آیا گلکسی نوت ۶ از سنسور تشخیص عنبیه‌ چشم بهره می‌برد؟

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

با توجه به مدارک منتشر شده، به نظر می‌رسد که شرکت سامسونگ در حال ساخت دوربین تشخیص عنبیه‌ چشم برای پرچم‌دار جدید خودش است.

شایعات به این موضوع اشاره می‌کنند که سامسونگ در حال آزمایش سنسور تشخیص عنبیه‌ چشم برای گوشی گلکسی نوت ۶ است.

تاکنون شایعات زیادی درباره‌ی استفاده از سنسور تشخیص عنبیه‌ چشم در گوشی‌های مختلف سامسونگ شنیده شده بود. با توجه به جدیدترین اخبار منتشر شده، احتمال دارد که این شرکت کره‌ای در پرچم‌دار جدید خودش از این سنسور استفاده کند. شایعات به این موضوع اشاره کرده‌اند که این ویژگی جدید در گوشی‌های سری گلکسی S و سری نوت قرار خواهد گرفت.

در اطلاعات به‌دست آمده، مشخص شده که سامسونگ مراحل پایانی برای استفاده از این تکنولوژی روی گوشی‌های جدید خودش را پشت‌سر می‌گذارد. براساس اطلاعات قرار گرفته در سایت Zauba، سامسونگ نام این تکنولوژی را IRIS CAM گذاشته و این قطعه برای پشت‌سر گذاشتن مراحل تولید از کره‌ی جنوبی به کشور هند ارسال شده است. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در حال آزمایش این قطعه در آزمایشگاه‌های مختلف خودش باشد.

IRIS CAM Samsung

در خوش بینانه‌ترین حالت به نظر می‌رسد که این تکنولوژی در گوشی گلکسی نوت ۶ استفاده شود تا نقش یکی از ویژگی‌های کلیدی این گوشی جدید را ایفا کند. البته احتمال دارد که این شایعه حقیقت نداشته باشد تا بار دیگر چنین قابلیتی را در گوشی‌های سامسونگ مشاهده نکنیم. شایعه‌ی استفاده از سنسور تشخیص عنبیه‌ چشم در گوشی‌های سامسونگ از زمان گلکسی S5 وجود داشت.

‌‌‌‌

منبع: Zauba

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. Avatar omid

    واقعا نظرتون خنده داره پول خریدش ندارید چرا این حرفا میزنید
    اگه به کیفیت ساخت اهمیت نمیداد هیچ وقت
    بهترین گوشی نمیشد
    بعدشم کی از امکانات زیاد بدش میاد که شما مخالف حسگر عنبیه چشمید

  2. Avatar هادی

    مثلا که چی این گوشیه نه گاو صندوق که همش یه چیز بهش اضافه میکنن حالا حسگر اثر انگشت خوب بود ولی این یکی واقعا مزخرفه سامسونگ بجای اینکه یه چیز مفید بسازه فقط به گوشیاش امکانات ساده و بی معنی بهشون اضافه میکنه بنظر من اگر که سامسونگ حسگر تشخیص عنبیه بده واقعا دیگه مسخرشو در اورده مگه گوشی موبایل سازمان امنیتی که این همه قفل روشون میزارن سامسونگ بره طراحی های جدید واسه گوشیش بده تا گوشیاش همه یه شکل نباشن حسگر تشخیص عنبیه فدای سرش !!!

    1. Avatar علی سبزعلی

      لایک داری. مخصوصا تیکه اخرش……سامسونگ با این همه ادعا هنوز یه کپی بردار حرفه اییه که هنوز نمیتونه برای محصول جدیدش طراحی متفاوت و جدید و انحصاری داشته باشه . وقتی ییه برند معروف به یه چیز ساده مثل طراحی اهمیت نده مطمئنا به اپشن های اصلی هم اهمیت نمیده و فقط به فکر سود و فروش بهترهههههه. سلامی هم بکنیم به سامسونگ و هواوی…سلام

    2. Avatar powerof10

      خیلی خوب گفتی خخخخ…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه