ادوبی اپلیکیشن جدیدی به نام پست برای ساخت تصاویر گرافیکی منتشر کرد

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ادوبی پست

شرکت «ادوبی» (Adobe) امروز یک اپلیکیشن جدید iOS عرضه کرده است. این برنامه «پست» (Post) نام دارد و از همین حالا می‌توان آن را از طریق اپ استور اپل به طور رایگان دانلود کرد.

تمام کارهای گرافیکی‌ای که شما می‌سازید در فضای ابری ذخیره خواهند شد.

با ادوبی پست می‌توان به سرعت و آسانی تصاویر گرافیکی قابل اشتراک طراحی کرد. شما می‌توانید یک تصویر را انتخاب (می‌توانید این تصویر را با دوربین گوشی ثبت کنید یا از آرشیو تصاویرتان بردارید) و سپس طراحی مورد نظرتان را روی آن پیاده کنید. سپس می‌توانید روی آن متن بگذارید و فیلترهای طراحی مختلف را روی آن امتحان کنید. وقتی کارتان با آن تصویر تمام شد، می‌توانید اثر خودتان را تنها با یک تپ از طریق هر شبکه‌ی اجتماعی که بخواهید به اشتراک بگذارید.

ادوبی پست

برای استفاده از این اپلیکیشن اول باید یا از طریق فیس‌بوک یا یک حساب کاربری ادوبی به آن وارد شوید. تمام کارهای گرافیکی‌ای که شما می‌سازید در فضای ابری ذخیره خواهند شد. ادوبی به اندازه‌ی دو گیگابایت فضای ابری رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد. اما پس از پر شدن ظرفیت‌تان می‌توانید ۲۰ گیگابایت فضا را به ازای مبلغ ۱٫۹۹ دلار در ماه خریداری کنید. تصاویر گرافیکی شما به طور پیش‌فرض واترمارک ادوبی پست را خواهند داشت، اما با تپ کردن روی آن می‌شود به راحتی آن را برداشت. اگر لینک این اپلیکیشن را در حساب کاربری توییترتان به اشتراک بگذارید، فونت‌ها و شکل‌های بیشتری برایتان باز خواهد شد.

اخبار مرتبط: Lightroom Mobile، اپلیکیشن Adobe برای کاربران اندروید رایگان شد

منبع: Adobe

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar mehdi shah

    به نظرم اپ خوبی میتونه باشه.مخصوصا در ایران که همه به تبلیغات گرایش پیدا کردن

  2. Avatar محمد

    آیا اطلاعاتی در دست هست که ادوبی برنامه ای برای انتشار “پست” به صورت یونیورسال (ویندوز۱۰) رو داشته باشه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه