سومین تریلر جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد منتشر شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تریلر جدید جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد (Star Wars: The Force Awakens) طرف‌داران این مجموعه را به وجد آورده است.

به طور مرموزی چهره‌ی جدید «لوک اسکای‌واکر» (Luke Skywalker) را در این تریلر نمی‌بینیم.

سومین تریلر هفتمین قسمت مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای، «جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد» هم منتشر شد. گرچه این تریلر دو دقیقه‌ای جزییات زیادی از درونمایه‌ی اصلی فیلم نمی‌دهد، اما لحظه‌های مهمی از فیلم را که شامل اکشن‌های انفجاری هم می‌شود، نشان می‌دهد. همان‌طور که انتظار می‌رود «ری» (Rey) و «فین» (Finn) در محوریت داستان قرار خواهند داشت. یک ضدقهرمان جدید هم به نام «کایلو رن» (Kylo Ren) وارد قصه شده است. همچنین «هن سولو» (Han Solo) در قالب شخصیتی قرار می‌گیرد که مفهوم «نیرو» (Force) را به فین و ری معرفی می‌کند. اما به طور مرموزی چهره‌ی جدید «لوک اسکای‌واکر» (Luke Skywalker) را در این تریلر نمی‌بینیم.

این تریلر جدید در شبکه‌ی سرگرمی و ورزشی ESPN پخش شد. براساس بیانیه‌ی دیروز دیزنی، انتشار این تریلر به معنی آغاز فروش بلیت‌های جنگ‌های ستاره‌ای است. از سوی دیگر به دنبال آغاز پیش‌خرید بلیت‌ها، وب‌سایت بعضی از سینماها در آمریکا و سرویس‌های خرید اینترنتی بلیت مثل Fandango در ارایه‌ی سرویس دچار اختلال شدند. علت این موضوع آماج طرف‌دارانی است که برای تهیه‌ی بلیت به سوی این وب‌سایت‌ها هجوم آوردند. طرف‌داران مجموعه‌ی جنگ‌های ستاره‌ای نارضایتی‌شان را از سرور‌های Fandango در رسانه‌های اجتماعی مثل توییتر ابراز کرده‌اند.

شرکت دیزنی روز گذشته پوستر رسمی و نهایی جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد را هم منتشر کرد. در این پوستر شخصیت‌های اصلی فیلم به تصویر کشیده شده‌اند: «دیزی ریدلی» به نقش ری، «جان بویگا» به نقش فین و اسکار ایزاک در قالب «پو دامرون» (Poe Dameron). در میان آنها چهره‌ی «هن» (Han) و «لیا» (Leia) هم به چشم می‌خورد.

پوستر جنگ‌های ستاره‌ای

جنگ‌های ستاره‌ای: نیرو برمی‌خیزد روز بیست و هفتم آذر ماه در سینماها اکران خواهد شد.

 ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    چه جالب دقیقاً روز تولد من اکران میشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه