سریال Game of Thrones پیش از پخش سراسری لو رفت

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

قسمت جدید فصل ششم سریال «بازی تاج و تخت» (Game of Thrones) پیش از این که از شبکه‌ی HBO پخش شود، در فضای اینترنت درز کرد. معلوم شد که قسمت پنجم فصل ششم این سریال با نام «The Door» در فضای اینترنت و به سرعت در تورنت (Torrent) و سایت‌های آنلاین دانلود و آپلود فیلم منتشر شده است. ظاهرا منبع درز این اطلاعات خود شبکه‌ی HBO بوده چرا که این قسمت زودتر از پخش سراسری شنبه شب از شبکه‌ی HBO Nordic در کشورهای نروژ، فنلاند، سوئد و دانمارک پخش شده بود.
اسکرین‌شاتی که در تصویر ‌می‌بینید، نشان می‌دهد که قسمت پنجم سریال «بازی تاج و تخت» زودتر از زمانی که باید در HBO Nordic پخش شده است. طولی نکشید که این سریال توسط ضبط و در فضای اینترنت پخش شد.

game-of-thrones-season-6-episode-5-leaked
پیش از این شبکه‌ی HBO اعلام کرده بود که اصلا دوست ندارد خاطره‌ی تلخ فصل گذشته تکرار شود و قسمت‌های این سریال پیش از پخش از همین شبکه لو برود. هر سال رکورد بیش‌ترین دانلود غیرقانونی متعلق به قسمت‌های مختلف این سریال است. شبکه‌ی HBO برای جلوگیری از این کار و هم‌چنین اسکرین‌شات‌هایی که ممکن است از صحنه‌ها گرفته و در اینترنت پخش شود، به طور همزمان در ۱۷۰ کشور این سریال را پخش می‌کند. چیزی که برای این شبکه‌ی کابلی اهمیت دارد این است که هیچ قسمتی پیش از پخش، در اینترنت لو نرود. کوچک‌ترین درزی از این سریال طرفداران را آزرده‌خاطر می‌کند چرا که نمی‌خواهند سریال مورد علاقه‌شان خراب شود.
شبکه‌ی HBO Nordic خیلی زود آن قسمت را از وب‌سایت خود برداشت اما اتفاقی که نباید افتاد و این قسمت در اختیار خیلی‌ از افراد قرار گرفت و دیگر راهی برای جلوگیری از پخش آن بود.

منبع: Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar GOT

    شش فصل پیش در واقع !

  2. Avatar علیرضا

    این قسمت واقعا عالی بود…
    Hold The Door = Hodor

    1. Avatar sanagoblin

      آخرش یکم تاسف بار و گریه آور بود.. دلم واس هودور سوخت و احسنت گفتم ب فیلمنامه نویسایی ک ۴ فصل پیش میدونستن میخوان چی تحویل بدن…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه