لومیا ۷۵۰ ؛ موبایلی که مایکروسافت آن را راهی بازار نکرد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

مایکروسافت هنوز گوشی‌های لومیا می‌فروشد. البته میزان استفاده از گوشی‌های ویندوز فونی چندان زیاد نیست  و در واقع کاربران زیادی ندارند. آخرین گوشی‌هایی که مایکروسافت راهی بازار کرد، لومیا ۶۵۰ و لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL بودند. با این حال این شرکت دو گوشی دیگر با نام‌های لومیا ۷۵۰ و لومیا ۸۵۰ هم در دست ساخت داشت که هیچ وقت آن‌ها را راهی بازار نکرد. امروز تصویری از گوشی لومیا ۷۵۰ به بیرون درز کرده که می‌توانید آن را ببینید.

گوشی لومیا ۷۵۰ از صفحه نمایش ۵ اینچی با کیفیت ۷۲۰p بهره می‌برد. این گوشی لبه‌های بسیار باریکی داشت و صفحه نمایش فضای زیادی از سطح آن را شامل می‌شد. البته این محصول سخت افزار چندان قدرتمندی هم نداشت و به عنوان یک محصول رده پایین به حساب می‌آمد.

تراشه‌ی اسنپ دراگون ۴۱۰ برای آن در نظر گرفته شده بود و باتری ۲۶۵۰ میلی‌آمپر ساعتی با ۱ گیگابایت رم داشت. ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی هم برای ذخیره کردن فایل‌های مختلف روی این گوشی دیده می‌شد. از دیگر مشخصات سخت افزاری لومیا ۷۵۰ می‌توانیم به دوربین ۸ مگاپیکسلی در پشت و دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو اشاره کنیم.

مایکروسافت امسال گوشی ویندوزی معرفی نکرد؛ اما شایعات می‌گویند که این شرکت سال آینده محصولی با نام سرفیس فون را راهی بازار خواهد کرد. در ادامه می‌توانید تصاویر منتشر شده از لومیا ۷۵۰ را مشاهده کنید:

 The-cancelled-Microsoft-Lumia-750

The-cancelled-Microsoft-Lumia-750 (1)

منبع: توییتر

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه