فبلت ال‌جی Stylus 2 Plus معرفی شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

ال‌جی مدل جدیدی از گوشی Stylus 2 خود را معرفی کرده است. گوشی Stylus 2 Plus، مدلی ارتقا یافته از Stylus 2 است و به همراه نسخه‌ی ۶.۰ از سیستم عامل اندروید عرضه می‌شود. انتظار داریم مثل فبلت قبلی ال‌جی، Stylus 2 Plus هم قیمتی ارزان داشته باشد.

مدل Plus از نظر ابعاد و وزن، کاملا شبیه به مدل قبلی ساخته شده.

این گوشی جدید ال‌جی، از نظر ظاهری تفاوت زیادی با Stylus 2 ندارد؛ طوری که مدل Plus از نظر ابعاد و وزن، کاملا شبیه به مدل قبلی ساخته شده. این گوشی جدید، ابعادی برابر با ۱۵۵ در ۷۹.۶ در ۷.۴ میلی‌متر دارد و وزن‌اش هم ۱۴۵ گرم است. با این حال، این گوشی از نظر سخت‌افزاری پیش‌رفت کرده است.

ال‌جی برخلاف صفحه نمایش ۷۲۰p که در Stylus 2 وجود دارد، در Stylus 2 Plus از یک صفحه نمایش Full HD استفاده کرده است. البته ابعاد صفحه‌ی این فبلت، همان ۵.۷ اینچ باقی مانده. پردازنده‌ی این گوشی هم در حالی که کاملا مشخص نشده است، اما هشت هسته دارد که هر کدام در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتز کار می‌کنند. میزان حافظه‌ی اصلی (RAM) این گوشی هم بین ۲ یا سه گیگابایت، بر اساس ناحیه‌ای که گوشی در آن عرضه می‌شود، متغیر است.

ال‌جی یک باتری با ظرفیت ۳ هزار میلی‌آمپر در این گوشی قرار داده است. این شرکت هنوز حرفی از قیمت Stylus 2 Plus نزده، اما انتظار نداریم قیمت‌اش در مقایسه با Stylus 2 تفاوت زیادی داشته باشد.

LG-Stylus-2-Plus (2) LG-Stylus-2-Plus (3) LG-Stylus-2-Plus

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Phone Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه