[بروزرسانی] سریال جدید دیوید لینچ اردیبهشت پخش می‌شود

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

[بروزرسانی]

شبکه‌ی تلویزیونی شوتایم تیزر کوتاهی از سریال Twin Peaks منتشر کرده است؛ تیزری که «کایل مک‌لکلن» را در نقش «دیل کوپر» به تصویر می‌کشد. می‌توانید در ادامه، این تیزر را ببینید. تیزرهای دیگر را هم برای‌تان قرار داده‌ایم و این پست را به محض عرضه‌ی تریلرهای بیشتر از سری جدید Twin Peaks، بروزرسانی خواهیم کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

تیزر «کایل مک‌لکلن» در نقش «دیل کوپر»

تیزر «دیوید لینچ» در نقش «گوردون کول»

تیزر بازگشت «آنجلو بادالامنتی» به عنوان آهنگساز سریال

تیزر مصاحبه‌ی بازیگران سری جدید Twin Peaks درباره‌ی بازگشت آن‌ها به مجموعه

اولین تیزر تایید ساخت سری جدید Twin Peaks

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

[پست اصلی]

طبق اطلاعاتی که از سوی وب‌سایت TheWrap منتشر شده است، تاریخ پخش مجموعه‌ی جدید Twin Peaks مشخص شده است. سری جدید سریال Twin Peaks، دنباله‌ای مستقیم برای این مجموعه‌ی قدیمی است. «دیوید لینچ» (David Lynch)، خالق مجموعه‌ی Twin Peaks، قرار است خودش این سری جدید را بسازد. «دیو نوینز» (Dave Nevins)، مدیرعامل شبکه‌ی شوتایم، گفته است که پخش سری جدید Twin Peaks از روز ۲۱ ماه می سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

پخش سری جدید Twin Peaks از روز ۲۱ ماه می سال جاری میلادی شروع خواهد شد.

دنباله‌ی سریال Twin Peaks از ۱۸ قسمت تشکیل خواهد شد. قسمت اول این سریال هم دو ساعت طول خواهد کشید. بر اساس اطلاعات منتشر شده، پس از این سریال، دیگر قرار نیست مجموعه‌ی Twin Peaks ادامه پیدا کند. نوینز می‌گوید که آن‌ها تمام این سریال جدید را دیده‌اند: “دیوید لینچ یکی از بزرگ‌ترین فیلم‌سازان دوران ما است. به نظر من، این سریال دیوید لینچ خالص است و من خوشحالم که آن را پخش می‌کنم.”

هیچ اطلاعاتی از داستان سریال مشخص نیست. با این حال می‌دانیم که «مارک فراست» و دیوید لینچ که هر دو از خالقان سریال قدیمی Twin Peaks هستند، در ساخت این دنباله نقش خواهند داشت؛ طوری که قرار است هر قسمت سری جدید Twin Peaks توسط خود دیوید لینچ کارگردانی شود.

Twin-Peaks-2017

«کایل مک‌لکلن» که نقش اصلی مجموعه‌ی Twin Peaks را برعهده داشت، برای این سری جدید هم بازخواهد گشت. «آنجلو بادالامنتی» هم که آهنگسازی سریال قدیمی را برعهده داشت، موسیقی سری جدید Twin Peaks را می‌سازد.

«ترنت رزنور»، «مایکل سرا» یا «نائومی واتس»، از بازیگران جدیدی هستند که به Twin Peaks اضافه خواهند شد. نقش این افراد در سری جدید Twin Peaks مشخص نشده است.

از روز ۳۱ اردیبهشت سال آینده منتظر پخش سریال جدید دیوید لینچ خواهیم بود. می‌توانید اولین تیزر Twin Peaks را از اینجا ببینید.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

راهنمای تماشای سریال
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه