سرفیس پرو جدید در دو سایز تولید می‌شود

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به‌تازگی گزارش‌هایی مبنی براین‌که مایکروسافت قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی دو سرفیس پرو با صفحه‌نمایش‌های بزرگ را معرفی کند، منتشر شده است. براساس این گزارش‌ها، مایکروسافت در یکی از این تبلت‌ها یک صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی و در دیگری از یک صفحه‌نمایش ۱۳ یا ۱۴ اینچی بهره خواهد گرفت.

براساس گزارش‌های منتشر شده، مایکروسافت نسل جدید تبلت‌های سرفیس پرو را با صفحه‌نمایش‌هایی بزرگ‌تر از محصولات قبلی تولید و معرفی خواهد کرد.

ظاهرا این شرکت قصد دارد تبلت‌های سرفیس پرو جدید خود را به‌عنوان جایگزین لپ‌تاپ معرفی و در بازار عرضه کند. لازم به‌ذکر است که یکی از دلایل تقویت این احتمال استفاده از صفحه‌نمایش‌های بزرگ در این تبلت‌ها است. در این گزارش‌ هیچ اطلاعات جدیدی در مورد جزییات سخت‌افزاری این نسل از سرفیس پرو مایکروسافت اعلام نشده است. البته پیش از این اخبار و شایعه‌های زیادی پیرامون این تبلت منتشر شده بود. براساس این اخبار، مایکروسافت در تبلت سرفیس پرو جدید خود یک پردازنده‌ی نسل ششم Skylake اینتل قرار داده است. همچنین ظرفیت‌‌های رم و حافظه‌ی داخلی در این تبلت‌ها متفاوت است.

به‌نظر می‌رسد مایکروسافت این تبلت را در مدل‌هایی با ظرفیت‌های‌ ۱۲۸ گیگابایت، ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت معرفی و عرضه خواهد کرد. همچنین براساس شایعه‌های منتشر شده، حافظه‌های SSD مورد استفاده در این محصولات توسط شرکت سامسونگ تولید شده‌اند. لازم به‌ذکر است که شایعه‌های پیرامون این محصول به این موضوع اشاره دارند که احتمالا مایکروسافت نسل جدید سرفیس پرو خود را شهریور ماه امسال همراه با گوشی‌های‌ لومیا ۹۵۰ و ۹۵۰XL رونمایی خواهد کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه