فیسبوک توقف‌ناپذیر است

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که این هفته برای شرکت‌های تکنولوژیک هفته سختی بود (بویژه برای اپل که گزارش‌های مالی‌اش شرایط نامطلوب فروش آیفون را نشان می‌داد) اما شرایط برای فیسبوک متفاوت بود. در واقع بررسی وضعیت این شرکت نشان می‌دهد شاخص‌های مختلف مالی آن رشد داشته‌اند. درآمد این شرکت در فصل اول مالی به ۵٫۴ میلیارد دلار رسید که نسبت به رقم سال گذشته که ۳٫۳ میلیارد دلار بود ۵۷ درصد رشد داشته است. رقمی که حدود ۱۰ درصد از پیش بینی غالب تحلیل‌گران هم بیشتر بود. سود این شرکت هم حدود ۲۰۰ درصد افزایش یافت که بالاتر از اغلب پیش بینی‌ها بوده است. با توجه به مجموعه این آمار و ارقام گویی رشد فیسبوک توقف‌ناپذیر است.

blog-1455174899

این شرکت که در بسیاری از شاخص‌های کاربری خود به عدد یک میلیارد رسیده در حال رکورد شکنی‌های بیشتر است. در حال حاضر ۱٫۶۵ میلیارد نفر در ماه از شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کنند که نسبت به رقم ۱٫۵۹ میلیارد نفری سال قبل رشد داشته.

بد نیست این را هم بدانید که حدود ۹۱ درصد کاربران فیسبوک از طریق موبایل به این شبکه متصل می‌شوند. کاربران موبایل فیسبوک که در ماه در این شبکه اجتماعی فعال هستند رشد بیشتری داشته و با ۲۱ درصد رشد به ۱٫۵۱ میلیارد کاربر رسیده است.

شبکه اجتماعی شرکت فیسبوک در طول سه ماهه اول سال میلادی ۳ میلیون کاربر جدید در آمریکا و کانادا و ۶۰ میلیون کاربر جدید از باقی نقاط جهان به جمع کاربران خود افزوده است.

‌‌

منبع: Engadget ،CNN

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه