قیمت آیفون ۷ در ایران

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

فروش آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس همین چند روز پیش در کشورهای مختلف شروع شد. شرکت اپل آیفون ۷ مدل ۳۲ گیگابایتی را با قیمت ۶۴۹ دلار، مدل ۱۲۸ گیگابایتی را با قیمت ۷۴۹ دلار و مدل ۲۵۶ گیگابایتی را با قیمت ۸۴۹ دلار می‌فروشد. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند آیفون ۷ پلاس با ۳۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی را هم با قیمت ۷۶۹ دلار بخرند. البته برای خرید این گوشی با ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت و ۲۵۶ گیگابایت باید ۸۶۹ و ۹۶۹ دلار بپردازید.

اگر دلار را با نرخ ۳۵۰۰ تومان حساب کنیم، آیفون ۷ با حافظه‌ی ۳۲ گیگابایت را می‌توان با قیمت ۲ میلیون دویست تا دو میلیون و سیصد هزار تومان خریداری کرد. این قیمت برای مدل ۱۲۸ گیگابایت به نزدیک دو میلیون ششصد هزار تومان و برای مدل ۲۵۶ گیگابایتی به  دو میلیون نهصد و هفتاد هزار تومان می‌رسد.

iphone-7-2

اگر همین روند را برای آیفون ۷ پلاس هم پیاده‌سازی کنیم برای خرید مدل ۳۲ گیگابایتی باید مبلغ دو میلیون ششصد و نود هزار تومان، مدل ۱۲۸ گیگابایتی نزدیک به ۳ میلیون تومان و مدل ۲۵۶ گیگابایتی تقریبا سه میلیون و چهارصد هزار تومان بپردازید؛ اما آیفون‌های جدید شرکت اپل را نمی‌توانید در همان لحظه‌ی ورود به بازار با این قیمت تهیه کنید. دلیل آن هم کاملا واضح است. اپل هیچ نمایندگی رسمی در ایران ندارد و این کالاها به شکل غیر قانونی وارد بازار کشور می‌شوند. از آنجایی هم که با تعداد کمی وارد بازار می‌شوند قیمت این محصولات بسیار گران‌تر از ارزش واقعی آن‌ها است. البته نباید درخواست بازار را هم نادیده گرفت. به هر حال همیشه افرادی هستند که دوست دارند گوشی‌های جدید اپل را در همان روز اول در اختیار داشته باشند، حتی اگر قیمت بسیار بالایی داشته باشند.

iphone-7-1

محصولات جدید اپل با یکی دو روز اختلاف وارد بازار ایران شدند. همان طور که هم احتمال می‌رفت، قیمت بالایی دارند. اتفاقی که هر ساله شاهد آن هستیم. براساس اطلاعات به دست آمده در حال حاضر تمام مدل‌های آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس وارد کشور نشده‌اند؛ اما می‌توانبد مدل ۱۲۸ گیگابایتی آن‌ها را پیدا کرد. گوشی‌هایی که با قیمت ۶ تا ۸ میلیون تومان تا چند روز پیش فروخته می‌شد. البته از زمان ورود آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس به کشور قیمت این محصول با کاهش مواجه شده است. با تحقیقاتی که صورت گرفته آیفون ۷ در حال حاضر با قیمت ۵ میلیون صد هزار تومان و مدل پلاس با قیمت ۶ میلیون چهار صد هزار تومان بفروش می‌رسد و این در حالی است که تا چند ساعت پیش قیمت مدل معمولی به چهار میلیون و پانصد هزار تومان هم رسیده بود.

قطعا اگر چند ماه صبر کنید می‌توانید با قیمت مناسب‌تری گوشی‌های جدید اپل را خریداری کنید و این حباب قیمتی هم از بین خواهد رفت.

Drone_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸۸ دیدگاه
  1. Avatar اپل استور

    ممنون بابت پست خوبتون

  2. Avatar saied

    سلام .من میخوام اپل ۷ مشکی مات بخرم دیروز رفتم بخرم قیمت ۲۷۰۰گفتن ۳۲G اگه کسی خریده راهنمایی کنه که منتظر ۷sباشم یا بخرم

  3. Avatar ندا

    سلام قیمت ایفون ۷ چقده؟تو ایران تومده کسی خبر داره؟
    لطفا جواب بدید مرسی

    1. Avatar امیر

      سلام از تابستون ۹۵ اومده. قیمتاشم از ۲۶۰۰۰۰۰ تا ۳۷۰۰۰۰۰ هست.

    2. Avatar Nazanin

      به نظرم برای اقایون رنگ سیلور بهتره

  4. Avatar امیر

    سلام کسی هست ازش سوال بپرسم راجع به آیفون ۷؟

  5. Avatar امیر

    سلام کدوم رنگ آیفون ۷ خوشگل تره؟ لطفا جواب بدین.

    1. Avatar Amir reza

      شک نکن گلد بهترین رنگه

    2. Avatar ملیکا

      مشکی براق رنگشم تازه زدن

    3. Avatar elnaz

      مشکی:)

    4. Avatar مهسا

      نقره ای عالیه

  6. Avatar حامد

    واقعا گوشی محشریه.من دیروز ۷ خریدم ۲۷۳۰۰۰۰.مشکی مات ۳۲

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه