سونی گوشی اکسپریا Z5 را در سه مدل معرفی می‌کند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

به احتمال زیاد سونی در همایش IFA از گوشی اکسپریا Z5 رونمایی می‌کند. به‌تازگی اطلاعاتی از این پرچم‌دار سونی منتشر شده که به واسطه آن‌ها، این گوشی در سه مدل عرضه می‌شود.

 

به‌تازگی تصاویری از گوشی اکسپریا Z5 منتشر شده و به‌نظر می‌رسد که سونی قصد دارد این گوشی را هفته آینده و در سه مدل معرفی کند.

تا این لحظه شایعات زیادی درباره گوشی پرچم‌دار جدید سونی منتشر شده است. قبلا با تصاویری از رندرهای این گوشی روبه رو شده بودیم و حتی اطلاعاتی از سخت‌افزار به‌کار رفته در آن هم به بیرون درز کرده بود. جدیدترین شایعات منتشر شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که سونی قصد دارد گوشی اکسپریا Z5 را در سه مدل راهی بازار کند. با توجه به این شایعات گوشی Z5 از یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی با کیفیت ۱۰۸۰×۱۹۲۰ پیکسل بهره می‌برد.
گوشی اکسپریا Z5 کامپکت هم از یک صفحه نمایش ۴.۶ اینچی با کیفیت ۷۲۰×۱۲۸۰ پیکسل برخوردار است. در کنار این گوشی سونی قصد دارد مدل سومی هم از اکسپریا Z5 معرفی کند. این محصول اکسپریا Z5 پرمیوم نام دارد که به احتمال زیاد در همایش IFA رونمایی می‌شود. شایعات منتشر شده گفته‌اند که این گوشی از یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با وضوح تصویر ۱۴۴۰×۲۵۶۰ پیکسل استفاده خواهد کرد. همچنین یک دوربین ۲۳ مگاپیکسلی در پشت آن قرار گرفته که می‌تواند ویدیوهایی با کیفیت ۴K ضبط کند.

Z5sonyxperiapic-3

منابع مختلف گفته‌اند که سونی قصد دارد این گوشی‌ها را در سه رنگ مختلف راهی بازار کند. در بخش دیگر شایعات به این موضوع اشاره شده که سونی از چیپ‌ست اسنپ‌دراگون ۸۱۰ که یک پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۲ گیگاهرتز را در خودش قرار داده، برای این گوشی‌ها استفاده کرده است. روی این گوشی‌ها یک پردازنده گرافیکی Adreno 430، سه گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی قرار گرفته است. در کنار دوربین ۲۳ مگاپیکسلی که در پشت این گوشی‌ها قرار گرفته، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی هم برای عکس‌برداری‌های سلفی در جلو گوشی دیده می‌شود. سونی برای این محصولات از سنسور اثر انگشت استفاده کرده که در لبه‌ی کناری گوشی قرار گرفته است. به احتمال زیاد سنسور اثر انگشت این گوشی روی دکمه پاور (Power) قرار خواهد داشت.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه