نمونه‌ عکس‌های گرفته شده با گوشی Pixel شما را شگفت‌زده می‌کنند

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۷ دقیقه

گوگل در زمان معرفی دو گوشی Pixel و Pixel XL روی دوربین‌ آن‌ها تمرکز زیادی داشت. این شرکت دوربین پرچم‌دارهای جدیدش را با آیفون مقایسه کرد و حتی گفت که این دوربین ویژگی‌هایی مانند HDR+ و سنسور لرزشیگیر در زمان فیلم‌برداری دارد؛ اما به نظر می‌رسد که سنسور ۱۲.۳ مگاپیکسلی گوشی‌های پیکسل واقعا به همان خوبی هستند که گوگل ادعا می‌کرد. به‌تازگی اولین عکس‌هایی که با این گوشی‌ها گرفته شده منتشر شده‌اند که قطعا شما را شگفت‌زده می‌کنند.

گوگل گفته که گوشی‌های پیکسل در تاریخ ۲۹ مهر ماه در سرتاسر دنیا منتشر می‌شوند و علاقه‌مندان می‌توانند آن‌ها را خریداری کنند. تنها چند روز دیگر به عرضه‌ی رسمی این گوشی باقی مانده و Isaac Reynolds که خودش روی دوربین گوشی‌های پیکسل کار کرده، عکس‌هایی که با این گوشی‌ها گرفته را منتشر کرده است. او از هشتگ #NoFilter هم برای این عکس‌‌ها استفاده کرده تا به همه بگوید که کیفیت عکس‌هایی که دوربین گوشی‌های پیکسل می‌گیرند چقدر بالاست.

البته استفاده از یک هشتگ دلیل نمی‌شود که هیچ گونه ویرایشی روی این عکس‌ها صورت نگرفته باشد. هر چه باشد همیشه شرکت‌ها دوست دارند دوربین گوشی خودشان را آن‌قدر خوب جلو بدهند که همه آن‌ها را بخرند. حتی هواوی هم قبلا عکسی منتشر کرده بود که می‌گفت مربوط به P9 است؛ اما بعدا مشخص شد که با یک دوربین بسیار با کیفیت‌تر گرفته شده است.

همچنین باید به این موضوع اشاره کنیم که EXIF تمام عکس‌هایی که در ادامه مشاهده می‌کنید، پاک شده‌اند و به همین دلیل نمی‌توانیم بگوییم که این عکس‌ها حتما با گوشی‌های پیکسل گرفته شده‌اند.

منبع: google

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲۲ دیدگاه
  1. Avatar محمد

    عکس هاش به پای هواوی P9 هم نمیرسه

  2. Avatar Ahmad

    خوشم میاد هیچکی سامی رو به حساب نمیاره هی خودشونو میچسپونن به اپل

  3. Avatar AMIR_121

    خدائیش چند ماهیه بعد از اصابت به دیوار و شکسته شدن گوشی سامسونگم نکسوس ۵ ایکس گرفتم که دیگه فکر نکنم بعد از این گوشی ای بجز گوشی های گوگل رو بخرم. آپدیتش کردم به اندروید ۷ واقعاً عالی شده. توی نیم ساعت ۱۰۰ درصد باطریش فول میشه و دقیقاً ۲۴ ساعت با اتصال ۴G شارژ نگه میداره. من که راضی ام از گوگل.

  4. Avatar حسین

    اقا این فضای ابری بی نهایت چی داد. چند سال رایگان – استفاده از فضا در دستگاهای دیگه هم می شد . منظورم اینکه اگر من یک گوشی پیکسل خریدم و فضای ابری را گرفتم می توانم به راحتی با اپ روی مک بوک استفاده کنم یا فقط تحت وب ؟؟؟ اخه اگر یک سری محدودیت نداشته باشد من الان می گیرم و دو و سه سال دیگه میرم یک گوشی دیگه می گیرم و همچنان از خدمات ابری گوگل استفاده می کنم. اما خیلی عالی که فضای ابری بی نهایت می دهد . من می خواستم ایفون بگیرم اما سر همین شاید برم بگیرمش . البته مدت اعتبارش بفهمم

  5. Avatar علی

    پیشنهاد میکنم یه سری به خود سایت dxo که گوگل اینقدر بهش مینازه و از قولش میگه که بهترین دوربین موبایلی دنیا رو ی پیکسل های جدید گوگل هست بزنید و با اس ۷ مقایسه کنید میبینید که پیکسل نمره ی بیشترش رو مدیون رنگ و مخصوصا تراز سفیدی دقیق ترشه که مثلا رنگ سفید در اس ۷ سفید تر از حالت عادی نشون داده میشه که واقعا هم به نظر من عکس ها رو زیبا تر میکنه اما به هر حال از دید dxo یه پهن منفیه ولی اگه تو خیلیاشون زیبایی کلی عکس و میزان جزئیات در سایه ها رو در نظر بگیرید متوجه میشید هنوز مونده تا به اس ۷ برسه.

  6. Avatar Mehdi

    واقعا گوشی خوبیه اگه اس٨ سامسونگ خوب نباشه و مثه نوت ٧ بشه حتما اینو میخرم ایفونی با قابلیت های اندروید واقعا عالیه

  7. Avatar سامان

    پیکسل دلبرترین گوشی‌ایه که تا حالا دیدم. من که هر بار می‌بینمش ضربان قلبم بالا می‌ره.برسه به ایران نفر اولم D:

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه