شایعه: طراحی گوشی G5 یکپارچه نیست

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
LG G5

در تازه‌ترین شایعات منتشر شده پیرامون گوشی G5 به این موضوع اشاره شده که این تلفن همراه هوشمند از طراحی ماژولار بهره می‌برد و باتری آن به صورت کشویی از بدنه خارج خواهد شد.

گوشی G5 به شکل ماژولار طراحی شده و کاربران می‌توانند باتری، دوربین، میکروفن و بلندگوهای آن را تعویض کنند.

درحالی که شرکت ال جی قصد دارد در تاریخ ۲ اسفند ماه گوشی G5 را معرفی کند و دعوت نامه‌های مراسم رونمایی این محصول را هم ارسال کرده، شایعات تازه‌ به ویژگی‌های جدید این محصول اشاره می‌کنند. به نظر می‌رسد که پرچم‌دار جدید ال جی ماژولار طراحی شده و به همین دلیل باریک‌تر از مدل‌های قبلی خواهد بود و کاربران می‌توانند باتری را به شکل کشویی از بدنه‌ی دستگاه خارج کنند. لازم به ذکر است که در طراحی ماژولار گوشی به شکلی ساخته می‌شود که کاربران بتوانند قسمت‌های مختلف دستگاه را بدون انجام دادن کار خاصی تعویض کنند و مدل‌های دیگری روی آن قرار دهند.

این قابلیت باعث می‌شود که کاربران دسترسی راحت‌تری به باتری داشته باشند و بتوانند سریع‌تر باتری را تعویض کنند. شرکت ال جی یک دکمه‌ برای خارج کردن باتری در نظر گرفته که با فشار دادن آن باتری از بدنه‌ی گوشی خارج می‌شود.

همچنین به این موضوع اشاره شده که قابلیت جدا کردن قسمت‌های مختلف مانند پورت USB، بلندگو و میکروفن هم در این گوشی وجود دارد. در ادامه گفته شده که شرکت ال جی تصمیم گرفته دکمه‌های تنظیم صدا را از پشت گوشی به لبه‌ها انتقال دهد.

LG G5

باتری گوشی G5 به صورت کشویی از بدنه دستگاه خارج می‌شود

در قسمت سخت افزاری هم به این موضوع اشاره شده که گوشی G5 از یک صفحه نمایش ۵٫۳ اینچی با کیفیت QHD بهره می‌برد و همانند گوشی V10 یک صفحه نمایش دوم دارد. برای این تلفن همراه هوشمند از تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده شده و به احتمال زیاد یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی روی آن قرار گرفته است. البته در شایعات گفته شده بود که این گوشی دو دوربین پشت خواهد داشت.

در حالی که این شایعات هنوز تایید نشده‌اند، در نمایشگاه MWC 2016 شاهد معرفی این محصول خواهیم بود.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Android Authority

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar علیرضا

    چرا همیشه بنچمارک انتوتو محصولات الجی پایینه?
    واقعا گوشی های سری جی فوق العادن از نظر زیبایی و همچنین خود رابط کاربری الجی حرف نداره

  2. Avatar میثم

    بی صبرانه منتظر شاهکار جدید ال جی ام 🙂

  3. Avatar عمو مجید

    نمیدونم اگه دوتا دوربین عقب داشته باشه چجوری میخواد طراحی کنه عقبشو درضمن پنج ممیز سه اینچ کوچیکه.انتظار من اینه که مثل وی تن پنج ممیز هفت اینچ صفحه نمایش داشته باشه،طراحی عقبش برای جا گیری دوربینها و فلش و سنسور مثل جی فور باشه چون واقعا خیلی زیبا و کارآمده.فلشش هم خیلی بهتره اگه دوگانه باشه و توانایی روشن کردن هردو نور سررد و گرم بطور همزمان وجود داشته باشه. یو اس بی تایپ سی هم باید باشه به نظرم دیگه وقتشه موبایلها تایپ سی بشن.

  4. Avatar احمددهداری

    منم یک طرح دارم ولی نمیدونم چگونه اون رو به کمپانی ها برسونم

    1. Avatar محمد

      اگه طرحت خیلی شاخه و فکر میکنی ارزششو داره باید اول ثبت جهانیش بکنی.

      هر وقت ثبت جهانی کردیش (در US Patent) کد پتنت رو باسه تیمای طراحیشون میل میکنی و با اونا مذاکره میکنی.

      به دلیل اینکه پتنت ثبت شده به نام تو هست اگر اونا بدون اجازه تو ازش استفاده بکنند شما حق شکایت به مراجع قضایی جهانی را دارید و می توانید ادعای قرامت کنید.

      ولی نکته بد این قضیه اینجاست که US patent هزینه نسبتا بالایی داره.

  5. Avatar Hesam

    بی صبرانه منتظر گوشی جدید ال جی هستم

  6. Avatar علی جوادی

    از اپل کپی کرده….خخخخخخخخخخخخخ

    1. Avatar علی

      هر کسی میدون این طرح نمیتون مال الجی باشه چون الجی دیگه کلید های صدا و قفل صفحه رو پشت گوشی میزاره که توی این تصویر در کناره گوشی هستن و طبق این طرح گوشی بیش از حد دراز میشه مثل HTC A9 که فقط از HTC بر میاد همچین طرحی

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه