با قابلیت‌های جدید اپلیکیشن دیجی‌کالا بیشتر آشنا شوید (نسخه iOS)

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

احتمالا تمام شما با اپلیکیشن دیجی‌کالا آشنا هستید. یک اپلیکیشن عالی که می‌تواند به معنای واقعی یک فروشگاه کامل را در جیبمان جای دهد. چند روز پیش به‌روزرسانی جدید این اپلیکیشن برای iOS منتشر شد که چند ویژگی کاربردی مهم را به ویژگی‌های خوب قبلی آن اضافه می‌کند. ازآنجاکه این قابلیت‌های جدید خیلی مغید هستند، ما در دیجی‌کالا مگ تصمیم گرفتیم تا مهم‌ترین آن‌ها را در قالب یک ویدیو کوتاه به شما معرفی کنیم. در این ویدیو با چهار ویژگی جدید اپلیکیشن دیجی‌کالا برای iOS آشنا می‌شوید. اگر جزو کاربران اندروید هستید نگران نباشید. تقریبا همه‌ی این قابلیت‌ها به نسخه‌ی اندرویدی هم اضافه شده. ولی چون رابط کاربری اپلیکیشن در اندروید با iOS اندکی تفاوت دارد، بررسی این ویژگی‌ها در نسخه‌ی اندروید در ویدیویی جداگانه به‌زودی برای شما منتشر خواهد شد.

اولین ویژگی امکان استفاده از اثر انگشت برای وارد شدن به اپلیکیشن است. این ویژگی فعلا تنها برای آیفون و سایر گجت‌های iOS‌ که از تاچ آیدی استفاده می‌کنند ارائه شده. با فعال کردن این ویژگی اگر به هر دلیلی در اپلیکیشن از اکانت خود خارج شوید برای ورود مجدد دیگر نیازی به تایپ کردن ایمیل و پسورد نخواهید داشت؛ تنها کافی است انگشت خود را روی تاچ آیدی قرار دهید تا سریع به اکانت خود وارد شوید.

تا پیش از این به‌روزرسانی یکی از مهم‌ترین کمبودهای اپلیکیشن دیجی‌کالا این بود که در آن به نقد و بررسی تخصصی کالاها دسترسی نداشتید. ولی در نسخه‌ی جدید امکان خواندن نقد و بررسی کالاها، آن هم به شکلی بسیار خوب، فراهم شده. کافی است در صفحه‌ی محصول مورد نظر روی دکمه‌ی «نقد و بررسی» ضربه بزنید. برای راحتی بیشتر متن نقد در سرفصل‌هایی مجزا قرار می‌گیرد که می‌توانید با سوایپ کردن به چپ و راست بین آن‌ها حرکت کنید.

قابلیت مفید دیگری که به اپلیکیشن دیجی‌کالا اضافه شده، دسترسی شما را به گالری ویدیوهای مرتبط با محصول فراهم می‌کند. اگر محصولی دارای محتوای ویدیویی باشد، آیکن مخصوصی در سمت راست عکس آن  دیده می‌شود که با انتخاب آن به گالری ویدیوهای محصول وارد می‌شوید. در این بخش نه‌تنها می‌توانید به تماشای ویدیوها بپردازید بلکه امکان به اشتراک گذاشتن سریع ویدیوها از طریق شبکه‌های اجتماعی مختلف و اپلیکیشن‌های پیام‌رسان نظیر تلگرام هم وجود دارد.

آخرین ویژگی معرفی‌شده در این ویدیو امکان ویرایش آدرس است. با این ویژگی جدید قادر خواهید بود هنگام خرید کالا در صورت نیاز با ورود به فهرست آدرس‌هایی که قبلا استفاده کرده بودید، پیش از انتخاب آدرس مورد نظر به‌راحتی آن را ویرایش و تصحیح کنید. پس از تصحیح کردن آدرس می‌توانید مراحل ثبت سفارش را ادامه داده و از یک خرید آسان لذت ببرید.

دانلود از اپ استور دانلود از کافه بازار دانلود از گوگل پلی

Birthday_Footer

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۱۹ دیدگاه
  1. Avatar reza

    دیجی کالا از آپ استور حذف شده و نمیشه دانلود کرد ، اگه میشه بررسی کنید

  2. Avatar مهرداد

    نسخه ios لطفا .
    به شدت نیاز دارم

  3. Avatar اميرر

    سلام برنامه برای سیستم عامل ios نمیشه دانلود کرد حذف شده از app store درست کنین

  4. Avatar Kiarash

    اقا اپش از App Store حذف شده یه لینک برای دانلود تو سایتتون بزارید

  5. Avatar علیرضا

    اپلیکیشین از اپ استور حذف شده، لطفاً لینک دانلود مستقیم قرار دهید.

  • 1
  • 2
loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه