ساعت هوشمند هوآوی معرفی شد

۱۱ شهریور ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مدتی است که شایعات زیادی درباره ساعت هوشمند هوآوی منتشر شده است. این شرکت ساعت هوشمند جدید خودش را در نمایشگاه MWC معرفی کرده بود و اکنون در نمایشگاه IFA آن را به شکل رسمی رونمایی کرد.

شرکت هوآوی از ساعت هوشمند جدید خودش رونمایی کرد. این ساعت در تاریخ ۲۶ شهریور ماه راهی بازار خواهد شد.

براساس اطلاعات منتشر شده این ساعت هوشمند در تاریخ ۲۶ شهریور ماه در بازار عرضه می‌شود. در چند روز گذشته تصاویری از این ساعت منتشر شده بود و اکنون مشخص شده که این محصول در مدل‌های مختلف راهی بازار می‌شود. هوآوی این ساعت هوشمند را با قیمت‌ها و امکانات مختلف راهی بازار خواهد کرد. مدل معمولی این ساعت با بند چرمی و قیمت ۳۴۹ دلار راهی بازار می‌شود. مدل دیگر این ساعت با بند استیل و رنگ طلایی با قیمت ۷۹۹ دلار در بازار عرضه می‌شود. مدل دیگری از این ساعت با ظاهری فلزی هم با قیمت ۴۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

Huawi Watch

هوآوی برای این ساعت از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۴۰۰  که یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت ۱.۲ گیگاهرتز در خودش قرار داده، استفاده کرده است. این ساعت هوشمند ۵۱۲ مگابایت رم دارد. یک صفحه نمایش ۱.۴ اینچی با کیفیت AMOLED و وضوح تصویر ۴۰۰ در ۴۰۰ پیکسل هم برای آن در نظر گرفته شده است. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از این ساعت را مشاهده کنید:

Huawie-Watch-2 Huawie-Watch-3 Huawie-Watch-4 Huawie-Watch-5

منبع: Engadget

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه