سامسونگ چقدر بزرگ است؟

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گلکسی؛ لغتی که همه‌ی ما شرکت سامسونگ را با آن می‌شناسیم. تصویری که از Samsung در ذهن‌مان نقش بسته، یک کارخانه‌ی تولید موبایل و تبلت است که گوشی‌های خوبی درست می‌کند، وضع مالی‌اش خوب است و علاقه‌ی زیادی به صرف هزینه در دپارتمان بازاریابی دارد. این شرکت سال ۱۹۸۵ میلادی وارد صنعت گوشی‌های موبایل شد و سال ۲۰۱۱ توانست عنوان «بزرگ‌ترین تولیدکننده‌ی گوشی‌های موبایل» را به خود اختصاص دهد.

اما واقعیت ماجرا چیز دیگری است؛ سامسونگ فقط یک تولید‌کننده‌ی گوشی موبایل و تبلت نیست.

آیا می‌دانستید که بزرگ‌ترین آسمان‌خراش جهان یعنی «برج خلیفه» در دبی هم توسط Samsung ساخته شده؟ آیا می‌دانستید که این شرکت یک بخش کشتی‌سازی به بزرگی ۵۰۰۰ زمین فوتبال دارد؟ آیا می‌دانستید که سامسونگ هلی‌کوپتر، جت و تانک هم می‌سازد؟

اگر دوست دارید با شرکت Samsung بیش‌تر آشنا شوید، با دیجی‌کالا مگ همراه شوید.

Infographic_Samsung_1 Infographic_Samsung_2 Infographic_Samsung_3 Infographic_Samsung_4 Infographic_Samsung_5 Infographic_Samsung_6 Infographic_Samsung_7 Infographic_Samsung_8 Infographic_Samsung_9 Infographic_Samsung_10

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵۶ دیدگاه
  1. محسن

    عالی بود

  2. حسین

    اگه سامسونگ به جای اندروید سیستم ویندوز استفاده میکرد اپل به گرد پاشم نمیرسید…اگه میبینید سامسونگ یکم لگ داره و از اپل کم میاره فقط واسه اندرویده…

  3. مهمان

    خدا کنه روزی برسه شرکتی مثل سامسونگ در کشورمون باشه

  4. محمد

    اگر سامسونگ از در آمد گوشی هاش درامد یا مزایای کافی رو داشت نمیرفت لوازم خانگی مثل تلویزیون و یخچال بزنه!

  5. رضا.ب

    ارزش برند سامسونگ چرا باید کمتر از اپل باشد؟ در صورتیکه درآمدش بیشتر از اپل است. یا حتی وال‌مارت که در سال ۲۰۱۵ پردرآمدترین برند دنیا بوده، چند پله بعد از اپل از نظر ارزش برندی هست.

  6. hasan

    سلام.من با اپل و سامسونگ و هواوی کارکردم و موبایل فروشی دارم.اپل سرعت خوبه ولی به خاطر سیستم عاملش برنامه و بازی خیلی کمتراز اندروید داره و قیمت بالایی هم داره فقط خیلی ها برای کلاسش میخرند برای مردم عادی خیلی خوب نیست.سامسونگ سرعت خوبه کیفیت هم خوبه ولی بیشترکاراییش رو درمدل های بالاتر به میان میاره مثلا گلکسی S7 در خودش خنک کننده با پمپاژ آب داره ولی مدل های پایین تر از این تکنولوژی بی بهره اند.درسته که هواوی سرعت و کیفیت پایین تری داره ولی قیمتش کم تره وبرای مردم عادی بهتر میصرفه.سونی هم که به خاطروجودOTG سرعتش پایین و بعداز چند ماه کلا سرعتش افت میکنه و کیفت متوسط داره.GLX هم ۳Gو۴G رو درمدل های بالاتر گذاشته ولی کیفت وسرعت متوسط تا خوبی دارند ولی برای بازی های دیتادارسنگین کمی باگ دارند.
    امیدوارم نظرم کمکتون کرده باشه.

  7. Next is Now

    سامسونگ = نیمی از تکنولوژی خلق شده توسط بشریت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه