‌توانید در زمان برگزاری مراسم E3 2017 همه‌ی اخبار و اطلاعات این مراسم را از دیجی‌کالامگ دنبال کنید.

منبع: Gematsu

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه