فیسبوک به پیشواز جدیدترین فیلم جنگ ستارگان می‌رود

۲۴ آذر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
شمشیر نورانی لوک

به‌مناسبت اکران جدیدترین قسمت از مجموعه فیلم‌های «جنگ ستارگان»(Star Warsفیسبوک این امکان را به وجود آورده تا کاربران بتوانند «شمشیر نوری»(Lightsaber) در کنار عکس پروفایل خودشان قرار دهند.

فیسبوک به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند در کنار عکس پروفایل خودشان از شمشیر نوری مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان استفاده کنند.

تب و تاب جدیدترین فیلم جنگ ستارگان که «جنگ ستارگان: نیرو برمی‌خیزد» (Star Wars: The Force Awakens) نام دارد، به همه جا سرایت کرده و سایت فیسبوک هم برای کاربرانش یک ویژگی جدید در نظر گرفته است. اگر شما هم از طرفداران مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان هستید، می‌توانید یک شمشیر نوری را در کنار عکس پروفایل خودتان قرار دهید. حتی کاربران در انتخاب این شمشیرهای نوری حق انتخاب دارند و می‌توانند شمشیر شیطانی با رنگ قرمز یا شمشیر آبی رنگ شخصیت لوک را انتخاب کنند.

ابزاری که فیسبوک برای این‌کار در نظر گفته به کاربران این اجازه را می‌دهد که بتوانند محل قرار گرفتن شمشیر نورانی را تغییر دهند.

اضافه شدن lightsaber به فیسبوک

اضافه شدن شمشیر نوری به عکس پروفایل کاربران فیسبوک

اضافه شدن این قابلیت به فیسبوک می‌تواند یک حرکت تبلیغاتی خوب برای این شبکه‌ی اجتماعی و جدیدترین فیلم جنگ ستارگان باشد. البته فیسوک این قابلیت را هم به وجود آورده تا کاربران بتوانند لوگوی تیم ورزشی محبوب خودشان را هم روی عکس پروفایل قرار دهند.

به احتمال زیاد تا چند روز دیگر در کنار عکس بیشتر کاربران فیسبوک یک شمشیر نوری قرمز یا آبی رنگ را مشاهده خواهیم کرد.

‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar امیر

    جالبه …

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه