سرویس عکس گوگل پلاس غیرفعال خواهد شد

۳۰ تیر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

گوگل در مراسم Google I/O سال ۲۰۱۵ از یک سرویس جدید برای ذخیره عکس رونمایی کرد. اکنون پس از چند ماه که از راه‌اندازی این سرویس می‌گذرد، گوگل خودش را برای خداحافظی با سرویس عکس گوگل پلاس آماده می‌کند تا بتواند بیشتر روی سرویس جدیدش تمرکز داشته باشد.

شرکت گوگل، سرویس عکس گوگل پلاس را از تاریخ ۱۰ مرداد ماه غیر فعال می‌کند.

براساس اطلاعات منتشر شده، شرکت گوگل قصد دارد سرویس عکس گوگل پلاس را در تاریخ ۱۰ مرداد ماه غیرفعال کند. این سرویس در ابتدا برای اندروید غیرفعال می‌شود و سپس نسخه‌های وب و iOS هم از کار خواهند افتاد.
گوگل اعلام کرده که کاربران هرچه زودتر به سرویس جدید این شرکت که «گوگل فوتوز» نام دارد، نقل مکان کنند. شرکت گوگل درحال حاضر گزینه‌ای را روی سرویس عکس گوگل پلاس قرار داده که به‌کاربران امکان انتقال تصاویرشان را می‌دهد. با انتخاب این گزینه تمام تصاویر آن‌ها به آدرس photos.google.com منتقل می‌شود.

in-photos

البته این سرویس جدید گوگل چندان هم بدون مشکل نیست و کاربران مشکلات مختلفی را در آن شناسایی کرده‌اند. گوگل به این موضوع اشاره کرده که درحال برطرف کردن مشکلات این سرویس است. سرویس جدید گوگل به کاربران یک فضای بی‌نهایت را برای آپلود تصاویر و فیلم‌های خودشان می‌دهد. البته برای استفاده بهتر از این سرویس، گوگل امکانات بیشتری را با دریافت هزینه‌ای کم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه