فروش موفق هوآوی P9 خارج از چین

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت هوآوی با افتخار اعلام کرده که موفق شده حدود ۲.۶ میلیون دستگاه از گوشی‌های هوشمند P9 و P9 Plus را که هر دو به شکل رسمی طی مراسمی در روز ۱۸ ام فروردین معرفی شدند عرضه کند.

این دو مدل در طول زمان ۶ هفته موفق شدند به این میزان از عرضه دست پیدا کنند. نکته دیگری که بسیار قابل توجه است و برای تحلیل‌گران کلیدی بوده این است که فروش این گوشی در خارج از کشور چین نسبت به مدل قبلی یعنی P8 در همین بازه زمانی حدود ۱۳۰ درصد افزایش یافته است.

در کشور فرانسه، آمار فروش گوشی P9 نزدیک به ۱۰۰۰ درصد بیشتر از فروش P8 بوده، در لهستان و فنلاند این رقم در حدود ۴۰۰ درصد بوده و در انگلستان در قیاس با گوشی سال گذشته این شرکت، شاهد افزایش ۳۰۰ درصدی توزیع P9 بوده‌ایم.

براساس آماری که فروش گوشی‌های P9 و P9 Plus را بررسی می‌کنند این دو مدل در کشورهای چین، فرانسه، فنلاند و انگلستان بهترین عملکرد را داشته‌اند. این دو مدل به شرکت هوآوی کمک کرده‌اند در جایگاه سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند باقی بماند.

منبع: GSMArena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar آرمین

    این همه تفره رفت که نگه دقیقا چندتا گوشی خارج از چین فروخته…دو میلیون ۶۰۰ هزار کل گوشی هاش بود…چقدر در خارج چین معلوم نیست.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه