قیمت هوندا سیویک ۳۱۶ اسب‌بخاری مشخص شد

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هوندا سیویک Type R قرار است با قیمت ۳۰.۹۵۵ پوند در بازار انگلیس به زودی عرضه شود. هم‌چنین نسخه GT این خودرو، ۳۲.۹۵۵ پوند قیمت خواهد داشت. از آنجایی که این اتومبیل اسپرت، رکورد دار زمان‌گیری پیست نوربرگرینگ در رده خودروهای دیفرانسیل جلو است، احتمالا از استقبال خوبی بهره‌مند می‌شود.

هوندا سیویک تایپ آر، در نمایشگاه نیویورک رونمایی شد. خودرویی که هوندا در نمایشگاه به عنوان یک اتومبیل هات هاچ‌بک از آن یاد کرد. این اتومبیل دیفرانسیل جلو، پیش از این موفق شده بود در پیست نوربرگرینگ، با ثبت زمان ۷:۴۳.۸ ثانیه، رکورد تایم‌گیری این پیست را در رده خودروهای محور جلو محرک را به نام خود ثبت کند. پیش از هوندا سیویک، فولکس‌واگن گلف GTI Clubsport S بود که با سه ثانیه دیرتر، رکوردار تایم‌گیری این پیست بود. هوندا سیویک تایپ آر از یک پیشرانه ۴ سیلندر با سامانه پرخوران توربوشارژر با حجم ۲ لیتر بهره می‌برد که توانایی تولید قدرت ۳۱۶ اسب‌بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون‌متر را دارد. برای رسیدن از حال سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتربرساعت، تنها ۵.۷ ثانیه زمان نیاز است.

هوندا سیویک مدل جدید، دهمین نسل از خانواده سیویک است. زبان طراحی این خودرو، به‌روز و مدرن تلقی می‌شود. این اتومبیل احتمالا به دلیل سبک طراحی جوان‌پسند و اسپرت، مشخصات فنی مطلوب و شکستن رکورد زمان‌گیری پیست نوربرگرینگ، از استقبال خوبی میان هوادارن بهره‌مند شود.

منبع: AutoExpress
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar کاوه شمالی

    فقط میشه گفت شاهکاره!

  2. Avatar امید

    خبر ندارین تو ایران میاد یا نه؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه