لیست احتمالی گوشی‌های HTC که به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند، منتشر شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اندروید 6.0

اگر یک چیز باشد که کاربران گوشی‌های HTC را اذیت می‌کند، عرضه دیرهنگام به‌روزرسان‌های جدید برای این محصولات است. در حالی که تا مدتی دیگر اندروید ۶.۰ یا مارشمالو از راه می‌رسد، بسیاری از کاربران HTC امیدوار هستند که بتوانند این سیستم عامل را روی گوشی خودشان دریافت کنند.

گوشی‌های M9+، M9 و M8 اولین محصولات شرکت HTC به شمار می‌روند که اندروید ۶.۰ را دریافت خواهند کرد.

به‌تازگی یکی از توسعه‌دهندگان که به نام LIanTooFer@ شناخته می‌شود، اطلاعاتی را از گوشی‌های HTC که به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی می‌شوند، منتشر کرده است. با توجه به این اطلاعات، گوشی‌های HTC One M9 و +One M9 اولین محصولاتی خواهند بود که به اندروید ۶.۰ با رابط کاربری Sense 7 به‌روزرسانی می‌شوند. البته شرکت HTC به صورت رسمی اعلام کرده بود که این گوشی‌ها، آپدیت جدید اندروید را دریافت می‌کنند. حتی مشخص شده که گوشی HTC One M8 هم به اندروید ۶.۰ ارتقا پیدا می‌کند. البته افرادی که تلفن همراه One M7 که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده را در اختیار دارند، نمی‌توانند از اندروید ۶.۰ استفاده کنند.
در ادامه اطلاعاتی که LlabTooFer@ منتشر کرده گوشی‌های Desire Eye، Desire 816، Desire 820، Desire 826، One M8s، One M8 Eye، One E8، One ME، One E9+، Butterfly 2 و Butterfily 3 هم به اندروید ۶.۰ به‌روزرسانی خواهند شد. البته از آنجایی که این لیست از سوی HTC تایید نشده، ممکن است گوشی‌های دیگری به این لیست اضافه شوند یا حتی چند گوشی از آن حذف شوند.
شرکت گوگل امروز قرار است از گوشی‌های نکسوس جدید که با اندروید ۶.۰ راهی بازار می‌شود، رونمایی کند. پس از این رونمایی هم قرار است اندروید ۶.۰ به شکل رسمی عرضه شود. باید ببینیم با منتشر شدن اندروید ۶.۰ شرکت‌های مختلف چه گوشی‌هایی را به این سیستم عامل به‌روزرسانی خواهند کرد.

منبع: Phone Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مجتبی

    اچ تی سی هنوز برای m8 eye توی خاورمیانه آپدیت لالی لاپ رو نداده، حالا می خواد آپدیت مارشمالو رو بده؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه