عرضه‌ی آیفون ۶c با صفحه‌نمایش ۴ اینچی در بهمن‌ماه

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته مشخص شد که اپل در حال کار بر روی ۵ نمونه‌ی اولیه برای آیفون ۷ است. حالا شایعه‌ی دیگری نشان می‌دهد که آیفون ۶c با صفحه‌نمایش ۴ اینچی و بدنه‌ی تماما فلزی، بهمن‌ماه امسال وارد بازار می‌شود.

با اینکه مدت زیادی از عرضه‌ی آیفون ۶s و آیفون ۶s پلاس نمی‌گذرد، شایعات مربوط به گوشی‌های آینده‌ی شرکت اپل، از منابع مختلف خبری به گوش می‌رسند. گزارش جدید از یک منبع وابسته به شرکت «فاکسکان» (شرکت سازنده‌ی محصولات اپل)، نشان می‌دهد که تولید گوشی آیفون ۶c آغاز شده است. این گوشی، ادامه دهنده‌ی راه گوشی‌های چهار اینچی اپل خواهد بود و از بدنه‌ای تماما فلزی بهره می‌برد. اضافه شدن حرف C به معنای Colorful (رنگارنگ) نشان می‌دهد که آیفون ۶c هم همانند آیفون ۵c در رنگ‌های مختلفی عرضه خواهد شد. این منبع خبری اعلام کرد که آیفون ۶c با اینکه همانند آیفون‌های ۶s و ۶s پلاس از نمایشگر مجهز به لمس سه‌بعدی بهره نمی‌برد، ولی دارای حسگر اثرانگشت خواهد بود. به‌علاوه این گوشی از تراشه‌ی ضعیف‌تری استفاده می‌کند.

احتمالا آیفون ۶c، اواخر دی‌ماه معرفی و در بهمن‌ماه با قیمت ۴۹۹ دلار وارد بازار خواهد شد.

منبع: TechWeb

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar Ramtin

    اپل اگه ۱۰۰ میلیونم باشه میرخنش! چون اولا همون دو هستهش به صد تا هشت هسته ای آندروید میارزه زیباییش و کلاسش که اصلا قابل مقایسه نیست شما اگه ده میلیون پول سامسونگ بدین بازم مردم اپل رو با کلاس تر میدونن:) من به شخصه یه تار موی گندیده اپل رو با صد تا آندروید عوض نمیکنم ? دوما آندرویدی ها صد تا قابلیت به گوشیاشون اضافه کنن بازم افراد خیلی کمی وجود دارن که به آندروید رو بیارن که اکثرشون هم پشیمون شدن :/ در هر صورت اپل با سه تا گوشی نبض بازار رو تو دستش گرفته.. جایگاهی که آندروید با هزار تا گوشی بزور داره بهش میرسه؛)

    1. Avatar NO MORE iPHONE

      ۱۰۰ میلیون؟؟؟
      حالت خوبه؟ فکر کنم شور حسینی گرفتت!!!

    2. Avatar علی جوادی

      دی جی کالای عزیز نظرمو ثبت کن خواهشا…
      اولا کلاس از نظر شما با محصولات اپله در صورتی که هر جا صفحه ی زیبا و منحصر بفرد اس سیکس اج رو هر کس دیده آه از نهادش بلند شده و گفته این رو میگن کلاس…دما تمومیه بقالی ها ی محله ی ما آیفون دارن و میگن خز شده و رو دستمون باد کرده…منم بلوتوث گوشیهای آندروید رو به کمپانی اپل نمیدم با اون خش و کیفیت مسخره ش…دوما پولاتو جمع کن موقع پیری به دردت میخوره…دی جی کالای عزیز ثت نکنی معلوم میشه از سیب گندیده طرفداری میکنی…

  2. Avatar مهدى اكبرزاده

    چهار اینچ عالیه

  3. Avatar ali

    با این قیمت شکست میخوره

  4. Avatar smnhdm

    امیدوارم قیمتش رو زیر ۴۰۰ دلار بزارن…
    ۴۹۹ دلار بازم گرونه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه