فیس‌بوک یک برنامه‌ی پیام‌رسانی مخصوص محل کار ارایه داد

۳۰ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
work chat

فیس‌بوک نسخه‌ای از برنامه‌ی پیام‌رسان‌اش را به نام «ورک چت» Work Chat مخصوص اداره راه‌اندازی کرده است.

«فیس‌بوک در کار» در اصل همان فیس‌بوک است که افراد حرفه‌ای را هدف قرار داده.

این اپلیکیشن در واقع بخشی از سرویس «فیس‌بوک در محل کار» (Facebook at Work) است. این پلت‌فرم تجاری که در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد، این امکان را به همکاران می‌دهد که با یکدیگر صحبت و تعامل کنند. همه‌ی ویژگی‌های «فیس‌بوک در کار» و «ورک چت» شبیه به فیس‌بوک و پیام‌رسان عادی هستند. با این تفاوت که این سرویس فقط محدود به افرادی است که در یک شرکت کار می‌کنند.

«فیس‌بوک در کار» در اصل همان فیس‌بوک است که افراد حرفه‌ای را هدف قرار داده. با استفاده از آن، کارکنان یک شرکت می‌توانند در محیط خصوصی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند. در واقع، این سرویس، نوعی شبکه‌ی اجتماعی خصوصی برای شرکت شما است. بنابراین، اگر بخواهید رویداد یا فایلی را به اشتراک بگذارید یا درباره‌ی موضوعی بحث کنید، ابزار مفیدی خواهد بود.

در حال حاضر «ورک چت» روی اندروید و فقط برای افراد شاغل در یک شرکت که از نسخه‌ی آزمایشی «فیس‌بوک در کار» استفاده می‌کنند، قابل استفاده است. وب‌سایت TechCrunch گزارش داده که این اپلیکیشن در آینده برای iOS هم عرضه خواهد شد. در حال حاضر ۳۰۰ شرکت از سرویس آزمایشی Facebook at Work استفاده می‌کنند. انتظار می‌رود این پلت‌فرم در سال ۲۰۱۶ به‌طور رایگان راه‌اندازی شود.

منبع: TechCrunch

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه