تغییرات بزرگ در سرفیس بوک ۲ عرضه‌ی آن را به تاخیر انداخت

۱۹ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت سال گذشته از اولین لپ‌تاپ ساخت خودش که «سرفیس بوک» (Surface Book) نام داشت، رونمایی کرد. دستگاهی که بخشی از اکوسیستم سرفیس مایکروسافت را تشکیل می‌دهد. خیلی‌ها انتظار داشتند که نسل جدید این دستگاه تا چند ماه دیگر معرفی شود و در اواخر سال ۲۰۱۶ هم بتوان آن را خرید. اکنون شایعات جدیدتر به این موضوع اشاره می‌کنند که در سال ۲۰۱۶ نباید منتظر عرضه‌ی «سرفیس بوک ۲» (Surface Book 2) باشیم.

در شایعات گفته شده که سرفیس بوک ۲ در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۱۷ راهی بازار خواهد شد. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت ZDNet مایکروسافت در سال ۲۰۱۶ محصول جدید از خانواده‌ی سرفیس بوک راهی بازار نخواهد کرد. این اطلاعات از طرف «مری جو فولی» (Mary Jo Foley) منتشر شده که قبلا هم خبرهای مختلفی از محصولات معرفی نشده‌ی مایکروسافت لو داده بود.

فولی گفته:” مایکروسافت در پاییز امسال محصولات جدیدی عرضه می‌کند که تنها از نظر سخت افزاری بهبود پیدا کرده‌اند؛ اما محصولات جدید مانند سرفیس بوک ۲  یا تبلت «سرفیس پرو ۵» (Surface Pro 5) تا بهار سال ۲۰۱۷ راهی بازار نخواهند شد.”

شایعات قبلی به این موضوع اشاره می‌کردند که مایکروسافت در طراحی سرفیس بوک ۲ تغییراتی ایجاد کرده و این موضوع باعث تاخیر در عرضه‌ی آن شده است. دیروز هم مشخص شد که این شرکت قصد دارد از یک کامپیوتر بدون کیس (All in One) رونمایی کند.

منبع: zdnet

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امید

    من هم طرفدار ماکروسافت هم اپل هستم و هر دو رو دوست دارم ولی محصولات خوب هر دو شرکت واقعا گرون هستن و کاربردی من هم ایپد پرو رو دوست دارم هم سرفیس پرو هم مک هم سرفیس بوک ولی خدا وکیلی خوبای اپل خیلی گرونه خوبهای مایکروسافت خیلی خیلی گرون تره کاش یکم قیمت ها رو پایین بیارن به جای این کار ها

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه