در فیلم فرقه‌ی اساسین انتظار حضور الطیر و اتزیو را نداشته باشید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

فیلم «فرقه‌ی اساسین» (Assassin’s Creed) که براساس همین مجموعه بازی‌ها ساخته شده، در اواخر آذر ماه اکران می‌شود. در این فیلم شخصیت‌های جدیدی حضور دارند و در کنار آن هم شخصیت‌های آشنایی دیده می‌شوند؛ اما سازندگان فیلم گفته‌اند که علاقه‌مندان نباید انتظار دیدن شخصیت‌های الطیر و اتزیو را در این فیلم داشته باشند.

شخصیت‌های اصلی مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین در فیلم حضور ندارند.

تهیه کننده‌ی فیلم فرقه‌ی اساسین در مصاحبه‌ای که با سایت Entertainment Weekly داشته، گفته که در این فیلم مضامینی وجود دارد که به تیغه‌هایی که اساسین‌ها از آن‌ها استفاده می‌کردند، اشاره می‌کند. در فیلم گفته می‌شود که این تیغه‌ها توسط چه افرادی مورد استفاده قرار گرفته‌اند.

البته با توجه به گفته‌های تهیه‌ کننده‌ی این فیلم، بسیاری از سلاح‌ها که قبلا در بازی‌ها دیده شده بودند، برای این فیلم از ابتدا طراحی شده‌اند و شکل کار کردن با آن‌ها هم متفاوت است. حتی مشخص شده که برخی از اساسین‌هایی که قبلا در بازی‌ها دیده شده‌اند هم در این عنوان حضور دارند که گفته نشده که چه کسانی هستند؛ اما تهیه کننده‌ی فیلم فرقه‌ی اساسین گفته که این افراد اتزیو یا الطیر نخواهند بود.

با توجه به اطلاعات گفته شده، هیچ کدام از شخصیت‌های اصلی مجموعه بازی‌های فرقه‌ی اساسین در این بازی حضور ندارند.

شرکت یوبی سافت تصمیم گرفته که به صورت جدی از روی بازی‌های خودش فیلم سنمایی تولید کند. در حالی که هنوز فیلم فرقه‌ی اساسین اکران نشده، ساخت دنباله‌ی آن تایید شده است. شرکت یوبی سافت تصمیم دارد که فیلم بازی The Division را هم بسازد.

منبع: VG247

‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه