بهار سال آینده؛ فصل جدید تخت گاز؛ بدون کلارکسون

۲۱ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
فصل جدید برنامه‌ی تخت گاز

فصل جدید برنامه‌‌ی «تخت گاز» (Top Gear) بدون حضور جرمی کلارکسون و همکاران‌اش در تاریخ ۱۹ اردیبهشت به نمایش در می‌آید.

در حالی که شرکت آمازون بودجه‌ی بالایی را برای ساخت برنامه‌‌ی جدید مجریان «تخت‌گاز» در نظر گرفته، شبکه‌ی BBC هم قصد دارد فصل جدید این برنامه‌ی تلویزیونی محبوب را با حضور کریس ایوانز (Chris Evans) از تاریخ ۱۹ اردیبهشت به نمایش در بیاورد.

بیست و سومین فصل برنامه‌ی تخت‌گاز در حالی به نمایش در می‌آید که جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می در آن حضور ندارند و قرار است توسط کریس ایوانز اجرا شود.

تلویزیون انگلیسی BBC به جای تمدید قرارداد کلارکسون و همکاران‌اش، یک قرار داد سه‌ساله با ایوانز امضا کرده است.

جرمی کلارکسون در اوایل سال ۲۰۱۵ با تهیه کننده‌‌ی برنامه‌‌ی «تخت‌گاز» یک درگیری فیزیکی داشت و این موضوع باعث شد که مدیران BBC او را اخراج کنند. پس از مدتی ریچارد هموند و جیمز می هم استعفا دادند تا با کلارکسون کار روی برنامه‌ی جدیدی را آغاز کنند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

کریس ایوانز مجری جدید برنامه تخت گاز

کریس ایوانز مجری جدید برنامه‌ی تخت گاز

برنامه‌ی جدید مجریان سابق «تخت‌گاز» با همکاری آمازون ساخته می‌شود و قرار است روی سرویس پخش ویدیوی «آمازون پرایم» (Amazon Prime) به نمایش در بیاید. براساس اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری این برنامه‌‌ی جدید شروع شده و در اواسط سال ۲۰۱۶ به نمایش می‌آید.

کریس ایوانز درباره‌ی فصل جدید برنامه‌ی تخت‌گاز می‌گوید که دیگر سه مجری در آن حضور نخواهند داشت و علاقه‌مندان به این برنامه چیزهای جدیدی را مشاهده خواهند کرد.

هنوز مشخص نیست که ایوانز تا چه اندازه می‌تواند این برنامه را به‌خوبی اجرا کند و هنوز مشخص نیست که آیا مجری دومی هم در کنار او حضور دارد یا خیر. تا این لحظه مشخص شده که ۱۶ قسمت از فصل جدید برنامه‌ی «تخت‌گاز» در کشور آمریکا ضبط می‌شود و به همین دلیل احتمال دارد که اطلاعات بیشتری از این برنامه به بیرون درز کند.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

دیدگاه شما

۱۱ دیدگاه
  1. Avatar lilhk

    اگه richard hammond و jamse may میرفت و با کلاگسون برنامه بازی میکرد بهتر بود

  2. Avatar lilhk

    خیلی ناراحت شدم یعنی گریم گرفت اوایل بی بی سی تاپ گر امریکای نشان میداد اصلا قشنگ نبود

  3. Avatar saeid

    اگه بهترین برنامه ی خودرو تاریخ رو هم تولید کنند،دیدن تخته گاز بدون جرمی اصلا حال نمیده

  4. Avatar hafezieh

    سلام . جرمی واقعا توانا بود. من خودم ترجیح میدادم تاپ گیر رو با جرمی ببینم.

  5. Avatar مرتضی فرید

    خوشبختانه این برنامه با کلارکسون شروع نشده که بخواد با رفتنش تموم بشه. به قول آقای صبا، بی بی سی با اخراج کلارکسون نشون داد شهرت افراد موجب نمیشه از اصول حرفه‌ایش عقب بشینه. امیدوارم روند موفقیت‌های این برنامه ادامه داشته باشه

    1. Avatar علی

      از اقای بالایی درخواس دارم که قسمت های جدید را ببینند بعد از خودشان چیزی بگویند . من خودم ۳ قسمت از فصل ۲۳ رو که تا حالا پخش شده دیدم انقدر بد بود که ناراحت حجم اینترنتم شدم که چرای برای این مستند گذاشتم فعلا که خیلی خراب کردن من که دیگه بمیرم هم حجم اینترنتمو برای همچین مستند ی نمی گذارم میرفتم باب اسفنجی دانلود میکردم بهتر از این بود .با رفتن جرمی , ریچارد و جمیز دیگه این برنامه ارزش دیدن نداره تو این ۳ قسمت ی که من دیدم برنامشون خیلی خوب نبوده باید منتظر پخش ((مستند خانهی ماشین)مشخص نیست اسمش ) باشیم که ببینیم جرمی , ریچارد و جمیز چه کاری میکنند و اینو بگم فکر کنم کاری عالی کنند چون امازون ۲۵۰ میلیون دلار رو این افراد سرمایه گذاری کرده .دم هکرها گرم که بی بی سی رو تهدید به هک و حملات DDOS کردن .

  6. Avatar Ayoub

    جرمی نیست که دیگه نگاه کردن نداره . از این دست برنامه ها زیاده مثل دنده پنج و تاپ گیر آمریکا و خیلیای دیگه ولی این برنامه جذابیتش فقط به این سه نفر بودش مخصوصا جرمی ،این برنامه چون هم طنز بود و هم ماشینی خیلی دیگه جذاب بودش .این کریس بچه سوسول به تاپ گیر چه ربطی داره.

    1. Avatar Matori73

      موافقم واقعا ..

  7. Avatar ساسان

    بدون (جرمی..ریچارد و جیمز )Top Gear معنا نداره اصلن …. جالب اینجاست که کریس ایوانز هم چند سال پیش یک از مهان های برنامه بود و یک کلکسیون دار بزرگ ولی در کل فکر نمیکنم مثل گذشته بیننده داشته باشه

  8. Avatar Black Samurai

    بزرگترین اشتباهشون اخراج جرمی کلارکسون بود.حداقل بیست میلیون بیننده از دست دادن.

  9. Avatar حامد

    دیگه دیدن نداره…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه