عرضه‌ی No Man’s Sky تا اواسط تابستان به تاخیر افتاد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی‌کننده‌هایی که دوست دارند در کهکشان گشت‌وگذار کنند، باید چندوقت دیگر منتظر بمانند. شرکت Hello Games امروز اعلام کرد شایعات صحت داشته‌اند و بازی No Man’s Sky با تاخیر وارد بازار می‌شود. تاریخ دقیق رونمایی از این بازی ۱۹ مردادماه خواهد بود.

در این بازی امکان گشت‌وگذار در ۱۸ کوینتیلیون (عدد بزرگ ۱۰۱۸) سیاره فراهم شده که هریک دارای اکوسیستم و حیات‌وحش منحصربه‌فردی هستند.

قرار بود این بازی مستقل در طول یک ماه آینده برای کامپیوتر‌های شخصی و پلی‌استیشن۴ ارایه شود؛ اما به گزارش سایت Kotaku تاریخ رونمایی از آن به اواسط تابستان موکول شده است. در جدیدترین طبقه‌بندی وب‌سایت پلی‌استیشن هم تاریخ معرفی این بازی ۱۹ مرداد ثبت شده است.

مسئولان شرکت بازی‌سازی Hello Games علت تاخیر را این‌طور توضیح داده‌اند: “برخی صحنه‌های کلیدی و لحظه‌های حساس باید بهینه‌سازی شوند تا به استانداردهای ما برسند.”

این موضوع را از قبل هم می‌شد حدس زد. چرا که معمولا این‌طور تاخیرها در حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی به این خاطر است که بازی مذکور برای بالا بردن کیفیت نیاز به بهینه‌سازی مجدد داشته.

No Man’s Sky از سه سال پیش معرفی شده و در روند توسعه قرار دارد. این بازی علمی-تخیلی با به‌کارگیری عملیات ریاضی جایگشت، امکان گشت‌وگذار در ۱۸ کوینتیلیون (عدد بزرگ ۱۰۱۸) سیاره را فراهم می‌کند که هریک از این سیاره‌ها حیات‌وحش و اکوسیستم مخصوص به خود را خواهند داشت. توسعه‌دهنده‌ها درمورد No Man’s Sky گفته‌اند این بازی آن‌قدر وسیع است که بسیار بعید به نظر می‌رسد حتی دو نفر از بازی با آن، تجربه‌ی مشابه داشته باشند.

No Man’s Sky

شرکت Hello Games بازی خود را این‌طور توصیف می‌کند: “No Man’s Sky  به شکل خارق‌العاده‌ای وسیع است؛ بیش‌تر از آن‌چه تصورش را بکنید. تیم سازنده‌ی این بازی متشکل از تعداد افرادی کم‌تر از چیزی است که انتظارش را دارید. نبوغ این متخصصان باعث پیدایش بازی‌ای شده که دنیا تابه‌حال نظیرش را ندیده است. اکنون برای این‌که به بهترین شکل به آن‌چه می‌خواسته‌ایم برسیم، تنها یک قدم فاصله داریم.”

به‌هرحال ما هم معتقدیم برای کسانی که از سه سال پیش منتظر اجرا کردن No Man’s Sky روی دستگاه‌های خود بوده‌اند، چندماه بیشتر صبر کردن کار چندان سختی نیست.

منابع: The Verge, Engadget, Ubergizmo

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. danial asadollahi

    khanome soleimani in khabar taid nashode va hanoz shayeast khaheshan title ro az be takhir oftad update konid be emkan darad takhir bioftad! man in bazio baraye pc pishkharid kardam va hanoz tavasote developer ha update nashode ke takhir mikhore ya kheir felan hanoz be nazar nemiad ke takhir bokhore mesle inke 3hafte dige realese mishe khaheshan ba deghate bishtar akhbaro gozaresh bedin

    1. دوست عزیز؛
      صحت این خبر از منابع موثق تایید شده و می‌توانید خاطرجمع باشید که تیم خبر دیجی‌کالا مگ دقت لازم را در دروازه‌بانی خبر اعمال می‌کنند. این موضوع را با رجوع به منابعی که در پایان هر خبر ذکر می‌شود، دریافت خواهید کرد. در مورد این خبر هم علاوه بر هر سه منبع، شما را به سایت playstation.com ارجاع می‌دهم که تاریخ عرضه‌ی بازی را ۰۸/۰۹/۲۰۱۶ اعلام کرده.
      از توجه شما سپاسگزارم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه