سامسونگ تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ را معرفی کرد

۲۸ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
Exynos 7870

شرکت سامسونگ مدل جدیدی از تراشه‌های اگزینوس که ۷۸۷۰ نام دارد را معرفی کرد. این تراشه‌ی جدید با معماری ۱۴ نانومتری ساخته شده است.

تراشه‌ی اگزینوس ۷۸۷۰ در مدل جدید گوشی گلکسی J7 قرار خواهد گرفت.

زمانی که بحث تراشه‌های موبایل می‌شود، نام سامسونگ هم به میان می‌آید. این شرکت در سال‌های گذشته با ساخت تراشه‌های اگزینوس به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کرده است. سال گذشته که تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۱۰ شرکت کوالکام عملکرد خوبی از خودش نشان نداد و مشکلات زیادی را برای دستگاه‌های مختلف به وجود آورد، سامسونگ با تراشه‌های خودش سهم بیشتری از بازار را در اختیار گرفت. استقبال از تراشه‌های سامسونگ باعث شد که این شرکت مدل جدیدی از تراشه‌های خودش را معرفی کند.

تراشه‌ی جدید، اگزینوس ۷۸۷۰ نام دارد که براساس معماری ۱۴ نانومتری ساخته شده و از تکنولوژی FinFET سامسونگ هم بهره می‌برد. البته این اولین‌باری نبوده که نام اگزینوس ۷۸۷۰ را می‌شنویم. در گذشته اطلاعاتی از مدل جدید گوشی گلکسی J7 به بیرون درز کرده بود و نام این تراشه هم در بین اطلاعات لو رفته دیده شده بود.

اگزینوس ۷۸۷۰ یک پردازنده‌ی هشت هسته‌ای را در خودش قرار داده و بیشتر روی گوشی‌های میان‌رده قرار خواهد گرفت. تراشه‌ی جدید سامسونگ در بنچمارک Geekbench هم مورد آزمایش قرار گرفته است. براساس اطلاعات منتشر شده، این تراشه در حالت تک هسته‌ای امتیاز ۷۹۳ و در حالت چند هسته‌ای امتیاز ۴۳۶۸ را به‌دست آورده است.

Exynos 7870

آزمایش اگزینوس ۷۸۷۰ در GeekBench

‌‌‌‌

به احتمال زیاد سامسونگ این تراشه را به همراه نسل جدید گوشی گلکسی J7  در نمایشگاه MWC 2016 معرفی خواهد کرد.

‌‌‌‌‌‌‌

منبع: SamMobile

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه